abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 juli 2008 @ 23:03:02 #61
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_60431476
Lief! Ik was het alweer vergeten (wat vergeet een mens toch veel!!!) maar idd, die verwonderde blik als ze ineens ontdekken dat die hand/voet/arm aan hun lijfje vastzit
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_60431915
Wat een lieve dochter Grijs
Zo'n armbandje hebben die van ons ook een geboortecadeau van hun overgrootmoeder.

Ik zou de kinderen er ook bij weghouden Tinny, maar dat komt ook doordat ik zelf zou moeten verven aangezien hier de vader niet tegen die verfsoort kan. En dan werkt dat wel zo rustig als ze weg zijn.
  woensdag 30 juli 2008 @ 07:27:53 #63
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60435809
Wat een lieve foto.
  woensdag 30 juli 2008 @ 08:34:59 #64
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_60436337
Melde ik begin van vorige week nog dat Rachel was begonnen met kruipen, ik kan daar sinds afgelopen nachten ook aan toevoegen dat ze zich optrekt tot staan met 8 maanden
Een nadeel is dat ze dan ook net zolang gilt tot ik of mijn vriend komt kijken, om vervolgens op haar billen te ploffen en weer lekker te gaan liggen duimelotten.. tot ongv een uurtje later
overdag trekt ze zich ook bij alles op wat maar op haar hoogte is, leuk om te zien maar ook gelijk weer n punt waarop ik mn hele woonkamer weer heb moeten herinrichten hihi.
Ze krijgt nu in snelvaart-tempo tandjes de een is nog maar net door en de ander begint al resultaat tot nu toe, 2 onder en een beginnend voortandje. En natuurlijk overal de tandjes in zetten. Heb ook eindelijk iets gevonden tegen de pijn bij haar. naast het gebruik van detinox welke alleen voor de nacht eigenlijk geef, geef ik haar gewoon een geschraapt worteltje uit de koelkast hard, brokkelt niet en koelt enorm goed.
Zo dat was weer n lap tekst.

Grijs wat n ontzettend lief kindje op de foto!
alle andere nieuwe mamma's hier ook van harte welkom.
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_60437679
Grijs wat een schatje
Hier ook zo'n armbandje, geboorte kado van mn broertje

Vanmorgen voor t eerst naar t CB geweest, alles was in orde. Ze stond er van te kijken hoe goed Dana dr hoofdje al optilde enzo
verder is ze net iets ligter en kleiner als gemiddeld, maar wel binnen de curve, helemaal prima dus
pi_60438519
Grijs, wat een moppie zeg. En idd een mooi armbandje!
Zo maffemuts, daar zit je dan... alles in een razend tempo vooruit. Voor je het weet loopt je kleine meid door de kamer

Hier een topnacht gehad! Laatste voeding om half 11 gehad, zelf lag ik er om half 12 in en Koen heeft heerlijk geslapen tot ik hem om 5 uur maar wakker maakte voor een fles.
(ik was zelf al wakker want ik moest naar de wc)
Daarna half 6 er weer in en geslapen totdat Sander mij wakker maakte om kwart voor 8!
Koen had eindelijk na 2 dagen weer een poepluier. Gister trouwens een mooie dag zonder krampjes, vanochtend had Koen er toch een beetje last van.
Donderdag voor het eerst naar het CB, ben benieuwd....
pi_60438762
Eli, fijn dat je weer goedgekeurd bent, wel jammer van de 5e ziekte.. Hopelijk is dat snel weer verdwenen.. (bij de 6e was de koorts over zodra de vlekken erzijn, hoe zit dat bij de 5e eigenlijk?)

BE, dat is wel even schrikken. Pseudokroep is zo'n berucht iets. Maar kan me voorstellen dat het er naar uitziet.

Tinny, ik zou ook een dagje de deur uitgaan.. De een met kind naar opa&oma ofzo, en de anders alles schilderen..

Maffemuts, die is er ook mooi optijd bij!

Bla, zijn jullie zelf ook klein, dan is een iets lagere curve ook niet raar.. Zolang ze het verder goed doet, mooi zo door gaan

Chris heeft gisteren een gezellig dagje met papa gehad.. Mams was effe shoppen met zusje.
Wat ik heb gehoord was hij heel vrolijk en happy. Alleen het slapen is wat lastig. Hij wil overdag niet rustig blijven liggen in bed, ook niet als hij moe is.. Dus we nemen hem dan in het grote bed en houden en goed vast, zodat de stuiter niet meer kan bewegen. Dan geeft hij het wel op, en valt in slaap, en kunnen we hem overtillen. Maar ideaal is anders, hopelijk is het nu tijdelijk, omdat hij geen slaapzak aankan.
En 's avonds is het ook steeds laat, voorbij 9 uur lukt wel, en dan 's ochtend om iets over 7 al weer wakker. Hij ligt nu alweer een uurtje te slapen, eens kijken of hij nu wat extra slaap pakt..
  woensdag 30 juli 2008 @ 11:16:12 #68
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_60439155
Deepfreeze lekker wezen shoppen?

Wat je schrijft over het slapen komt me heel bekend voor hoor

Linde slaapt nu met de hitte ook zonder slaapzak en die 'spookt' ook haar hele bed rond voordat ze gaat slapen. En soms vergeet ze dan ineens hoe ze weer moet gaan liggen, of het lukt niet omdat er een knuffel in de weg ligt ofzo en ja dan ga je maar gewoon huilen zodat de hulptroepen eraankomen

En ze gaat nu ook veel later naar bed en is weer eerder wakker. Ach hopelijk verschuift dat straks weer als het wat minder warm is
  woensdag 30 juli 2008 @ 11:18:40 #69
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_60439208
Grijs, mag ik ook een marlien? O+

Bla, fijn dat dna is goedgekeurd! Hebben ze ng gevraagd naar de AB en de zkh-opname?
Hebben ze zelf op het CB bedacht dat het niet erg is als je iets afwijkt van het gemiddelde? Wow, dat hoor je niet vaak! Helemaal goed.

Bij de vijfde ziekte is het koorts en vlekken tegeljk. het heeft hier 5 dagen geduurd (wrs.) vrijdag al duf, zaterdag koorts, tot gister en nu zijn de vlekken ook weg. (en baal ik dat ik er geen goede foto van heb gemaakt )

DF, is het winkelen geslaagd?
Waarom heeft Chris nu geen slaapzak aan? Wij hebben Eli nu in een romper + hele dunne slaapzak, die deels open is van onder, zodat het kan luchten, maar dat hij toch zijn nachtritueeltje nog heeft. Mss werkt dat ook bij juliie? (anders heb je mss de kans dat hij er an gat wennen dat hij bij paps en mams in de armen in slaap valt, en dan zijn de rapen gaar...

Heb je eigenlijk al een outfit voor Chris voor dat huwelijk? (Er staat me iets bij van een groot feest in augustus...)
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_60439821
Winkelen is zeker geslaagd.. Heb een leuke grijze broek, met een paars/roze/witte tuniek gevonden (maar gewoon een dagje weg met zusje is ook gewoon eens lekker). En dat voor de bruiloft van Chris zijn tante op 22 augustus Voor Chris heb ik dit besteld:

Niet te idioot netjes.. Zo'n kostuum is wel leuk, maar hij moet er een hele dag in zitten, dus ik vond dit wel netjes, maar speelbaar..

Zijn kamertje is nogal warm, het is er al snel boven de 25 graden, en dan vind ik een romper al wel genoeg. Nog 2 dagen dit weer, en daarna gewoon weer het oude ritme in. Als hij dan zo blijft stuiteren gaan we wel aan een kalmeringsritueel werken

En nu ga ik een knuppeltje uit zijn bedje halen, hij staat alweer te jajajajaja-en
pi_60439837
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 10:58 schreef Deepfreeze het volgende:
Bla, zijn jullie zelf ook klein, dan is een iets lagere curve ook niet raar.. Zolang ze het verder goed doet, mooi zo door gaan
Mijn vriend is 2.03 en ik ben zelf 1.68, dus niet echt klein
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 11:18 schreef DaviniaHR het volgende:
Bla, fijn dat dna is goedgekeurd! Hebben ze ng gevraagd naar de AB en de zkh-opname?
Hebben ze zelf op het CB bedacht dat het niet erg is als je iets afwijkt van het gemiddelde? Wow, dat hoor je niet vaak! Helemaal goed.
nee hebben ze niet naar gevraagd, heb zelf dus maar even gevraagd of ze de papieren van de het ziekenhuis daarover al binnen hadden, niet dus. Naja zal nog wel komen.
whehe ja heb wel eens iets gelezen over t CB en afwijkingen van standaard maten, maar hier deden ze er niet vaag over
  woensdag 30 juli 2008 @ 12:11:17 #72
35189 Troel
scherp en bot
pi_60440523
1.68 is niet erg groot, maar 2.03 wel
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_60440895
Leuke outfit Deepfreeze!

Ik ben vanmorgen met Lotte naar de chiropractor geweest.
Ze vond inderdaad een blokkade in haar nek en ook in d'r rug.
Verklaard het overstrekken in ieder geval dus!
Ze is gelijk behandeld en ligt nu weer lekker te slapen!

Toch fijn dat ik naar m'n gevoel geluisterd heb!
Volgende week woensdag weer, kijken of we voor die tijd al wat verbetering merken.

Op zich is ze een hele rustige baby hoor, huilt niet veel en als ze huilt krijgen we d'r ook wel snel weer rustig.
Wel is ze heel veel wakker, slaapt ze overdag maar kort (20 min tot hooguit een uur meestal) en 's nachts gelukkig wel beter.
Zul je natuurlijk altijd zien dat ze gistermiddag heel goed geslapen heeft en nu ook weer heerlijk ligt te slapen..
  woensdag 30 juli 2008 @ 12:51:54 #74
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_60441514
Ik vind het altijd zo fijn om te lezen hoeveel babietjes toch baat hebben bij een bezoekje aan de chiropractor/ostheopaat enzo en de enorme verbetering die vaak al na 1 behandeling zichtbaar is.. echt zo wonderlijk!

Leuke outfit DF!
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_60441599
Idd goed dat je naar je gevoel hebt geluisterd mrien
ben benieuwd of je verbetering merkt

Mooi pakje idd Deepfreeze
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 12:11 schreef Troel het volgende:
1.68 is niet erg groot, maar 2.03 wel
hihi ja he, groot en kaal...zo heb ik ze t liefst
maare 1.68 is toch redelijk normaal...zeker niet klein...toch, toch, toch?
  woensdag 30 juli 2008 @ 12:57:36 #76
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_60441639
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 12:55 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Precies gemiddeld
Red de zeehond!
pi_60441791
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 12:57 schreef jellyrose het volgende:

[..]

Precies gemiddeld
Danku
pi_60442164
ik wou dat ik 1.68 was
Saartje
  woensdag 30 juli 2008 @ 13:44:24 #79
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_60442578
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 13:24 schreef Maneki.Neko het volgende:
ik wou dat ik 1.68 was
Ik ook Mijn paspoort zegt 1.67, maar ik ben volgens mij al aan het krimpen
Red de zeehond!
pi_60443175
ik meet slechts 1m61
Saartje
pi_60444703
als je met een schoonfamilie zit die allemaal uit heel lange mensen bestaat en waar de dames van die mooie lange benen hebben voel ik me zelfs met 1.68 vaak echt een onderdeurtje
  woensdag 30 juli 2008 @ 15:18:47 #82
35189 Troel
scherp en bot
pi_60444861
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 12:55 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Idd goed dat je naar je gevoel hebt geluisterd mrien
ben benieuwd of je verbetering merkt

Mooi pakje idd Deepfreeze
[..]

hihi ja he, groot en kaal...zo heb ik ze t liefst
Nee, da's klein

('k ben zelf 1.78 )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_60445687
Mrien, fijn dat de Chiro iets voor Lotte kan betekenen

Ik en mijn vriend zijn qua lengte nogal normaal.. Maar zijn curve zat helemaal onderaan en die van mij helemaal bovenin. uiteindelijk zijn we lekker gemiddeld geworden..
Heb Chris zijn outfit maar even aangepast, het leek nogal groot in de verpakking.. Hij zit net in de mt 80, dus dit ook in die maat besteld, maar gelukkig valt het mee. Wel lekker ruim, maar geen tent. En die spencer zit sowieso wel mooi.. Misschien de broekpijpen nog wat oprollen, maar dat staat wel weer bij de opgerolde mouwtjes (zijn eigenlijk lange mouwen)
pi_60447352
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 15:47 schreef Deepfreeze het volgende:
Heb Chris zijn outfit maar even aangepast, het leek nogal groot in de verpakking.. Hij zit net in de mt 80, dus dit ook in die maat besteld, maar gelukkig valt het mee. Wel lekker ruim, maar geen tent. En die spencer zit sowieso wel mooi.. Misschien de broekpijpen nog wat oprollen, maar dat staat wel weer bij de opgerolde mouwtjes (zijn eigenlijk lange mouwen)
En dan maar hopen dat het niet snikheet weer wordt en je beter af bent met een mouwloos shirtje en een korte broek want het is echt een heeeeel leuk setje...
  woensdag 30 juli 2008 @ 17:14:37 #85
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_60447757
Stelletje dwergen hier zeg! Ik ben 1.82m en Knut 2.04m.

Deepfreeze wat een leuk setje.

We gaan morgen met Yade op vakantie, ze is dan alweer bijna 11 weken. De tijd vliegt echt voorbij en ze wordt met de dag leuker. Beetje gek om te zeggen maar je "kan" meer met haar. Ze lacht naar je, wappert naar dingen, volgt je vingers, grijpt ernaar en je kunt nu met haar spelen. Het is zo'n leuke meid en nu de eerste twee maanden voorbij zijn, lijkt alles zoveel makkelijker te gaan.

Ze huilt minder, we begrijpen haar beter, kennen haar nukken en grillen en ze heeft nog steeds dagen dat ze simpelweg niet slaap, maar dat gebeurt nog maar 1 keer per week.

Trouwens over die curve, ik ben vanaf baby heel erg lang geweest tot groep 8 toen stopte ik met groeien, maar stak ik al boven alle kinderen uit van de basisschool en de meeste docenten . Knut is heel lang op het gemiddelde gebleven en is gewoon door blijven groeien.
  woensdag 30 juli 2008 @ 17:27:06 #86
35189 Troel
scherp en bot
pi_60447934
Ruben heeft krentenbaard

En uiteraard hoor ik dat pas van de leiding van het kdv als er geen afspraak meer gemaakt kan worden bij de huisarts

Oja en ik heb zelf ook blaasjes
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 30 juli 2008 @ 20:23:07 #87
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_60451652
DF, dat is idd een erg schattige outfit

Kocht vandaag iets in de supermarkt, houdbaar tot 22 augustus 2008. Vorig jaar was ik toen uitgerekend!
Vandaag vorig jaar was ik 37 wk zwanger, LLM en zo... Urg.

Troel, wat is krentenbaard?

Mrien, fijn dat het beter gaat met Lotte. moet je nog terugkomen of was 1x genoeg?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  woensdag 30 juli 2008 @ 21:07:25 #88
35189 Troel
scherp en bot
pi_60452693
Zeer besmettelijke huidziekte met blaasjes enzo. Heeft wel wat weg van waterpokken
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_60461631
Koen is door de keuring bij het CB
Het kereltje weegt inmiddels 5205 gram
Verder vond ze dat Koen erg ontspannen op zijn buik en rug lag.. alles was goed, de volgende keer mag ie voor zijn eerste prikkies
pi_60462122
Troel, heeft ruben er veel last van?

Goed Koen, lekker op gewicht

Davinia, ben jij ook al aan het aftellen? Ik zit steeds te denken dat ik een jaar geleden nog op springen stond. Al bijna een jaar moeder...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')