quote:Op woensdag 30 juli 2008 08:43 schreef lady-wrb het volgende:
ach ts, wat je allemaal schrijft is zo herkenbaar (behalve dan die collega/vriend)
quote:Op woensdag 30 juli 2008 09:09 schreef Kreator het volgende:
[..]. Ja ik herken het ook helemaal! (Behalve dan het relatie/vreemdgaan/verdriet deel)
Dan moet tie zelf ook een SOA hebben en of dat het nou allemaal waard is?... En lijkt me niet dat hij nog veel zin heeft om in iemand anders zijn zaad te roeren...quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:01 schreef SeLang het volgende:
Zorg nog even dat dat wijf een SOA krijgt. Dan krijgt die kerel dat ook.
Twee vliegen in één klap.
ik kwam hier eigenlijk nooit zo veel op forum , maar ook ik vermoedde het ook al een tijdje (maar hoopte stiekem ongelijk te hebben) , maar zonder bewijzen ben je gewoon uitgepraat als ze het stellig ontkent.quote:Op woensdag 30 juli 2008 08:53 schreef lady-wrb het volgende:
maar als ik heel eerlijk ben: ik las al heel lang tussen de regels van je (toekomstige) ex door dat het tussen jullie niet echt lekker zat. het had alleen sjieker geweest als ze de stekker eruit getrokken had voordat ze dr benen voor een ander wijd gooide.
sterker nog, ik vermoedde al tijden dat ze een ander had. (maar ja, wie ben ik om me daarmee te bemoeien, maar het was wel frappant om te lezen dat ik gelijk had)
ik begreep van haar dat ze onlangs het huis verlaten heeft , maar aangezien ik zondag pas terug kom van mijn werk in marokko zal ik het dus niet eerder weten dan dan.quote:Op woensdag 30 juli 2008 09:48 schreef yvonne het volgende:
Wonen jullie nog onder een dak?
dat is ook precies wat ik nu in mijn hoofd heb.quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:01 schreef Tally het volgende:
Ik zou denken: Sterf.. Zou mn eigen leven leven.. De scheiding zo snel mogelijk maken..
En ze veel succes wensen.. Vooral hem want dat zal hij nodig hebben..
Hij (en ook zij) krijgen toch wel wat ze verdienen..
quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:19 schreef Le_Saboteur het volgende:
[..]
ik begreep van haar dat ze onlangs het huis verlaten heeft , maar aangezien ik zondag pas terug kom van mijn werk in marokko zal ik het dus niet eerder weten dan dan.
Of je collega is ingetrokken en heeft de sloten veranderdquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:35 schreef Kreator het volgende:
Ja, dat huis is wel leeg als je terugkomt. [ afbeelding ]
Soms ben ik blij dat ik alleen maar met mannen werk zeg.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:32 schreef Xennia het volgende:
[..]
Whehe, nou als het zo werkt. Dan breng je toch gewoon een gerucht de wereld in? Seksuele intimidatie bijvoorbeeld doet het altijd goed.
Mannen zijn grotere roddelnichten dan vrouwen ondertussen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:16 schreef cheqy het volgende:
[..]
Soms ben ik blij dat ik alleen maar met mannen werk zeg.
Wat kunnen jullie vals zijn.
Nee, maar ik weet zeker dat mijn collega's mij nooit zullen beschuldigen voor sexuele intimidatie.quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:17 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Mannen zijn grotere roddelnichten dan vrouwen ondertussen.
Ik heb hier een hoop domme varkens en kutboeren rondlopen op mijn werk. Maar wat die allemaal over elkaar verzinnen is echt godsongelooflijk.quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:20 schreef cheqy het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet zeker dat mijn collega's mij nooit zullen beschuldigen voor sexuele intimidatie.
Toch?
Ik werk met bijna alleen maar vrouwen, dus daar word je wel een secreet vanquote:Op woensdag 30 juli 2008 15:16 schreef cheqy het volgende:
[..]
Soms ben ik blij dat ik alleen maar met mannen werk zeg.
Wat kunnen jullie vals zijn.
Dat is wel de beste manier van benaderen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 08:46 schreef Le_Saboteur het volgende:
[..]
ik hoef geen wraak,
begin bijna blij te worden van de wetenschap dat ik er straks vanaf ben.
[..]
Ja, maar bij mannen heet het iets bespreken en dat is heul geen roddelen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:17 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Mannen zijn grotere roddelnichten dan vrouwen ondertussen.
Lekker is dat hequote:Op woensdag 30 juli 2008 16:47 schreef Tally het volgende:
Hier nog een vrouw tussen de mannen!
Sorry, ik moest lachen. Mag eigenlijk niet he? Maar je verwoord het mooi direct..quote:Op maandag 28 juli 2008 08:35 schreef Le_Saboteur het volgende:
zo vreemd dan, ik nodig hem uit om een keertje bij ons te komen eten, kan ik het helpen dat die 2 daarna afspreken en van bil gaan.
![]()
thxquote:Stali:
Sterkte iig.
eerlijk ...ik weet ik niet wie ik nu meer de schuld zou moeten geven.quote:Oksel:
Uhm.. tja. Ik vind niet dat je het je collega kwalijk moet nemen, maar je soon-to-be ex.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |