Diue wou ik inderdaad ook nog erbij doen, maar daar is het veranderd gelukkigquote:Op zondag 27 juli 2008 14:49 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
Irritant ja. Met YouTube was dat soms het geval...
Nee...gaat op je ip adresquote:Op zondag 27 juli 2008 15:08 schreef nightfall het volgende:
ik zat laatst op een engelse site, en toen viel me'n oog op de banner aan de zijkant waar stond: "zoek hier de leukste meiden in leidschendam",. vraag me af waar ze die info vandaan slurpen, zullen wel ergens een cookie uitlezen ofzo waar me'n woonplaats staat opgeslagen..
Daar gaat het niet om, soms wil je gewoon naar google.com omdat de Nederlandse zoekresultaten niet voldoen. Als ik bijv. artikelen over The Dark Knight uit de VS zou willen zoeken, heb je weinig aan de Nederlandse versie van Google.quote:Op zondag 27 juli 2008 15:56 schreef Remzz het volgende:
Ik vind het altijd zo triest als mensen alles in het Engels willen hebben, je woont niet voor niets in Nederland.
Ja want elke kopie van Windows komt met een cookie met je stad erin bijgeleverdquote:Op zondag 27 juli 2008 15:08 schreef nightfall het volgende:
ik zat laatst op een engelse site, en toen viel me'n oog op de banner aan de zijkant waar stond: "zoek hier de leukste meiden in leidschendam",. vraag me af waar ze die info vandaan slurpen, zullen wel ergens een cookie uitlezen ofzo waar me'n woonplaats staat opgeslagen..
Niet zo moeilijk.quote:Op zondag 27 juli 2008 15:08 schreef nightfall het volgende:
Klopt.quote:Op zondag 27 juli 2008 16:17 schreef remlof het volgende:
Het ligt behalve aan je IP, ook aan de taal en locatie instellingen van je OS. Met m'n EN-US Windows kom ik gewoon op de engelse google.com terecht.
Uhuh, laten we ook snel alle films gaan nasynchroniseren.quote:Op zondag 27 juli 2008 15:56 schreef Remzz het volgende:
Ik vind het altijd zo triest als mensen alles in het Engels willen hebben, je woont niet voor niets in Nederland.
Ik woon in The Hague volgens dat dingquote:Op zondag 27 juli 2008 16:14 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk.
Je surft, dus je hebt een IP, dus ben je te lokaliseren.
Hoe?
- ga eerst naar deze site: http://myip.dk/
- kopiëer je IP nummer naar deze site: http://www.ipaddressguide.com/ip2location.aspx
Zolang er op de publieke omroep programma's in het arabisch en het turks (weet ik veel) ondertiteld worden, Schiphol en de efteling in 3 talen vertaald is zoek ik gewoon op Engelse sites.quote:Op zondag 27 juli 2008 15:56 schreef Remzz het volgende:
Das kudt.quote:Op zondag 27 juli 2008 16:23 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik woon in The Hague volgens dat ding
Inderdaad ja. En wat heeft die "pagina's in het Nederlands" optie uberhaupt nog voor nut als "internet" hetzelfde resultaat oplevert?quote:Op zondag 27 juli 2008 16:19 schreef Yi-Long het volgende:
Zwaar irritant ja. Ongelooflijk dat men nog steeds niet doorheeft dat veel mensen daar niet op zitten te wachten.
Ik wil helemaal niet alles in het Engels hebben, maar ik wil ook niet dat er voor mij bepaald wordt in welke taal ik wat wil doen, en soms moet ik nou eenmaal iets in het Engels doen. Heb je de voorbeelden wel gelezen?quote:Op zondag 27 juli 2008 15:56 schreef Remzz het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |