Nee, die kankerposts van jou met je kutitalicquote:Op zondag 27 juli 2008 16:38 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
De-triforce is hier van toepassing.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Nou, ga ik voortaan in bold postenquote:Op zondag 27 juli 2008 16:38 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
De-triforce is hier van toepassing.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik herinner me wel dat dat 1 of andere vage nerd was.quote:Op zondag 27 juli 2008 16:48 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Je loopt achter. Iemand was je al voor door schuin te gaan posten.
¡ʇuɐʇıɹɹı ƃɹǝ `ʇdıɹɔsdns uı pɾıʇ ǝlǝɥ uǝǝ ǝʇdʎʇ poƃ˙ʞɐɹds˙snplɐquote:Op zondag 27 juli 2008 16:49 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik herinner me wel dat dat 1 of andere vage nerd was.
Gezellie, nu nog iemand die altijd underlined gaat typen.quote:
hoiquote:Op zondag 27 juli 2008 16:53 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Gezellie, nu nog iemand die altijd underlined gaat typen.
Dit is te kut voor een stonede zondagmiddag. Wat doe je me aan bobby?quote:Op zondag 27 juli 2008 16:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
¡ʇuɐʇıɹɹı ƃɹǝ `ʇdıɹɔsdns uı pɾıʇ ǝlǝɥ uǝǝ ǝʇdʎʇ poƃ˙ʞɐɹds˙snplɐ
ʇǝıu ǝı ʇɥɔoɯ ʇɐp ɹɐɐɯ `lɐ pɾıʇlɐ uɹnʇ‾ʇɥƃıɹ pǝǝp ʇɐpquote:Op zondag 27 juli 2008 16:53 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Gezellie, nu nog iemand die altijd underlined gaat typen.
Ik kijk elk uur in m`n pm hoor!quote:Op zondag 27 juli 2008 16:54 schreef Triptamine het volgende:
[..]
hoi
Ik wil er ook bijhorenTrouwens, die pm van Ricko zie ik nu pas
Krijg je er zoveel dan?quote:
Van wie mocht ie dat nietquote:Op zondag 27 juli 2008 16:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ʇǝıu ǝı ʇɥɔoɯ ʇɐp ɹɐɐɯ `lɐ pɾıʇlɐ uɹnʇ‾ʇɥƃıɹ pǝǝp ʇɐp
Ok, nu weer normaal.
Neequote:
Ik geloof dat Yvonne er wat van zei, of een ander modje. Weet ik niet meer.quote:
quote:Op zondag 27 juli 2008 16:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik geloof dat Yvonne er wat van zei, of een ander modje. Weet ik niet meer.
ah. Ach 1 voordeel, je kan niet doodgaan als je geen leven hebtquote:
Jawel hoor, ik ben laatst nog eens gedood in WoWquote:Op zondag 27 juli 2008 16:58 schreef Triptamine het volgende:
[..]
ah. Ach 1 voordeel, je kan niet doodgaan als je geen leven hebt
Dat was yvonne inderdaadquote:Op zondag 27 juli 2008 16:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik geloof dat Yvonne er wat van zei, of een ander modje. Weet ik niet meer.
I rest my casequote:Op zondag 27 juli 2008 17:00 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik ben laatst nog eens gedood in WoW
quote:Op zondag 27 juli 2008 17:01 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dat was yvonne inderdaadZe zei ook dat ik moest stoppen, maar daar ben ik tegenin gegaan. Nooit meer wat van gehoord
![]()
LESBIE ALERT TA TU TA TUquote:Op zondag 27 juli 2008 20:02 schreef Juicyhil het volgende:
Hier heb ik laatst nog met een chick op lopen dansen
Wie?quote:
Bewijs?quote:Op zondag 27 juli 2008 22:15 schreef slindenau het volgende:
[..]
Jij, heb je in deel x zelf toegegeven
quote:
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 00:10 schreef slindenau het volgende:
Ben je homo?
Maar ja, je zei eerst ook dat je een meisje was, dus dat neem ik niet zo serieusquote:
quote:Op zondag 27 juli 2008 23:12 schreef BobbyB het volgende:
Maar ja, je zei eerst ook dat je een meisje was, dus dat neem ik niet zo serieus
quote:
Misschien vanwege het hoge nerd gehalte en de fapplaatjes?quote:Op zondag 27 juli 2008 23:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom komen er eigenlijk geen meiden in dit topic?
hebben die polo'squote:Op maandag 28 juli 2008 00:47 schreef von_Preussen het volgende:
Zo, net mijn Gazprom polo besteld, het zal me benieuwen wanneer ik hem binnen krijg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |