Ik las toevallig daar nog een recensie van deze week waarin ie ook werd omschreven als marine geurtje. Niet echt mijn ding, dus ik denk dat ik deze skip.quote:Op zondag 17 augustus 2008 13:47 schreef Mr.G het volgende:
@LKS
Ik heb Sandflowers getest van Montale. Ik kon de geur totaal niet thuisbrengen. Op basenotes krijg je ook zweverige omschrijvingen zoals "ocean meets desert"en dergelijke.
De geur heeft wel degelijk de aparte zee noot zoals je die ook bijvoorbeeld in Bulgari Aqua treft, maar op een geheel andere manier.
Testen staat uiteraard vrij, maar ik zou hem niet aanraden.
thx! deze staat zeker nog op de 'te proberen' lijst!quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:50 schreef Stereotomy het volgende:
Speciaal voor LKS: review van Tom Ford Purple Patchouli
http://nowsmellthis.blogh(...)08/8/18/3827438.html
Dat klinkt als een goed idee! Ik wil nog wel eerst even een paar andere Montales proberen bij Skins.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:44 schreef W1ZZ het volgende:
LKS wilde jij nog een 50ml Montale? Ik ook namelijk en als we direct van Montale bestellen dan kosten ze 55 per stuk maar 25E verzendkosten![]()
![]()
Als we echter in totaal 100ml (dus 1x100 of 2x50) bestellen is de verzending gratis!
Die persoon heeft de bedoeling van Bond No. 9 verkeerd begrepen, tenzij hij/zij appartementen in 15 verschillende wijken in New York bezit.quote:
Omdat het door de Douglas en Ici Paris gepushed wordt en in de top 10 gezet wordt?quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:03 schreef Stereotomy het volgende:
Even hier een vraag dan maar: in hemelsnaam, WAAROM Jil Sander, en in het bijzonder Sun? Jil Sander is internationaal gezien niet echt een geweldig designermerk qua collectie of aanzien in de parfumerie, maar waarom staat het constant in alle Top 10's van Douglas en de Ici Paris en ook hier in de topics van Fok?
Beats me.
Mijn vriendje heeft altijd Jill Sander Sun opquote:Op zondag 24 augustus 2008 20:22 schreef W1ZZ het volgende:
Ik heb ze al een tijdje niet geroken maar ik moet heel eerlijk zeggen dat ik zowel Sander for men als Sun Men altijd best wel lekker heb gevonden. Het is wel supermainstream ja maargoed, dat is Acqua di Giò ook en daar is ook niets mis mee behalve dat het heel populair is.
EDIT: het zijn dan natuurlijk ook verkooptop10's Stereo. Niet gebaseerd op democratische verkiezingen ofzo
Keep you posted, vanavond probeer ik 'm wel even!quote:
Ja, best belachelijk, heb alle vakken gehaald, maar dan moet je in zo'n gesprek je visie uitdragen en dat kwam blijkbaar voor deze leraar er niet goed uit. Laatste gesprek over hetzelfde onderwerp had ik nog een 8,5 op, maar dat was bij een andere leraar. Wel kut, nu moet ik me weer helemaal opnieuw inschrijven voor de herkansing over een maand!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:01 schreef Stereotomy het volgende:
wtf, LKSKun je zo'n gesprek niet halen?
Heb je ook al het gesprek met je ouders gehad?
En nu?
OT: Terre d'Hermès
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |