Hee, dankjewel, kan ik vanaf nu ook mijn band plakken. Ik bracht hem daarvoor altijd al naar de fietsenmakerquote:
Nu is een edit aan mijn bericht niet meer nodig, de luiheid is ook mijn enige opstakelquote:Op zondag 27 juli 2008 21:23 schreef ivanhoe1984 het volgende:
Welcome to my world.
Daarom breng ik m altijd naar de fietsenmaker, luiheid alom
Sommige mensen zijn nou eenmaal beter in het plakken van behang, dan het plakken van bandenquote:Op zondag 27 juli 2008 21:24 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hee, dankjewel, kan ik vanaf nu ook mijn band plakken. Ik bracht hem daarvoor altijd al naar de fietsenmaker
Je begrijpt dat je de lijm over het hele plakkertje moet verdelen?quote:Op zondag 27 juli 2008 22:44 schreef nachtdier2 het volgende:
het gaatje was gewoon te groot om te plakken waarschijnlijk. Lucht kwam weer onder de plakker vandaan
Bedankt voor deze uitlegquote:Op maandag 28 juli 2008 00:03 schreef deepart het volgende:
Vroeger hadden ze gewoon houte banden...
Konden niet lek...
Mja.. Die vlogen wel eens in de fik spontaan... Daarom zijn ze over gegaan op rubbert...
Of je hebt niet goed geschuurd of de juiste / voldoende lijm gebruiktquote:Op zondag 27 juli 2008 22:44 schreef nachtdier2 het volgende:
het gaatje was gewoon te groot om te plakken waarschijnlijk. Lucht kwam weer onder de plakker vandaan
Goed, mijn binnenband ligt er nu uit, en ik heb het gat gevonden. Ik kan echter nu niet opeens weer fietsen ermee, mis ik nog een paar stappen?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |