je hebt nu een harde schijf met onbeperkte capaciteit. helaas moet je een schijfdefragmentatie uitvoeren die oneindig lang duurt.quote:Je kunt 3FM ontvangen maar 3FM neemt alle Dj's van Radio Optimaal over en gaan dezelfde muziek draaien.
Ik wens een harde schijf met onbeperkte capaciteit.
Je hebt lang haar, vooral op je reet.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:37 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
Je wens gaat in vervulling:
Hier zijn je blauwe ogen,
Alleen jammer dat m'n vuistafdruk er ook omheen staat..
Ik wens lang haar tot op m'n reet
Bureaustoel komt eraan, met een dildo voor de stabiliteit.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:46 schreef yustsomeguy het volgende:
Het is nu 23 graden buiten met een lekker windje, helaas woon jij naast corus en loop je als je naar buiten gaat longkanker op.
ik wens een goede bureaustoel
De kabouters maken je huis spik en span. De boze gnomen komen het echter weer vies en smerig maken. Waardoor je alsnog zelf de scherven, modder en kabouterlijkjes van de grond moet halen.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:20 schreef yustsomeguy het volgende:
helaas was obama vorige pagina al doodgeschoten.
ik wens kabouters om mijn huis schoon te maken
allleen er kan geen frituurvet omdatquote:ik wens een frituurpan
je kan het helemaal uitlopen zonder moe worden, je loopt echter wel mee met de gehandicapten en je zit in een elektrische rolstoel, maar dat is ook een vorm van lopenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:19 schreef Topspin het volgende:
Je krijgt een huishoudster alleen heeft ze een poets-fobie en is ze dus bang voor vuiligheid.
Ik wens dat ik de marathon kan lopen zonder moe te worden.
Granted, Geniet nog maar goed van die 5 minuten Yustsomeguy.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:47 schreef Hydrogeny het volgende:
Je wens gaat in vervulling.
Ik wens jou een heel fijn leven toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |