abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 juli 2008 @ 09:42:17 #101
23468 super-mario
Race to the Max! #33
pi_60390598
Ik weet het niet met Wielaert hoor! Voor Twente is het een goeie maar bij Ajax zit die toch op de bank denk ik...Oleguer-Vermaelen als vast team achterin dus dan heb je als Wielaert zijnde geen CL en een plaats op de verwarmde Ajax stoelen.....

We hebben weer teveel spelers!
  maandag 28 juli 2008 @ 09:44:13 #102
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60390621
quote:
Op maandag 28 juli 2008 09:38 schreef Cordoba32 het volgende:

[..]

De meeste trainer vinden 2 rechtsbenige centrale verdedigers geen probleem om op te stellen... Vermaelen nu weg naar Peking......
Thomas Vermaelen is (ruim) voor de competitiestart weer aangesloten en daarbij kunnen er maar twee centrale verdedigers tegelijk spelen, persoonlijk opteer ik dan voor een links- en een rechtsbenige.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  maandag 28 juli 2008 @ 09:45:05 #103
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60390634
quote:
Op maandag 28 juli 2008 09:35 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

[..]

Je kan straks toch ook via internet bestellen?
Klopt, maar op één of andere manier heb ik daar nooit zo'n vertrouwen in. Je zal zien dat hij een paar keer plat zal liggen, als veel mensen tegelijkertijd een kaart willen kopen, bijvoorbeeld voor Feyenoord-uit.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_60391716
Ik kijk nu al uit naar 7 december
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_60391789
Die Vermaelen heeft nog nooit een heel seizoen uitgespeeld, dus die Wielaert is geen overbodige luxe.
  maandag 28 juli 2008 @ 11:02:54 #106
52871 Blight
Supersized.
pi_60391872
Vandaag medische keuring Oleguer?
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_60391883
De snor vandaag op vi.nl
Zeker niets geleerd van de afgelopen 4 jaar.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_60391949
Ik ben het met Urquhart eens dat Wielaert erbij geen overbodige luxe zal zijn. Vermaelen heeft redelijk vaak last van (lichte) blessures. Aan de andere kant kan je je ook afvragen of Wielaert wel op de bank wilt zitten wanneer iedereen fit is. Bovendien stagneer je hiermee wel de ontwikkeling van een talent als Van Der Wiel.
pi_60393243
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  maandag 28 juli 2008 @ 12:32:14 #111
52871 Blight
Supersized.
pi_60393493
quote:
Kinderachtig, onsamenhangend, geen rode draad, geen veelzeggende conclusie. Wat een zielige bedoening zijn die stukjes van die twee.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_60393500
quote:
Dat stukje van die Feyenoord daarvoor

En die is afgestudeerd?
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_60393512
quote:
Op maandag 28 juli 2008 12:32 schreef Blight het volgende:

[..]

Kinderachtig, onsamenhangend, geen rode draad, geen veelzeggende conclusie. Wat een zielige bedoening zijn die stukjes van die twee.
T is gewoon stoken en t is prachtig!
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  maandag 28 juli 2008 @ 12:35:22 #114
52871 Blight
Supersized.
pi_60393556
quote:
Op maandag 28 juli 2008 12:33 schreef Noshiba het volgende:

[..]

T is gewoon stoken en t is prachtig!
Ieder z'n ding. Ik vind het een beetje treurig. Als het nou nog leuk geschreven was dan valt er misschien nog wat van te maken, maar dit is gewoon om te janken.
pi_60393560
quote:
Café De Pierik, kwart voor tien. Verdwaasd loopt Stado van der Veen door zijn zaak. Hij heeft net de twee meest chaotische uren van zijn leven achter de rug. Zijn café was het strijdtoneel van een groep voetbalsupporters aan de ene kant en politie en ME aan de andere kant.

"Dit heb ik nooit meegemaakt", mompelt hij beduusd. En al wat krachtiger: "De politie heeft een megablunder gemaakt, schrijf dat maar op."

De politie? Het waren toch de voetbalsupporters die er een zootje van hebben gemaakt? Van der Veen, hoofdschuddend: "Zo simpel ligt het niet." Hij pakt er een barkruk bij en begint aan een reconstructie van wat er vanavond is gebeurd. "Tegen een uur of zeven liep er een grote groep supporters door de straat. De politiepaarden liepen alleen aan de linkerkant, niet aan onze kant. Daardoor konden ze zo bij ons naar binnen."

Hij schrok wel even van die plotselinge horde supporters. Maar al snel bleek dat ze geen kwaad in de zin hadden, zegt Van der Veen, die het altijd gemoedelijke café De Pierik sinds september vorig jaar runt. "Ze bestelden een patatje of een biertje en betaalden keurig.Het waren geen hooligans die op rottigheid uit waren."

Het ging volgens de kastelein mis toen de ME zich op de stoep van zijn café posteerde. "Die jongens dachten zeker dat ze niet meer naar het stadion mochten, dat ze gearresteerd zouden worden, want ze werden helemaal gek." Ze gooiden met bierglazen, tafels en stoelen naar de agenten en ME'ers, maar raakten ook onderling slaags, naar verluidt omdat de goedwillende voetbalfans hun rellende kameraden wilden tegenhouden. Van der Veen: " Die patstelling duurde wel een uur. En toen ze eindelijk naar buiten waren gedreven waren ze in no-time weer terug, omdat het buiten begon te onweren."

Terwijl Van der Veen met een agent de schade opneemt, legt een van zijn medewerksters uit hoe zij de avond ervoer. "De politie is hier verantwoordelijk voor. Die voetbalfans hadden het er al over om verder te lopen, toen het ineens zwart zag van de agenten en de ME'ers. Ja, toen werden ze gek." Een gewoon mens gaat niet met stoelen gooien als hij een ME'er waarneemt, moet ze toegeven. "Het waren geen lieverdjes, dat is waar. Eentje pakte een grote sporttrofee en zei dat hij de tent ging verbouwen. 'Dat doe jij helemaal niet', zei ik, en toen zette hij die beker weer neer." Een andere medewerkster stond achter de bar toen een stel voetbalfans de keuken in wilden rennen. Hoewel ze klein van stuk is, lukte het haar om de mannen tegen te houden.

Een geëmotioneerde stamgast van café De Pierik schreeuwt zijn opinie door de lege ruimte. " Waarom sturen ze die hooligans niet door de Luttekestraat en de Wipstrikkerallee? Juist, omdat de fine-fleur van Zwolle daar woont." Een buurtbewoner komt een vernield reclamebord voor 'Amsterdamsche croquetten' terubrengen. Als hij de container naast café De Pierik opent springt daar een jongeman uit, als een stripper uit een bruidstaart. 'Sorry', zegt hij, en sprint de Assendorperstraat in. De buurman is verbluft: "Die gast heeft hier anderhalf uur in gezeten!"
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_60393581
We komen we wel erg dik in de spelers en met name aanvallende spelers te zitten
bron is voetbalprimeur dus bijna niet serieus te nemen.
quote:
Ajax aast op Noorse middenvelder
Ajax heeft belangstelling getoond voor Ciljan Skjelbred, zo meldt het Noorse Adresseavisen. De 21-jarige middenvelder komt momenteel uit voor Rosenborg BK en wordt ook gevolgd door Blackburn Rovers en NAC Breda.

Ciljan staat in Noorwegen bekend als een enorm groot talent. Hij kwam uit voor verscheidene Noorse jeugdelftallen en heeft inmiddels drie interlands achter zijn naam staan. In het verleden weigerde hij onder meer een jeugdcontract bij Liverpool.

Ajax heeft de wedstrijd van Rosenborg tegen NAC gebruikt om Ciljan (35 wedstrijden, drie doelpunten) beter te bekijken. De aanvallende middenvelder heeft ook de mogelijkheid om zijn contract bij Rosenborg open te breken en te verlengen.
pi_60393674
quote:
Op maandag 28 juli 2008 12:36 schreef Wooldoor het volgende:
We komen we wel erg dik in de spelers en met name aanvallende spelers te zitten
bron is voetbalprimeur dus bijna niet serieus te nemen.
[..]

Wat je zegt.... Alleen al de schrijfstijl
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  maandag 28 juli 2008 @ 12:45:58 #118
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_60393738
quote:
Op maandag 28 juli 2008 12:35 schreef denthemen het volgende:

[..]

Zoals gewoonlijk weer ME agenten die de boel weer opfokken..
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  maandag 28 juli 2008 @ 12:50:41 #119
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_60393829
quote:
Op maandag 28 juli 2008 12:32 schreef Blight het volgende:

[..]

Het zouden zomaar twee fok!kers kunnen zijn, alleen krijgen zij ervoor betaald.
pi_60393866
quote:
Op maandag 28 juli 2008 12:45 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Zoals gewoonlijk weer ME agenten die de boel weer opfokken..
Ach, er is schuld aan beide kanten hé
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  maandag 28 juli 2008 @ 13:04:09 #121
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60394093
quote:
Menno Pot is een kneus.
pi_60394178
Nog steeds interesse in Wiellaert
Jezus, haal dan op zijn minst een linkspoot. Zwaanswijk bijvoorbeeld. (als het om om de breedte te doen is !)
pi_60394232
'Ajax wordt met twee vingers in de neus kampioen'

http://www.vi.nl/BesteJoh(...)InDeNeusKampioen.htm

Ach het is maar Johan..
  maandag 28 juli 2008 @ 13:16:30 #124
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_60394335
Soms kan hij nog wil slimme dingen zeggen.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  maandag 28 juli 2008 @ 13:19:00 #125
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_60394394
quote:
Op maandag 28 juli 2008 13:11 schreef Cyberia18 het volgende:
'Ajax wordt met twee vingers in de neus kampioen'

http://www.vi.nl/BesteJoh(...)InDeNeusKampioen.htm

Ach het is maar Johan..
Same old same old
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible