Mighty mousequote:Op zondag 27 juli 2008 18:55 schreef Soury het volgende:
[..]
En een muis zonder knoppen en scroll ding
Wil je dat ik ff losgaquote:
O.k.quote:Op zondag 27 juli 2008 18:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Neehee.....doe es rustig jij
vergaderen?quote:
Loop het al? Waar moet ik zijn?quote:Op zondag 27 juli 2008 19:03 schreef beequeen het volgende:
Ik ben heul geen rellert dus ik luister wel mee.
Kweenie, ik hoor muziek via WMP of dat van Peet is weet ik niet.quote:
Teller op 0? Doe's een link dan, ben druk bezig met kaarten, satellieten en weet ik het wat.......quote:Op zondag 27 juli 2008 18:51 schreef PeterNB het volgende:
De teller staat nog op 0, dus er is ook weinig animo om een uurtje klaag te gaan doen...
Genoteerd.quote:Op zondag 27 juli 2008 19:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
vergaderen?
dementor edit: voor het woordenboek
vergaderen = neuken![]()
net geleerd van nmns op het huubforum
even voor de duidelijkheid .......
dan gaan we toch joetoepen.........quote:Op zondag 27 juli 2008 19:05 schreef PeterNB het volgende:
Maar ik heb er helemaal geen zin in........................
http://shoutcast.com/sbin/shoutcast-playlist.pls?rn=878957&file=filename.plsquote:Op zondag 27 juli 2008 19:05 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Teller op 0? Doe's een link dan, ben druk bezig met kaarten, satellieten en weet ik het wat.......![]()
![]()
Dan moet je het niet doen. Moeten is dwang, huilen is kindergezang.quote:Op zondag 27 juli 2008 19:05 schreef PeterNB het volgende:
Doen we het niet. Vrijdag weer.quote:Op zondag 27 juli 2008 19:05 schreef PeterNB het volgende:
Maak er iets moois van, iets met sneeuw of zoquote:Op zondag 27 juli 2008 19:05 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Teller op 0? Doe's een link dan, ben druk bezig met kaarten, satellieten en weet ik het wat.......![]()
![]()
Maar die kan ook hier hoor, als Peter dan mooie muziek draait kunnen we vrijdag weer bellen, vind ik ook prima. Geen punt hoor.quote:Op zondag 27 juli 2008 19:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan moet je het niet doen. Moeten is dwang, huilen is kindergezang.![]()
Maar er zijn wat rellerts die er duidelijk wel zin in hebben en je kunt Ka toch niet teleurstellen?![]()
Kind is druk bezig met haar weerverslag.
Maar is dan je weerverslag niet volledig achterhaald?quote:Op zondag 27 juli 2008 19:11 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Maar die kan ook hier hoor, als Peter dan mooie muziek draait kunnen we vrijdag weer bellen, vind ik ook prima. Geen punt hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |