abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60528619
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 16:12 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Ik stel voor upnp gewoon uit te zetten, misschien dat anderen er anders over denken maar dat staat overall op internet. Aangezien je geen webserver(of andere services) draait achter je router.
(normaal zou het gewoon goed moeten werken, misschien ondersteund je router geen upnp?)
wat is upnp? en hoe moet ik die uitzetten? Is er een kans dat de cam dan wél werkt in MSN Het gekke is dat er in de instellingen van die gateway verbinding dus wat staat van MSN.. vandaar...
Love is in the air!
  zondag 3 augustus 2008 @ 16:23:30 #42
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_60528729
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 16:18 schreef Landgeld het volgende:

[..]

wat is upnp? en hoe moet ik die uitzetten? Is er een kans dat de cam dan wél werkt in MSN Het gekke is dat er in de instellingen van die gateway verbinding dus wat staat van MSN.. vandaar...
Universal Plug and Play zorg ervoor dat er een regel wordt toegevoegd aan je firewall voor inkomende verbindingen.
Ik weet ook 99.9% zeker dat die regel gemaakt is door de webcam van msn of voor bestanden via msn.

Je kunt de service UPNP uitschakelen bij configuratiescherm > systeembeheer > services > eigenschappen van UPNP > uitschakelen

Trouwens erg vaag dat je Internet-verbinding niet in kunt schakelen en hij hem wel toevoegd

[ Bericht 0% gewijzigd door HiDiHo op 03-08-2008 16:34:39 ]
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_60529118
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 16:23 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Universal Plug and Play zorg ervoor dat er een regel wordt toegevoegd aan je firewall voor inkomende verbindingen.
Ik weet ook 99.9% zeker dat die regel gemaakt is door de webcam van msn of voor bestanden via msn.

Je kunt de service UPNP uitschakelen bij configuratiescherm > systeembeheer > services > eigenschappen van UPNP > uitschakelen
[ afbeelding ]

Trouwens erg vaag dat je Internet-verbinding niet in kunt schakelen en hij hem wel toevoegd
THX
nu doet MSN het wel, netzoals een paar dagen geleden. Ben benieuwd of dit constant is of niet

En verder niets veranderen aan de instelling van de gateway? (waar ook iets van MSN bij staat dus )
Love is in the air!
  zondag 3 augustus 2008 @ 16:45:24 #44
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_60529176
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 16:42 schreef Landgeld het volgende:

[..]

THX
nu doet MSN het wel, netzoals een paar dagen geleden. Ben benieuwd of dit constant is of niet

En verder niets veranderen aan de instelling van de gateway? (waar ook iets van MSN bij staat dus )
Dat blijft wel werken
Die gaat verzelf weg, normaal gesproken. Start je pc maar eens op zonder msn en kijk of ie er nog staat.
Kun je hem verwijderen?
pi_60529304
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 16:45 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Dat blijft wel werken
Die gaat verzelf weg, normaal gesproken. Start je pc maar eens op zonder msn en kijk of ie er nog staat.
Kun je hem verwijderen?
Nee als ik die gateway (internetverbinding) wil verwijderen krijg ik: 'kan niet worden verwijderd'
Maar als 'dit' de oplossing van het probleem was, ben je een held

Ik denk overigens dat ik mijn Windows sowieso een keer opnieuw ga installeren, PC is wat slomer geworden de laatste tijd!
Love is in the air!
  zondag 3 augustus 2008 @ 16:59:45 #46
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_60529471
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 16:51 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Nee als ik die gateway (internetverbinding) wil verwijderen krijg ik: 'kan niet worden verwijderd'
Maar als 'dit' de oplossing van het probleem was, ben je een held

Ik denk overigens dat ik mijn Windows sowieso een keer opnieuw ga installeren, PC is wat slomer geworden de laatste tijd!

Ik geloof dat dat de oplossing is voor iedereen die er niet zo veel verstand van heeft, is gewoon lastig alles terugzetten. Je kunt zelf een hoop doen om hem weer snel te krijgen.
pi_60529640
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 16:59 schreef HiDiHo het volgende:
Je kunt zelf een hoop doen om hem weer snel te krijgen.
Nog tips ?
Love is in the air!
  zondag 3 augustus 2008 @ 17:17:07 #48
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_60529897
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 17:07 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Nog tips ?
kijk eens in die lijst waar je net zat en schakel alles (tijdelijk)uit dat je niet gebruikt
verwijder verder alle programma's in software die je niet gebruikt
kijk bij opstarten in startmenu en haal alles weg, start het gewoon zelf als je het wilt gebruiken
je harddisk opschonen en dan defragmenteren
in IE haal alle toolbars weg bij invoegtoepassingen en stel je cache in op 400MB

zoiets?
pi_60535023
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 17:17 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

kijk eens in die lijst waar je net zat en schakel alles (tijdelijk)uit dat je niet gebruikt
verwijder verder alle programma's in software die je niet gebruikt
kijk bij opstarten in startmenu en haal alles weg, start het gewoon zelf als je het wilt gebruiken
je harddisk opschonen en dan defragmenteren
in IE haal alle toolbars weg bij invoegtoepassingen en stel je cache in op 400MB

zoiets?
in die lijst staat zoveel onbekends dat ik niet weet of ik dat wél of niet kan uitschakelen
Verder is defragmentatie wél een goede tip evenals software verwijderen die ik niet gebruik!
(verder gebruik ik Firefox en geen IE, dat is te sloom op deze PC)
Love is in the air!
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 00:45:55 #50
224499 robin04
- br33z4hsl3t -
pi_60750420
Ik heb hetzelfde gehad. Bij mij lag het aan mijn codecs. Ik heb wat programmas geinstalleerd. Onderandere realplayer. Ik hoop dat je er wat aan hebt . ps je kan ook avg installere is ook goed en msn doet het ook nog. maarja.
mzl

[ Bericht 13% gewijzigd door robin04 op 12-08-2008 00:52:16 (forum afgelezen :P) ]
pi_60753281
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 00:45 schreef robin04 het volgende:
Ik heb hetzelfde gehad. Bij mij lag het aan mijn codecs. Ik heb wat programmas geinstalleerd. Onderandere realplayer. Ik hoop dat je er wat aan hebt . ps je kan ook avg installere is ook goed en msn doet het ook nog. maarja.
mzl
daar kan het zeker aan liggen!
Welke programma's/codecs heb je precies geinstalleerd? Realplayer en AVG?
Love is in the air!
pi_61692319
Is het probleem inmiddels opgelost?
Mysterieland!!!!!!!!!!!!!
pi_61703876
NOPE!

Nog steeds loopt MSN vast als ik op 'accepteren' druk. De cam doet het dan niet....

.... dus... als iemand een oplossing weet Heb al het mogelijke al geprobeerd volgens mij...
Love is in the air!
pi_63109442
ik heb precies hetzelfde probleem,
alienware laptop met windows vista, ingebouwde BisonCam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')