_~!!quote:Op zondag 27 juli 2008 17:02 schreef deepart het volgende:
Ben altijd blij als er een duif vlakbij me scheit.. Pak ik me tas.. Open ik..
Doe ik zo me etui deruit.. Kan mooi me potje tipex bijvullen...
HAHAHAHAHA KK GRAPPIG!!!!
En daarom is GTA IV ook zo hip. Mag je 200 Flying Rats afknallen.quote:Op maandag 28 juli 2008 13:21 schreef freddygonzales het volgende:
Ik had van de week een duif onder mijn rechter voorwiel. Zo FLATSCHHHH eroverheen. Zag in mijn binnenspiegel nog een paar veertjes dwarrelen. Duiven..........smerige rotbeesten zijn het.
quote:
aaaaah dat vind ik dan wel weer zielig hoor! Voor die duif van hequote:Op maandag 28 juli 2008 13:21 schreef freddygonzales het volgende:
Ik had van de week een duif onder mijn rechter voorwiel. Zo FLATSCHHHH eroverheen. Zag in mijn binnenspiegel nog een paar veertjes dwarrelen. Duiven..........smerige rotbeesten zijn het.
Jaaa! vind dat best schattig om te zien trouwensquote:Op maandag 28 juli 2008 13:55 schreef Scherpkoekje het volgende:
Duiven zijn echt van die headbangertjes ook. Heb je ze al eens zien lopen?
Was gisteren nationale vogelkakdag ofzo?? Ik ben namelijk ontzettend gepwnd door een meeuw. Fris gedoucht en met schone kleertjes aan, ging ik even de deur uit om van het mooie weer te genieten, toen het noodlot toesloeg in de vorm van een lading vogelschijt van boven. Ik stond aan de grond genageld, midden op het kruispunt. Mijn vriendin moest me meesleuren omdat anders de naderende tram me had doodgereden.quote:Op zondag 27 juli 2008 12:50 schreef MissJ het volgende:
Potjandriedubbeltjes nog an toe zeg!![]()
Zit ik gisterochtend zo met mijn moeder en zusje op het station op de trein te wachten.. ineens horen we iets vallen zo van *flatschzzz*..![]()
Wij gelijk kijken, ligt er ineens zwaar ruftende schijt op onze broeken en tassen! Zusje had geluk en zat net goed, maar vooral moeder was de dupe. Halve broek onder de schijt + tas en klein deel van mijn broek + tas. Wij naar boven kijken, zat een duif ons aan te kijken zo van gna gna heb ik jullie ff lekker te pakken![]()
Kutduif!
Gelukkig hadden we nog ff tijd tot de trein kwam, dus ff naar de stationsplee gegaan om zo goed mogelijk één en ander schoon te maken.
Wij weer terug, natuurlijk niet meer op de plek des onheils gaan zitten, sterker nog iedereen die op die bank zat was opgestaan.. zagen we dus dat die duif nog steeds op die richel zat en lekker zat te kijken
![]()
Tering, wat meurt die duivenschijt zeg! Echt waar, de schijt van mijn katten ruikt lekker als ik het vergelijk met die duivenschijtlucht![]()
Klacht: duif die het grappig vindt om bovenop ons te schijten![]()
Nog een plaatje ter illustratie
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 juli 2008 13:44 schreef Kaptein het volgende:
Duiven zijn het uitschot van de stedelijke samenleving. Die beesten terroriseren mijn balkon ook 1-2 maanden per jaar, en de oude vrouwtjes die beesten maar bijvoeren. Ze krijgen al genoeg teveel bij de FEBO als je het mij vraagt...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |