Eli, fijn dat je weer goedgekeurd bent, wel jammer van de 5e ziekte.. Hopelijk is dat snel weer verdwenen.. (bij de 6e was de koorts over zodra de vlekken erzijn, hoe zit dat bij de 5e eigenlijk?)
BE, dat is wel even schrikken. Pseudokroep is zo'n berucht iets. Maar kan me voorstellen dat het er naar uitziet.
Tinny, ik zou ook een dagje de deur uitgaan.. De een met kind naar opa&oma ofzo, en de anders alles schilderen..
Maffemuts, die is er ook mooi optijd bij!
Bla, zijn jullie zelf ook klein, dan is een iets lagere curve ook niet raar.. Zolang ze het verder goed doet, mooi zo door gaan

Chris heeft gisteren een gezellig dagje met papa gehad.. Mams was effe shoppen met zusje.
Wat ik heb gehoord was hij heel vrolijk en happy. Alleen het slapen is wat lastig. Hij wil overdag niet rustig blijven liggen in bed, ook niet als hij moe is.. Dus we nemen hem dan in het grote bed en houden en goed vast, zodat de stuiter niet meer kan bewegen. Dan geeft hij het wel op, en valt in slaap, en kunnen we hem overtillen. Maar ideaal is anders, hopelijk is het nu tijdelijk, omdat hij geen slaapzak aankan.
En 's avonds is het ook steeds laat, voorbij 9 uur lukt wel, en dan 's ochtend om iets over 7 al weer wakker. Hij ligt nu alweer een uurtje te slapen, eens kijken of hij nu wat extra slaap pakt..