Jup, ik irriteerde me eraan dat ik zomaar twee mensen zag lopen die dachten dat ze net zo cool als mij warenquote:Op maandag 28 juli 2008 14:27 schreef de_bosschebol het volgende:
Is dit weer zo'n topic waarin iemand zich irriteert danwel ergert ofzo?
Goffer!quote:Op maandag 28 juli 2008 14:51 schreef right_turn het volgende:
Jup, ik irriteerde me eraan dat ik zomaar twee mensen zag lopen die dachten dat ze net zo cool als mij waren
Hihi, naamtopic!quote:Op maandag 28 juli 2008 14:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Goffer!
Koop je kleding dan ook niet bij van die eenheidsworstwinkels.
quote:Op maandag 28 juli 2008 15:07 schreef gebrokenglas het volgende:
Heb je geen afbeelding van je print?
That's it? Gaat daar dit hele topic over. Ik had minstens een geweldig briljant shirt verwacht.quote:
Ga dan maar flink huilen jaquote:
Yeah right, vandaar dat er meerdere mensen mee lopenquote:Op maandag 28 juli 2008 19:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
That's it? Gaat daar dit hele topic over. Ik had minstens een geweldig briljant shirt verwacht.
Dacht dat jouw t-shirt zo bijzonder was dat je ze meestal uit US etc. laat overvliegen? Vandaar dat ik iig iets minder opvallends/doorsnee had verwacht dan dit.quote:Op maandag 28 juli 2008 19:27 schreef right_turn het volgende:
[..]
Yeah right, vandaar dat er meerdere mensen mee lopen
Mensen die andere mensen in KLB serieus nemenquote:Op maandag 28 juli 2008 19:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dacht dat jouw t-shirt zo bijzonder was dat je ze meestal uit US etc. laat overvliegen? Vandaar dat ik iig iets minder opvallends/doorsnee had verwacht dan dit.
Offtopicquote:Op maandag 28 juli 2008 19:49 schreef right_turn het volgende:
[..]
Mensen die andere mensen in KLB serieus nemen
Precies deze instelling maakt KLB kapot. KAPOT!!!quote:Op maandag 28 juli 2008 19:49 schreef right_turn het volgende:
Mensen die andere mensen in KLB serieus nemen
Zelfs mijn nog steeds geldende bonusklacht is gejuuptquote:Op maandag 28 juli 2008 19:54 schreef de_wachtbosser het volgende:
Hey, mijn replies. Wat doe je?
Komen ze niet door de Kulturkammer?
In ook zo'n T-shirt?quote:Op maandag 28 juli 2008 19:57 schreef melanie_the_miss het volgende:
ik was er ook.
Ik had je graag de merengue willen leren!quote:Op maandag 28 juli 2008 20:06 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik had een strak wit jurkje aan, telt dat ook?
En nee, mijn excuus. Niet gezien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |