En dat doe ik expres ?? Tering het regent niet het gietquote:Op zondag 27 juli 2008 19:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dombo, dan moet je niet je toilet om zeep helpen
Ze heeft altijd nog een kattenbak...quote:Op zondag 27 juli 2008 19:42 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
soury is gelukkig geen scheiterd dus dat scheelt
quote:Op zondag 27 juli 2008 19:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze heeft altijd nog een kattenbak...
quote:Op zondag 27 juli 2008 19:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Is Peter nu zelluf aan het zinguh..
Ja je moet wat he...................quote:Op zondag 27 juli 2008 19:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Is Peter nu zelluf aan het zinguh..
Nee, een beetje pech is niet erg maar je moet er geen gewoonte van maken.quote:Op zondag 27 juli 2008 19:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het zit je niet echt mee hè?Kerels en plee's, doortrekken die handel. Als je plee werkt that is.
daar hoef je je toch niet voor te schamenquote:
Ach, wat leuk, zomaar een reactie op een postingquote:Op zondag 27 juli 2008 19:47 schreef kahaarin het volgende:
Nee, een beetje pech is niet erg maar je moet er geen gewoonte van maken.![]()
Ach ja, het regent iig bij Soury, dat zal allicht verkoelen......
Ik draai hier altijd muziek hoorquote:Op zondag 27 juli 2008 19:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
stuk gezellig met een muziekkie hé
Naja, ik wilde gewoon zeggen dat Soury wel heel veel pech heeft......da's niet leuk....quote:Op zondag 27 juli 2008 19:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach, wat leuk, zomaar een reactie op een posting![]()
![]()
Ik wil ook regen maar dat zit er volgens mij niet in vanavond.
mooiquote:
Ik weet het meis, ik ook.quote:Op zondag 27 juli 2008 19:52 schreef kahaarin het volgende:
Naja, ik wilde gewoon zeggen dat Soury wel heel veel pech heeft......da's niet leuk....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |