Je kan hier toch even klagen: MUZ FB & FAQ - Je t'aime mod non plusquote:Op zondag 27 juli 2008 16:15 schreef bonke het volgende:
wheheik opende in muz een topic over Duffy
jeweet wel die zangeres
daar ging et er mij eigenlijk om of er nog meer zangeressen waren die een soortgelijk stem hadden
en wat doet meneer mod ?die sluit em en zegt dat er al een topic over duffy is
De zin van Piet is een voorbeeld van een ambigue zin. Als je dat niet begrijpt, faal je juist op begrijpend lezen. Klacht is dus onterecht of, beter gezegd, verkeerd geformuleerd.quote:Op zondag 27 juli 2008 15:02 schreef Armoed het volgende:
Piet: Ik rotzooi veel met meisjes maar mijn vader heeft dat liever niet
Truus: Zou ook niet goed zijn he als je vader nog met meisjes rotzooide
Dat is dan uberhaupt niet lezen.quote:Op zondag 27 juli 2008 16:15 schreef bonke het volgende:
wheheik opende in muz een topic over Duffy
jeweet wel die zangeres
daar ging et er mij eigenlijk om of er nog meer zangeressen waren die een soortgelijk stem hadden
en wat doet meneer mod ?die sluit em en zegt dat er al een topic over duffy is
Piet: Ik rotzooi veel met meisjes maar mijn vader heeft dat liever nietquote:Op zondag 27 juli 2008 17:19 schreef Sno0ze het volgende:
[..]
De zin van Piet is een voorbeeld van een ambigue zin. Als je dat niet begrijpt, faal je juist op begrijpend lezen. Klacht is dus onterecht of, beter gezegd, verkeerd geformuleerd.
Het zit 'm in het woordje dat. Het kan verwijzen naar Piets vader die liever niet wil dat Piet met meisjes rotzooit of het verwijst naar Piets vader die dus zelf liever niet met meisjes rotzooit.quote:Op zondag 27 juli 2008 17:23 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Piet: Ik rotzooi veel met meisjes maar mijn vader heeft dat liever niet
Wat is hier volgens jou dan ambigue aan?
Ik haal er maar 1 betekenis uit; Ik rotzooi veel met meisjes, en mijn vader heeft liever dat ik dat niet doe.
Ik kan er niet uithalen dat de vader met meisjes rotzooit.
My bad, je hebt gelijk.quote:Op zondag 27 juli 2008 17:32 schreef Sno0ze het volgende:
[..]
Het zit 'm in het woordje dat. Het kan verwijzen naar Piets vader die liever niet wil dat Piet met meisjes rotzooit of het verwijst naar Piets vader die dus zelf liever niet met meisjes rotzooit.
Liever niet.quote:Op zondag 27 juli 2008 19:25 schreef Scoobysnacks het volgende:
Intraxz:
Dit was nog de foto met het laagste 'liever niet' gehalte ook.quote:
quote:Op zondag 27 juli 2008 19:28 schreef Scoobysnacks het volgende:
[..]
Dit was nog de foto met het laagste 'liever niet' gehalte ook.
Goede zelfkennis.quote:Op zondag 27 juli 2008 19:34 schreef 2609 het volgende:
dr zitten ook echt fucking domme mensen hier
Nee.quote:Op zondag 27 juli 2008 19:28 schreef Scoobysnacks het volgende:
[..]
Dit was nog de foto met het laagste 'liever niet' gehalte ook.
NU JIJ WEER INTRAXZ, JIJ KONING JIJ.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |