quote:Op zondag 27 juli 2008 15:25 schreef Juicyhil het volgende:
TS is iemand die de hele dag achter pc zit en niks begrijpt van sociale dingen.
Ja, meiden vallen inderdaad op lelijke IT-studenten met lang haar en bandshirtsquote:Op zondag 27 juli 2008 15:26 schreef Juicyhil het volgende:
...en al helemaal niks weet wat meiden wel leuk vinden.
Doe toch maar het 2e, aangezien half FOK! er zo uitziet kan ik je steun goed gebruikenquote:Op zondag 27 juli 2008 15:30 schreef Beauregard het volgende:
Ik dacht bij het lezen van de OP: Hey, terechte klacht.
Maar toen zag ik wie de TS was en dacht ik: Hmm, dat scharminkel weer.
Dus wat moet ik nu? Ik zit met een dilemma. TS weer eens lekker uit den tent lokken, of hem steunen in zijn klacht en langharige ICT boys afbranden?
opleiding: ICT Beheerderquote:Op zondag 27 juli 2008 15:25 schreef Juicyhil het volgende:
TS is iemand die de hele dag achter pc zit en niks begrijpt van sociale dingen.
Hmm, zal ik dat maar doen dan?quote:Op zondag 27 juli 2008 15:32 schreef NMY1 het volgende:
[..]
Doe toch maar het 2e, aangezien half FOK! er zo uitziet kan ik je steun goed gebruiken
Kut, m'n koffiequote:Op zondag 27 juli 2008 15:33 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
opleiding: ICT Beheerder
Raap me op!
!
!
Ik had een beetje het idee dat de TS van dat andere topic er ook een beetje zo uitzag als die fotoquote:Op zondag 27 juli 2008 15:33 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Hmm, zal ik dat maar doen dan?
Naja, wat valt er eigenlijk nog te zeggen over dat soort onderkruipsels? Ik weet het eigenlijk niet eens. Het enige wat ik doe als ik zo'n figuur zie lopen (of een hele kudde) is gewoon: "GNA GNA GNA".
.
Hallo, ik ben tenminste wel in totaal een uur elke dag onderweg naar het werk, dus ik heb tenminste nog een levenquote:Op zondag 27 juli 2008 15:33 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
opleiding: ICT Beheerder
Raap me op!
!
!
Je hebt gelijkquote:Op zondag 27 juli 2008 15:20 schreef NMY1 het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom heeft iedereen dat ? Is het in ? Is lang lelijk haar tegenwoordig zo hip dat je er mee mag showen ? Het is niet zo dat iedereen super mooi haar heeft. En zo verzorgd vind ik ook niet.
En dat shirt? Is het in om te laten zien dat je van een rare band houdt?
Klacht : het hele punt ontgaat mij en de dames vinden het ook niks.
Altijd achter je principes blijven staan, dus TS steunen. Anders ben je geen knip voor de neus waard.quote:Op zondag 27 juli 2008 15:30 schreef Beauregard het volgende:
Ik dacht bij het lezen van de OP: Hey, terechte klacht.
Maar toen zag ik wie de TS was en dacht ik: Hmm, dat scharminkel weer.
Dus wat moet ik nu? Ik zit met een dilemma. TS weer eens lekker uit den tent lokken, of hem steunen in zijn klacht en langharige ICT boys afbranden?
Neequote:Op zondag 27 juli 2008 16:05 schreef simmu het volgende:
zeg, zijn die wazige ict nerd types niet degenen die later bakken met geld verdienen?
Nee, je bent verkeerd geïnformeerd.quote:Op zondag 27 juli 2008 16:05 schreef simmu het volgende:
zeg, zijn die wazige ict nerd types niet degenen die later bakken met geld verdienen?
misschien in mannenclubs?quote:Op zondag 27 juli 2008 16:05 schreef simmu het volgende:
Tyf op kneus. Alsof jij ooit master rickokun zal overtreffenquote:Op zondag 27 juli 2008 15:48 schreef john88 het volgende:
[..]
Je hebt gelijkAl die losers die niet aan de mode meedoen en er onverzorgd uitzien, en maar zeuren op mensen die er wel verzorgd en netjes uit zien. Jullie zullen nooit de spange sma's krijgen
Sterf toch vuil rotjong. Jij bent zo'n smerige lijer die geilt op andere, de tiefus voor jouquote:Op zondag 27 juli 2008 16:18 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Tyf op kneus. Alsof jij ooit master rickokun zal overtreffen
Waarom niet?quote:Op zondag 27 juli 2008 16:34 schreef Ulquiorra het volgende:
Niet bitchen over lang haar en bandshirts
Ik geil op meisjes jaquote:Op zondag 27 juli 2008 16:31 schreef john88 het volgende:
[..]
Sterf toch vuil rotjong. Jij bent zo'n smerige lijer die geilt op andere, de tiefus voor jou![]()
Het type dat vroeger bij de populaire jongens probeerde te horen maar er nooit bijhoorde![]()
![]()
![]()
ascendancy
Omdat dat dom is.quote:
Ohja daar kwam hij me bekend van voorquote:Op zondag 27 juli 2008 16:36 schreef koen_pijl het volgende:
HAHHHAHHAA
foto is niet gephotoshopt, is een goede vriend van mij heeft ook meegedaan aan beauty and the nerd.
Hee... volengs mij wel, was een vriend van hem.quote:Op zondag 27 juli 2008 16:37 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ohja daar kwam hij me bekend van voorHij moest toen toch ook huilen toen zo'n andere gast weg ging?
![]()
quote:Op zondag 27 juli 2008 16:34 schreef Ulquiorra het volgende:
Niet bitchen over lang haar en bandshirts
faggotquote:Op zondag 27 juli 2008 16:36 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Omdat dat dom is.
Lang haar en bandshirts![]()
Gecondoleerd, loop jij er ook zo bij?quote:Op zondag 27 juli 2008 16:36 schreef koen_pijl het volgende:
HAHHHAHHAA
foto is niet gephotoshopt, is een goede vriend van mij
Nee ik loop er zo niet bij, en hij heeft ook een iets wat andere muzieksmaak dan ik.quote:
Lol nu ik hierop reageer zie ik in de fotolink “interweb.web-log.nl” staan, mijn weblog, wat mij doet geloven dat NMY1 (wow) m’n archieven heeft doorgespit om aan die foto te komen, ken ik je ergens van?quote:Op zondag 27 juli 2008 15:20 schreef NMY1 het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom heeft iedereen dat ? Is het in ? Is lang lelijk haar tegenwoordig zo hip dat je er mee mag showen ? Het is niet zo dat iedereen super mooi haar heeft. En zo verzorgd vind ik ook niet.
En dat shirt? Is het in om te laten zien dat je van een rare band houdt?
Klacht : het hele punt ontgaat mij en de dames vinden het ook niks.
Nederlands Recht, zoals mijnheer Koen al zei.quote:
Ik lolde vrij hard, dankuwel voor ’t compliment =pquote:Op zondag 27 juli 2008 15:31 schreef Hydrogeny het volgende:
Dit is geshotophopt..........haren van andrelon reclame ofzo
FUCK YEARquote:Op zondag 27 juli 2008 17:17 schreef Kriegel het volgende:
Dat shirt van die gast heb ik ook nog ergens liggen met de mouwen eraf.![]()
Forsvin Du Som Lysuuuurrrrrr!!1
Komt omdat ze allemaal uitgeluld zijn na jouw post van 28 juli j.lquote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:28 schreef HarryDeBusdriver het volgende:
'T is wel erg stil geworden hier opeens ;_;
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |