m'n huisgenoot is best een gezellige jongen maar zo sloom als wat. Nog te kinderlijk/lui om even iets verantwoordelijks te doen. Houdt zich nooit aan het opruim'schema' (gewoon om de week een keertje schoonmaken, makkelijker kan niet toch?) en doet de hele dag maar nutteloze dingen. Toen ik er kwam wonen 3 maanden geleden waren er 2 lampen in de gang al wekenlang kapot. In plaats van die even te fixen doet ie dat gewoon niet, dus zelf maar even gedaan, kleine moeite. Mijn wasmachine (waar hij voor 2,50 p/w onbeperkt gebruik van mag maken) doet het al 3 weken niet goed en in die tijd dat ik op vakantie was (iets wat hij zelf nooit doet, want voor vakantie moet je dingen regelen) zou ie even een monteur bellen om een afspraak te maken, maar toen ik na 2 weken thuiskwam had ie dat nog steeds niet gedaan. Dus ook maar weer gedaan. Nu was er lekkage en ook dan onderneemt ie niet even actie om iemand te bellen. Zoiets doe je toch gewoon even als je thuis bent op dat moment? Als ik op dat moment thuis was dan had ik dat meteen even gedaan.
En het is niet zo dat ie een druk leven ofzo heeft, hij voert nooit wat uit. Echt zo iemand die je eigenlijk het leger in moet sturen, een klein beetje discipline aanleren.