een geboortecadeau van hun overgrootmoeder.
 een geboortecadeau van hun overgrootmoeder. 

resultaat tot nu toe, 2 onder en een beginnend voortandje. En natuurlijk overal de tandjes in zetten. Heb ook eindelijk iets gevonden tegen de pijn bij haar. naast het gebruik van detinox welke alleen voor de nacht eigenlijk geef, geef ik haar gewoon een geschraapt worteltje uit de koelkast
 resultaat tot nu toe, 2 onder en een beginnend voortandje. En natuurlijk overal de tandjes in zetten. Heb ook eindelijk iets gevonden tegen de pijn bij haar. naast het gebruik van detinox welke alleen voor de nacht eigenlijk geef, geef ik haar gewoon een geschraapt worteltje uit de koelkast  hard, brokkelt niet en koelt enorm goed.
 hard, brokkelt niet en koelt enorm goed. 

O+
O+ Wow, dat hoor je niet vaak! Helemaal goed.
 Wow, dat hoor je niet vaak! Helemaal goed. )
 ) 

Voor Chris heb ik dit besteld:
 Voor Chris heb ik dit besteld:

Mijn vriend is 2.03quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:58 schreef Deepfreeze het volgende:
Bla, zijn jullie zelf ook klein, dan is een iets lagere curve ook niet raar.. Zolang ze het verder goed doet, mooi zo door gaan
 en ik ben zelf 1.68, dus niet echt klein
 en ik ben zelf 1.68, dus niet echt klein   
 nee hebben ze niet naar gevraagd, heb zelf dus maar even gevraagd of ze de papieren van de het ziekenhuis daarover al binnen hadden, niet dus. Naja zal nog wel komen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:18 schreef DaviniaHR het volgende:
Bla, fijn dat dna is goedgekeurd! Hebben ze ng gevraagd naar de AB en de zkh-opname?
Hebben ze zelf op het CB bedacht dat het niet erg is als je iets afwijkt van het gemiddelde?Wow, dat hoor je niet vaak! Helemaal goed.
 ja heb wel eens iets gelezen over t CB en afwijkingen van standaard maten, maar hier deden ze er niet vaag over
  ja heb wel eens iets gelezen over t CB en afwijkingen van standaard maten, maar hier deden ze er niet vaag over   

hihi ja he, groot en kaal...zo heb ik ze t liefstquote:

Precies gemiddeldquote:Op woensdag 30 juli 2008 12:55 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
maare 1.68 is toch redelijk normaal...zeker niet klein...toch, toch, toch?

Ik ookquote:
 Mijn paspoort zegt 1.67, maar ik ben volgens mij al aan het krimpen
  Mijn paspoort zegt 1.67, maar ik ben volgens mij al aan het krimpen   

Nee, da's kleinquote:Op woensdag 30 juli 2008 12:55 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Idd goed dat je naar je gevoel hebt geluisterd mrien
ben benieuwd of je verbetering merkt
Mooi pakje idd Deepfreeze
[..]
hihi ja he, groot en kaal...zo heb ik ze t liefst
maare 1.68 is toch redelijk normaal...zeker niet klein...toch, toch, toch?

)
 )

En dan maar hopen dat het niet snikheet weer wordt en je beter af bent met een mouwloos shirtje en een korte broek want het is echt een heeeeel leuk setje...quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:47 schreef Deepfreeze het volgende:
Heb Chris zijn outfit maar even aangepast, het leek nogal groot in de verpakking.. Hij zit net in de mt 80, dus dit ook in die maat besteld, maar gelukkig valt het mee. Wel lekker ruim, maar geen tent. En die spencer zit sowieso wel mooi.. Misschien de broekpijpen nog wat oprollen, maar dat staat wel weer bij de opgerolde mouwtjes (zijn eigenlijk lange mouwen)

Ik ben 1.82m en Knut 2.04m.
 Ik ben 1.82m en Knut 2.04m.
 . Knut is heel lang op het gemiddelde gebleven en is gewoon door blijven groeien.
. Knut is heel lang op het gemiddelde gebleven en is gewoon door blijven groeien.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |