abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 juli 2008 @ 12:31:05 #51
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_60393472
Ja en?
Het is toch ook niet zo dat je niet op buitenlandse sites kunt komen?

Als ik zoek op bijvoorbeeld de titel van een film, vind ik het wel fijn om eerst tegen te komen in welke nederlandse bioscoop die film draait dan om eerste te zien in welke amerikaanse.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_60393635
quote:
Op maandag 28 juli 2008 12:31 schreef DroogDok het volgende:
Ja en?

Als ik zoek op bijvoorbeeld de titel van een film, vind ik het wel fijn om eerst tegen te komen in welke nederlandse bioscoop die film draait dan om eerste te zien in welke amerikaanse.
Dan is het wel handig ja. IMDB heeft dat trouwens ook. Als je op de pagina van een film staat zie je wanneer die released is of word in Nederland of een land in de buurt.

Maar irritant vind ik het bij MySpace bijvoorbeeld. Om de zoveel tijd krijg ik weer die vraag of ik de Nederlandse MySpace wil, en dat wil ik niet. Waarom niet? Omdat ik in die baggervertalingen ineens niks meer terug kan vinden.

En ja, DVD's kijk ik ook zonder ondertiteling. Als ik wil lezen koop ik wel een boek.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_60393689
eens met TS is echt gruwelijk vervelend, ik heb nu Igoogle en dan logt hij automatisch in, zie ik me Gmail maar ook Google in het engels!!
pi_60393820
quote:
Ja en?

Als jij een filmtitel + lokale bioscoop intypt krijg jij dat gewoon te zien hoor, ook al zoek je met de Hongaarse Google.
pi_60394176
quote:
Ja en?

Trouwens, je moet beter lezen. Als je op google.nl alleen nederlandse sites ziet maakt me dat niet uit, maar als ik naar google.com ga, dat zou internationaal moeten zijn, wil ik gewoon niet worden doorgestuurd naar iets Nederlands.
  maandag 28 juli 2008 @ 13:11:38 #56
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_60394236
quote:
Op maandag 28 juli 2008 12:40 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Dan is het wel handig ja. IMDB heeft dat trouwens ook. Als je op de pagina van een film staat zie je wanneer die released is of word in Nederland of een land in de buurt.

Maar irritant vind ik het bij MySpace bijvoorbeeld. Om de zoveel tijd krijg ik weer die vraag of ik de Nederlandse MySpace wil, en dat wil ik niet. Waarom niet? Omdat ik in die baggervertalingen ineens niks meer terug kan vinden.

En ja, DVD's kijk ik ook zonder ondertiteling. Als ik wil lezen koop ik wel een boek.
En dan vooral het content wat er op MySpace Nederland is, dat is pas bagger . Wat ik helemaal irritant vind is dat je op YouTube opeens krijgt dat een bepaalde video niet beschikbaar is in Nederland
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_60394563
quote:
Op maandag 28 juli 2008 13:11 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

En dan vooral het content wat er op MySpace Nederland is, dat is pas bagger . Wat ik helemaal irritant vind is dat je op YouTube opeens krijgt dat een bepaalde video niet beschikbaar is in Nederland
Inderdaad. Discriminassie zeg ik je!

Vroeger keek ik altijd video clip op Launch.com, maar ook bij die werkt de helft van de filmpjes niet meer door die stomme functie.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  maandag 28 juli 2008 @ 13:28:43 #58
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_60394599
quote:
Op maandag 28 juli 2008 13:26 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Inderdaad. Discriminassie zeg ik je!

Vroeger keek ik altijd video clip op Launch.com, maar ook bij die werkt de helft van de filmpjes niet meer door die stomme functie.
Of Much Music On demand of MTV Overdrive, allemaal bannen ze ons
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_60394844
Het ergste is nog dat je, als je bijv. naar www.google.it gaat (Italiaanse Google), alsnog Nederlandse links krijgt voorgeschoteld als je zoekt.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_60454235
quote:
Op maandag 28 juli 2008 11:00 schreef BobbyB het volgende:
Dan hebben ze dat veranderd, want eerst kon je dat wel op die manier doen. :/ Het werkt inderdaad niet. Dan is het dus helemaal bagger, waarvoor stel je dat anders in.
Ik heb even wat geëxperimenteerd, en soms werkt het nog wel, maar niet alle kanten op. Zo kan ik bijvoorbeeld op mijn PC hier in Ierland mijn taal op Nederlands instellen, en dan gaat 'ie automatisch naar google.nl. De andere kant op werkt niet, hoogst waarschijnlijk omdat er veel mensen in Nederland zijn met alles op Engels ingesteld simpelweg omdat ze de computer niet goed genoeg begrijpen om die instelling te kunnen veranderen.

Maar goed, ik vrees dat een beslissing als deze de gemiddelde tevredenheid over zoekresultaten aardig verbetert. Jij en ik (en anderen hier) zijn dan weer de mensen die dat gemiddelde naar beneden trekken.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
  maandag 11 augustus 2008 @ 14:14:56 #61
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_60732437
Ik wou zojuist eens even facebook gaan bekijken, maar dan kom je dus ook steevast op de NL versie uit... Ook geen optie (die ik kan vinden) om alsnog naar de USA versie te gaan, dus dan maar helemaal niet, he!?
pi_60733219
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 22:13 schreef LintuxCx het volgende:

[..]

Ik heb even wat geëxperimenteerd, en soms werkt het nog wel, maar niet alle kanten op. Zo kan ik bijvoorbeeld op mijn PC hier in Ierland mijn taal op Nederlands instellen, en dan gaat 'ie automatisch naar google.nl. De andere kant op werkt niet, hoogst waarschijnlijk omdat er veel mensen in Nederland zijn met alles op Engels ingesteld simpelweg omdat ze de computer niet goed genoeg begrijpen om die instelling te kunnen veranderen.

Maar goed, ik vrees dat een beslissing als deze de gemiddelde tevredenheid over zoekresultaten aardig verbetert. Jij en ik (en anderen hier) zijn dan weer de mensen die dat gemiddelde naar beneden trekken.
Maar waarom bestaat dan het hele zoeken in NL bij google? ik zocht net op Google.com en kreeg gewoon elke keer F*ing nederlandse sites!
pi_60733373
quote:
Op zondag 27 juli 2008 15:52 schreef nappei het volgende:
Ik krijg zelfs op fok reclames in het frans
Ja hier nog zo een. Zitten op het werk via een Franse proxy ofzo (geen idee, vraag het de provider), dus bijvoorbeeld MySpace begint standaard Frans tegen me te praten
  maandag 11 augustus 2008 @ 14:59:25 #64
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_60733513
Ik vraag me dan altijd af welke idioten er nou verantwoordelijk zijn voor dit soort dingen. Welke mongool bedenkt nou van: kom.... laten we een goede site nemen, en die even 'vernederlandsen', en die mensen dan ook niet de kans geven om alsnog gebruik te maken van die betere engelse site!

Die mensen moeten ze dus gewoon afschieten, net als die idioten die beslissen dat iedere tekenfilm, kinderserie en reclame NAGESYNCHRONISEERD moet worden
pi_60733514
Sites die mij automatisch de Duitse versie voorschotelen zijn irritanter.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_60733910
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 14:59 schreef Yi-Long het volgende:
Ik vraag me dan altijd af welke idioten er nou verantwoordelijk zijn voor dit soort dingen. Welke mongool bedenkt nou van: kom.... laten we een goede site nemen, en die even 'vernederlandsen', en die mensen dan ook niet de kans geven om alsnog gebruik te maken van die betere engelse site!

Die mensen moeten ze dus gewoon afschieten, net als die idioten die beslissen dat iedere tekenfilm, kinderserie en reclame NAGESYNCHRONISEERD moet worden
Eens. Nog irritanter zijn overigens sites die zogenaamd alle content in 80 talen aanbiedt, maar waarvan alleen de Engelse helemaal klopt, want de rest is allemaal door een vertaal machine gehaald. Opzich is het dan niet erg zolang je maar niet ook vanzelf de Nederlandse versie word voor geschoteld.

Kan zo snel ff niet een voorbeeld geven, maar ben er ooit een paar tegen gekomen.
pi_60733967
Bij youtube is dat echt super erritant ja..
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_60734052
quote:
Op zondag 27 juli 2008 16:14 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Niet zo moeilijk.
Je surft, dus je hebt een IP, dus ben je te lokaliseren.

Hoe?
- ga eerst naar deze site: http://myip.dk/
- kopiëer je IP nummer naar deze site: http://www.ipaddressguide.com/ip2location.aspx
Region FRIESLAND
City SNEEK

WATTTTT??!! IK WOON FUCKING NIET IN FRYSLONN
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_60734057
Die Nederlandse google is echt epic pauper. Sowieso is google niet meer wat het geweest is. Als je op elektronica zoekt ofzo krijg je eerst 4 pagina's met alleen maar marktplaats en speurders resultaten, daarna van die pauperige "review"sites en heel misschien daarna iets met nuttige informatie
  maandag 11 augustus 2008 @ 16:39:31 #70
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_60736129
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 15:22 schreef Repeat het volgende:
Die Nederlandse google is echt epic pauper. Sowieso is google niet meer wat het geweest is. Als je op elektronica zoekt ofzo krijg je eerst 4 pagina's met alleen maar marktplaats en speurders resultaten, daarna van die pauperige "review"sites en heel misschien daarna iets met nuttige informatie
Er was toch een nieuwe zoekmachine van de oorspronkelijke makers van google!? Misschien is dat een goed alternatief...
Weet alleen niet meer de naam
  maandag 11 augustus 2008 @ 16:46:13 #71
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_60736276
quote:
Op zondag 27 juli 2008 16:14 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Niet zo moeilijk.
Je surft, dus je hebt een IP, dus ben je te lokaliseren.

Hoe?
- ga eerst naar deze site: http://myip.dk/
- kopiëer je IP nummer naar deze site: http://www.ipaddressguide.com/ip2location.aspx
Die 2e site doet het niet (in FF)
  maandag 11 augustus 2008 @ 16:46:53 #72
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_60736293
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 15:22 schreef Repeat het volgende:
epic pauper
pi_60736297
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 16:39 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Er was toch een nieuwe zoekmachine van de oorspronkelijke makers van google!? Misschien is dat een goed alternatief...
Weet alleen niet meer de naam
Was het Cuil?

http://en.wikipedia.org/wiki/Cuil
  maandag 11 augustus 2008 @ 16:59:34 #74
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_60736605
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 16:47 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Was het Cuil?

http://en.wikipedia.org/wiki/Cuil
Yep, ik denk het.

Helaas geen mogelijkheid om te zoeken op 'images'.
  maandag 11 augustus 2008 @ 18:16:04 #75
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_60738277
Er zullen vast wel mensen zijn die dit handig vinden.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')