denk je dat echt? leg uit.quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:57 schreef Roberto23 het volgende:
Vind het wel een vooruitgang die munten. Zal de bieromzet vast ook ten goede komen
De reden vd quote gaat niet over de hoeveelheid aanhang van Willem II (Dat dat slecht is moge duidelijk zijn), maar meer over de uitspraak van Maaskant. Die vent is nog erger dan de PVDA, toen hij namelijk bij Willem II coachte zei hij exact het tegengestelde over NAC.quote:Dat de Tricolores zondagmiddag worden ondersteund door slechts een klein plukje fans, zegt Maaskant wel te begrijpen. ,,Ik zou mijn ploeg ook niet graag zien verliezen."
Mooi dat jullie ieg er zo over denken en lijkt mij logisch dat je gewoon de ploeg steunt (Zeker als je gewoon goed gestart bent), ik ben idd bang dat het morgen een saaie wedstrijd wordt, maar we zullen zien...quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:25 schreef Superheld het volgende:
Hij had na afloop van AZ ook al zo'n opmerking over Willem II, vrij doorzichtige poging tot zieltjes winnen...
Zal morgen wel weer slechte/saaie 0-0 of 1-1 worden.
Ik heb om 11 uur in de kroeg afgesproken, dat is inderdaad zo.quote:Op zondag 14 september 2008 02:32 schreef fransbreda het volgende:
We zien het zo!
Jezelf quoten?quote:Op zondag 14 september 2008 02:34 schreef Thieske het volgende:
[..]
Ik heb om 11 uur in de kroeg afgesproken, dat is inderdaad zo.
Mooi tijdstip van posten!quote:Op zondag 14 september 2008 19:12 schreef Stofje het volgende:
Eerste helft gewoon zeer goed, daar zouden ze de top 3 gemakkelijk mee kunnen overtroeven. Tweede helft was echt baggerkut.
sowisda!quote:Op zondag 14 september 2008 19:12 schreef Stofje het volgende:
Eerste helft gewoon zeer goed, daar zouden ze de top 3 gemakkelijk mee kunnen overtroeven. Tweede helft was echt baggerkut.
Het staat in m'n agenda, moet nog even kijken of ik uberhaupt kan. Dat weet ik morgen of vrijdag pasquote:Op woensdag 17 september 2008 17:38 schreef methodmich het volgende:
Nog NAC-supporters die volgende week naar sportpark de Panhuis gaan voor de bekerpot met GVVV? Wel een aardig terrein daar.
Ik ben er vorig jaar geweest met een uitduel van me amateur clubje ( Kloetinge ) het sportpark van GVVV ligt tegen het sportpark van DOVO aan. 2 grote amateurclubs met een gedeeld parkeerterrein, tevens hebben ze langs de hele lange zijde een staantribune.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:38 schreef methodmich het volgende:
Nog NAC-supporters die volgende week naar sportpark de Panhuis gaan voor de bekerpot met GVVV? Wel een aardig terrein daar.
Klopt, ik ken het terrein.quote:Op donderdag 18 september 2008 00:02 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Ik ben er vorig jaar geweest met een uitduel van me amateur clubje ( Kloetinge ) het sportpark van GVVV ligt tegen het sportpark van DOVO aan. 2 grote amateurclubs met een gedeeld parkeerterrein, tevens hebben ze langs de hele lange zijde een staantribune.
Als het even uitkomt met financiën en school, zal ik volgende week aanwezig zijn.
Ja, present. Dat zijn leuke uitwedstrijdenquote:Op woensdag 17 september 2008 17:38 schreef methodmich het volgende:
Kies iedere week een tegenstander uit.quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:50 schreef DutchieBre het volgende:
Nu Stam weg is moet ik een andere speler vinden om af te zeiken toch ?
Ik verbaas me al tijden over het belabberde niveau van Feher, valt dit meerdere mensen op ? Was ist los ?
Nee hoor, dat was me al opgevallen toen Stam er ook was, maar valt me op dat het niet alleen een dipje is, hij blijft erg matig presteren !quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:52 schreef Thieske het volgende:
[..]
Kies iedere week een tegenstander uit.
Okee, veel plezier dan! Hoorde van mijn collega dat Maaskant enkele jongens een rentree gunt / de kans geeft.quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:10 schreef Niox het volgende:
[..]
Ja, present. Dat zijn leuke uitwedstrijden.
Wehehe, en nog gescoord ook.quote:Op woensdag 24 september 2008 16:58 schreef methodmich het volgende:
[..]
Okee, veel plezier dan! Hoorde van mijn collega dat Maaskant enkele jongens een rentree gunt / de kans geeft.
Let vanavond maar op "Het Kale Gevaar", aka Dennis van Meegdenburg. Inmiddels 34, maar hij pikt zijn goaltjes nog mee. Na 15 jaar Bennekom overgestapt naar rivaal GVVV, dus dat was veel commotie.
[ afbeelding ]
Ook de andere kale, aanvoerder Antonio Aguilar Aguilera op het middenveld, is wel okee. Verder weinig echt bijzonders. Vrij fysieke ploeg.
Plaatje doet het niet.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:25 schreef fransbreda het volgende:
Overleg bij de technische staf van Gvvv in de 2de helft waarin nac het nog bijna weg ging geven.
[ afbeelding ]
Tja... Ik heb hem ook al zo vaak gezien, het is toch een lastige vent altijd, zelfs als hij of zijn ploeg niet in de wedstrijd zit. Al was dit wel een beetje een makkie uiteindelijk voor hem. Knappe goal van Kolkka.quote:
www.bredalocos.nlquote:Morgenavond gepaste aandacht voor Dominique Diroux
Het was 28 september 1998, iets voor zeven uur. Op een normale maandagavond speelden de tweede elftallen van NAC en AZ in het Bredase Rat Verlegh Stadion tegen elkaar. Bij NAC stond een spits in de basis die (letterlijk en figuurlijk) met zijn schouders boven zijn teamgenoten uitstak. Zijn naam was Dominique Diroux.
Na 28 minuten spelen gaf Dominique aan dat hij moeite had met ademhalen. Ruud Brood haalde hem naar de kant en Dominique ging op een stoel zitten om bij te komen. Opeens greep Dominique naar zijn borst en viel van zijn stoel af. Direct belde men voor een ambulance en paste men eerste hulp bij Dominique toe. Het mocht helaas niet baten, de Zeeuwse voetballer overleed diezelfde maandagavond aan een hartstilstand.
Op 14 oktober, ruim 2 weken na het overlijden van Diroux, speelde NAC thuis tegen MVV. Bij aanvang van de wedstrijd zongen duizenden NAC-fans Dominique toe. Ruim een jaar later speelde NAC tegen Dordrecht `90. De NAC-fans waren Dominique niet vergeten. Weer klonk vlak voor aanvang van de wedstrijd de naam van Dominique Diroux door het stadion. De meeste NAC-supporters wisten echter niet dat de gehele familie van Dominique op de tribune zat. Na afloop van het duel liet de familie via een open brief aan NAC en De Rat hun dank blijken dat Dominique nog steeds deel uitmaakt van de NAC-familie. Dat laatste zal nooit veranderen.
Aanstaande zondag is het al weer 10 jaar geleden dat dit drama zich voltrok. Reden om er nog eens extra bij stil te staan.
Morgen tijdens de thuiswedstrijd tegen heerenveen is de gelegenheid om dit te doen. De Breda Loco`s hebben een aantal mooie spandoeken gemaakt die op iedere tribune zal hangen en NAC zal o.a. de LED boarding gebruiken om hun eer te brengen.
Laten we dit ook vanaf de tribunes doen. Het volgende NAC lied werd gezongen tijdens die bewuste wedstrijd tegen mvv:
It`s for Dominique,
Dominique Diroux
For we made a great decision
We`ll gonna win for you
Do, voor altijd.
Je lijkt wel zo'n B-Side-Ratter die hier om zaniktquote:Op vrijdag 26 september 2008 08:55 schreef Ritchie het volgende:
wow, een uitwedstrijd in het bekertoernooi, das lang geleden..
Ik heet geen Hans uit Bavelquote:Op vrijdag 26 september 2008 13:38 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je lijkt wel zo'n B-Side-Ratter die hier om zanikt. Vette loting!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |