Je krijgt je superkrachten maar de wereld vergaat.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:47 schreef sweetlady-o het volgende:
je krijgt de iphone alleen het je nu dat droge abonement van t-mobile erbij. en het gaat meteen stuk.
ik WIL superkrachten en wel nu!
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:49 schreef retuow82 het volgende:
Je hebt je superkrachten, je bent enorm goed in zaniken en je bent continu ongesteld, ze noemen je Superwoman.
Je krijgt een volle tank maar je auto is stuk.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:49 schreef retuow82 het volgende:
Je hebt je superkrachten, je bent enorm goed in zaniken en je bent continu ongesteld, ze noemen je Superwoman.
Doe mij maar een volle tank benzine!
Oké dat kunnen we niet hebben natuurlijk, doodbloedende vrouwenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:22 schreef sweetlady-o het volgende:
oke maar je bent nu voor de rest van je leven aan pijnstillers.
Ik wil van mijn superkrachten af want ik bloed dood.............
Alsjeblieft, het is echter wel een stronttaart zoals Fortuijn die ook ooit heeft mogen ontvangenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
gefeli je katten zijn dood
ik wil taart
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
het is droog, voor de komende 60 jaar!
ik wens mooie vrouwen tieten te zien vanavond
Daar kan je tegen maar aangezien je geen ogen meer hebt loop je onder een auto en beland je in een rolstoel.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
gefeli je bent de beroemste rapper van heel groenland
ik wens dat ik tegen pepperspray kan
Alleen nu moet je wel de rest van je leven op school blijvenquote:ik wens een teleporteer ding waarmee ik in 1 keer naar school kan.
Een hele fles anti muggenbetenspul voor jou. De muggen blijven mooi bij je wegquote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:12 schreef pindadopje het volgende:
[..]
Alleen nu moet je wel de rest van je leven op school blijven
Ik wens anti muggenbeten spul
hij is zelfs zo groot dat je jezelf dr perongeluk in opsluit en dr nietmeer uitkanquote:ik wil graag mijn huidige koelkast vervangen door een grotere
Steven Spielberg maakt in Hollywood in het geheim opnames van een nieuwe film.quote:Op woensdag 30 juli 2008 00:39 schreef pindadopje het volgende:
[..]
hij is zelfs zo groot dat je jezelf dr perongeluk in opsluit en dr nietmeer uitkan
ik wil een goeie film ;D
Woesh de vulkaan bast uitquote:Ik wil hawaii, dat officieel erkend word als een staat. Mijn eigen landje dus
voila, je eigen staat Hawaii. Pas wel op voor de vleermuizen die het ebolavirus met zich mee dragen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 00:47 schreef santax het volgende:
Ik wil hawaii, dat officieel erkend word als een staat. Mijn eigen landje dus
*Soemaflop* Er staat een geldboom, helaas groeien er briefjes van 100 gulden aan.quote:Op woensdag 30 juli 2008 09:25 schreef maniac1978 het volgende:
Ik wens een echte geldboom in de tuin welke nog bloeit ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |