Ken je het principe van een schaar of een mesje?quote:Op zondag 27 juli 2008 18:11 schreef Alicey het volgende:
We sturen raketten naar de zon.
We maken computers die in een fractie van een seconde kunnen uitrekenen waar een mens decaden over doet.
We zien miljoenen lichtjaren ver van ons af.
We laten robots rondrijden op Mars.
We kunnen materie van slechts enkele nanometers groot zien en manipuleren.
Waarom is het dan in godsnaam zo moeilijk om een zakje dressing te maken dat wel op een normale manier geopend kan worden?
Dat moet toch makkelijker kunnen? Er zit nota bene een perforatierand op dat zakje, maar daar kun je niets mee!quote:Op zondag 27 juli 2008 18:12 schreef Lichtpunt het volgende:
[..]
Ken je het principe van een schaar of een mesje?Die dingen zijn hartstikke goed open te krijgen
Aan het zakje. Ik klaag er regelmatig over en niet zelden is er dan wel iemand die iets zegt als "Ja, gewoon afscheuren op dit randje!quote:Op zondag 27 juli 2008 18:15 schreef ThE_ED het volgende:
Ligt het aan het zakje, of aan degene die het opent?
Enne "decaden" ?
Wanneer er andere zakjes bij de salade zitten, zijn dat zakjes die een klein scheurtje hebben. Die trek je dus zo met je handen open, zoals het hoort.quote:Op zondag 27 juli 2008 18:16 schreef Rock-shocker het volgende:
Die geperforeerde randjes zitten niet op de andere twee zakjes en daar hoor ik niemand over zeuren.
Pak een mes of schaar, luiaard!
Misschien moet ik er inderdaad maar eens een briefje aan wagen.quote:Op zondag 27 juli 2008 18:17 schreef tisauch het volgende:
Doe je beklag bij Appie Ts, draag je bij aan een betere wereld.
Gebruik dan wel een los papiertje en niet zo'n scheur-ding. Anders komt er zo nog een topic dat je het papiertje niet loskrijgtquote:Op zondag 27 juli 2008 18:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Misschien moet ik er inderdaad maar eens een briefje aan wagen.
In tegenstelling tot saladedressingzakjes van Albert Heijn, werkt een kladblok wel uitstekend.quote:Op zondag 27 juli 2008 18:33 schreef Lichtpunt het volgende:
[..]
Gebruik dan wel een los papiertje en niet zo'n scheur-ding. Anders komt er zo nog een topic dat je het papiertje niet loskrijgt
Verpakking subsidie / toeslag.quote:Op zondag 27 juli 2008 18:36 schreef tslh het volgende:
Ik zou je adviseren NIET te klagen: voor je het weet trigger je dat er weer een extra belasting op geheven wordt. 'Verpakkingsbelasting voor moeilijk te openen items' of zo.
Dat wel.quote:Op zondag 27 juli 2008 18:42 schreef kabelhaspel het volgende:
Maar ze zijn WEL lekker!
Ik ga klagen bij Albert Heijn. Niet in Den Haag natuurlijk, want dan komt er inderdaad weer een of andere idiote belasting of maaltijdsalades worden gewoon verboden.quote:Op zondag 27 juli 2008 18:36 schreef tslh het volgende:
Ik zou je adviseren NIET te klagen: voor je het weet trigger je dat er weer een extra belasting op geheven wordt. 'Verpakkingsbelasting voor moeilijk te openen items' of zo.
Er zijn een aantal dressingzakjes die dat wel hebben. Beetje vreemd dat AH het niet bij alle dressingzakjes doet.quote:Op zondag 27 juli 2008 18:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wanneer er andere zakjes bij de salade zitten, zijn dat zakjes die een klein scheurtje hebben. Die trek je dus zo met je handen open, zoals het hoort.
Misschien een slechte productie serie?quote:Op zondag 27 juli 2008 22:28 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Er zijn een aantal dressingzakjes die dat wel hebben. Beetje vreemd dat AH het niet bij alle dressingzakjes doet.
Welke zijn dat dan? Ik heb alle salades die AH verkoopt nu zo onderhand wel gehad en overal is het dressingzakje hetzelfde..quote:Op zondag 27 juli 2008 22:28 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Er zijn een aantal dressingzakjes die dat wel hebben. Beetje vreemd dat AH het niet bij alle dressingzakjes doet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |