quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:51 schreef Pedaalemmer het volgende:
Die wens gaat in vervulling, jammer genoeg gaat iedereen in de omgeving van yustsomeguy dood.
Ik zou graag een fatsoenlijke radio op mijn werkplek hebben.
www.last.fmquote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:51 schreef Pedaalemmer het volgende:
Die wens gaat in vervulling, jammer genoeg gaat iedereen in de omgeving van yustsomeguy dood.
Ik zou graag een fatsoenlijke radio op mijn werkplek hebben.
Je krijgt een bidet. Hij is alleen verkeerd aangesloten. Daardoor wordt de diarree die je door het toilet spoelde nu tegen je anus aangespoten.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:52 schreef yustsomeguy het volgende:
Captain planet is weer op tv.. de rest is nu aleen ook allemaal in zwart-wit en op een 10"scherm
ik wens een bidet
Meer cola wordt afgeleverd, in stapels om je huis heen.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:58 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Je krijgt een bidet. Hij is alleen verkeerd aangesloten. Daardoor wordt de diarree die je door het toilet spoelde nu tegen je anus aangespoten.
Ik wens meer cola.
Ze staat zo voor je neus, alleen is je pik er net afgevallen.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:02 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Meer cola wordt afgeleverd, in stapels om je huis heen.
Stapels van zo'n 150m hoog en 20m dik.
Ik wens Angelina Jolie.
Je bidet is goed aangesloten, alleen zit je badkamerdeur op slot.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:14 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ze staat zo voor je neus, alleen is je pik er net afgevallen.
Ik wens een bidet die wel goed is aangesloten.
Je bureau is opgeruimd. Je moet nu aan iemand anders zijn bureau werken omdat die van jezelf weg is.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:39 schreef Billy_Talent het volgende:
Je baas meldt je dat je je pak thuis kan laten. En zelf hoef je ook niet terug te komen. Tevens schopt hij je onder je kont.
Ik wens een opgeruimd bureau
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |