¡ʇuɐʇıɹɹı ƃɹǝ `ʇdıɹɔsdns uı pɾıʇ ǝlǝɥ uǝǝ ǝʇdʎʇ poƃ˙ʞɐɹds˙snplɐquote:Op zondag 27 juli 2008 16:49 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik herinner me wel dat dat 1 of andere vage nerd was.
Gezellie, nu nog iemand die altijd underlined gaat typen.quote:
hoiquote:Op zondag 27 juli 2008 16:53 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Gezellie, nu nog iemand die altijd underlined gaat typen.
Dit is te kut voor een stonede zondagmiddag. Wat doe je me aan bobby?quote:Op zondag 27 juli 2008 16:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
¡ʇuɐʇıɹɹı ƃɹǝ `ʇdıɹɔsdns uı pɾıʇ ǝlǝɥ uǝǝ ǝʇdʎʇ poƃ˙ʞɐɹds˙snplɐ
ʇǝıu ǝı ʇɥɔoɯ ʇɐp ɹɐɐɯ `lɐ pɾıʇlɐ uɹnʇ‾ʇɥƃıɹ pǝǝp ʇɐpquote:Op zondag 27 juli 2008 16:53 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Gezellie, nu nog iemand die altijd underlined gaat typen.
Ik kijk elk uur in m`n pm hoor!quote:Op zondag 27 juli 2008 16:54 schreef Triptamine het volgende:
[..]
hoi
Ik wil er ook bijhorenTrouwens, die pm van Ricko zie ik nu pas
Krijg je er zoveel dan?quote:
Van wie mocht ie dat nietquote:Op zondag 27 juli 2008 16:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ʇǝıu ǝı ʇɥɔoɯ ʇɐp ɹɐɐɯ `lɐ pɾıʇlɐ uɹnʇ‾ʇɥƃıɹ pǝǝp ʇɐp
Ok, nu weer normaal.
Neequote:
Ik geloof dat Yvonne er wat van zei, of een ander modje. Weet ik niet meer.quote:
quote:Op zondag 27 juli 2008 16:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik geloof dat Yvonne er wat van zei, of een ander modje. Weet ik niet meer.
ah. Ach 1 voordeel, je kan niet doodgaan als je geen leven hebtquote:
Jawel hoor, ik ben laatst nog eens gedood in WoWquote:Op zondag 27 juli 2008 16:58 schreef Triptamine het volgende:
[..]
ah. Ach 1 voordeel, je kan niet doodgaan als je geen leven hebt
Dat was yvonne inderdaadquote:Op zondag 27 juli 2008 16:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik geloof dat Yvonne er wat van zei, of een ander modje. Weet ik niet meer.
I rest my casequote:Op zondag 27 juli 2008 17:00 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik ben laatst nog eens gedood in WoW
quote:Op zondag 27 juli 2008 17:01 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dat was yvonne inderdaadZe zei ook dat ik moest stoppen, maar daar ben ik tegenin gegaan. Nooit meer wat van gehoord
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop