Helaas is het toch echt een herhaling.quote:Op zondag 27 juli 2008 20:34 schreef Klonk het volgende:
mythbusters is geen herhaling
Ja, hoi. Wat doe je hier danquote:Op zondag 27 juli 2008 20:44 schreef MarkNMGN het volgende:
Zondag is de meest relaxe TV-dag.
Eigenlijk ook de enige dag in de week waarop ik TV kijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een plotselinge aanval van gayness of heb je flink gezopen?quote:Op zondag 27 juli 2008 23:03 schreef Fha het volgende:
Bah ik kijk gordon en jolinggeen idee waarom eigenlijk
Allebei niet.. ik geloof dat de tv op deze zender kwam toen de kat op de afstandsbediening ging zitten en eigenlijk ben ik te lui om nu een gevecht te houden om dat ding terug te krijgen.. Maar met een beetje geluk is het zometeen al afgelopenquote:Op zondag 27 juli 2008 23:05 schreef tisauch het volgende:
[..]
Een plotselinge aanval van gayness of heb je flink gezopen?
UBER!quote:Op zondag 27 juli 2008 23:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Allebei niet.. ik geloof dat de tv op deze zender kwam toen de kat op de afstandsbediening ging zitten en eigenlijk ben ik te lui om nu een gevecht te houden om dat ding terug te krijgen.. Maar met een beetje geluk is het zometeen al afgelopen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |