Ik zit met jou in 1 topic, slechter kan mijn dag niet beginnen :-)quote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:12 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
En hop, je gaat 3 weken naar de Maladiven,
om er bij terugkomst achter te komen dat je met je dronken hoofd de avond voor je wegging de overbuurvrouw van 66 zwanger hebt gemaakt - en ze wil het kind houden en samen met jou opvoeden.
(binnen de Jehova-gemeenschap natuurlijk he !)
(See what I did there ? De vakantie had geen nadelige gevolgen, maar de avond ervoor wel)
Ik wens nog veel meer vreselijke dingen voor de user boven mij !
Wish granted, helaas gaat het geen reet uitmaken want ik vertrek voor 10 dagen naar Toscanequote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:15 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
Ik zit met jou in 1 topic, slechter kan mijn dag niet beginnen :-)
Ik wens dat het internet van L.Denninger het een week niet doet
Wens vervuld, je airco is stuk.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:16 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Wish granted, helaas gaat het geen reet uitmaken want ik vertrek voor 10 dagen naar Toscane
Ik wens dat de airco wat minder hard gezet wordt hier
Wish granted, ik ga met de autoquote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:23 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
Wens vervuld, je airco is stuk.
Ik wens dat je vlucht 9 dagen vertraging heeft
Ik ben geband, dus moet jij al mijn topics in de gaten houden en vullen met (on)zinnige postsquote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:47 schreef Pedaalemmer het volgende:
Fok word één dolle bende, het word harstikke leuk. Alleen jij word gebanned.
Ik wens iets tegen de verveling.
Granted, ze zijn alleen allemaal wel van niveautje de-Boswachterquote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:53 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
Ik ben geband, dus moet jij al mijn topics in de gaten houden en vullen met (on)zinnige posts
Ik wens meer topics op fok, zodat Pedaalemmer meer te doen heeft
Je krijgt een lekkere tosti met curry, alleen zit ie wel in een kluis die je onmogelijk kunt kraken.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:02 schreef Pedaalemmer het volgende:
Alle klusjes zijn klaar, je hebt nu wel een hernia.
Ik wens een lekkere tosti met curry!
Overdosis Valium voor jouquote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:09 schreef krioro het volgende:
[..]
Je krijgt een lekkere tosti met curry, alleen zit ie wel in een kluis die je onmogelijk kunt kraken.
Ik wens slaap.
Hier een nieuwe portomonneequote:Ik zou graag een nieuwe portemonnee willen.
Die heb je, een over 12 krijg je trouwens wel een ongeluk en ben vanaf de nek naar beneden verlamd.quote:
Uw wens voor een goeie morge wordt gehonoreerd, maar dan wel morge.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |