Jij gaat die fucking streamlock-knop toch wel even onklaar maken hè.quote:Op zondag 27 juli 2008 13:32 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
gaan jullie dan ook boos op mij worden? als onderdeel van "achter"
Zegt Claire. Maar kunnen we daar met die neus van haar wel op vertrouwen?quote:Op zondag 27 juli 2008 13:33 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
enne, kan je vertellen dat ik over het algemeen lekker tot extreem lekker ruik!
with sugar on top?quote:Op zondag 27 juli 2008 13:41 schreef Suikeroom het volgende:
dan moet er wel een aso koppel in zitten wat zogenaamd alles mag, en dan moet er een underdog in zitten die systematisch wordt tegen gewerkt (volgens nowlive dan heh) en dan moet die underdog dan na het programma een baan krijgen bij Deborah Flens, want dat is een onderdeel van het complot tegen alle huisvrouwen.. vergeet dat nooit!
omdat ik je zo graag knuffel ben jij mn liefste snuffel?quote:
Mooie beelden, ja,quote:Op zondag 27 juli 2008 13:53 schreef Huubdgk het volgende:
oke check mijn log voor nieuw vakantiefilmpjehttp://www.rocketmiljonairs.nl
Grappig. Verbeeld ik me het nou, of is Jaaps buik nog groter geworden sinds DGK?quote:Op zondag 27 juli 2008 13:53 schreef Huubdgk het volgende:
oke check mijn log voor nieuw vakantiefilmpjehttp://www.rocketmiljonairs.nl
uhm, nee het is een groothoek lensquote:Op zondag 27 juli 2008 13:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Grappig. Verbeeld ik me het nou, of is Jaaps buik nog groter geworden sinds DGK?
In de zomer kunnen sommige mensen ook vocht vast houden, lijken ze voller.quote:Op zondag 27 juli 2008 14:02 schreef Suikeroom het volgende:
hmm ik dacht ook al, gaat Jaap weer richting de 200 kilo?
tuurlijk dacht jij dat ook al! zijn niet anders van je gewend, niets ontgaat jou ook,quote:Op zondag 27 juli 2008 14:02 schreef Suikeroom het volgende:
hmm ik dacht ook al, gaat Jaap weer richting de 200 kilo?
oh maar 180 kilo.. niet echt freaky of toch wel?quote:Op zondag 27 juli 2008 14:08 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
tuurlijk dacht jij dat ook al! zijn niet anders van je gewend, niets ontgaat jou ook,
nee, Jaap gaat niet richting de 200 kilo, hij is rond de 180
hysterisch echt waar, wat heb ik met die gast gelachen zegquote:Op zondag 27 juli 2008 14:15 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
oh maar 180 kilo.. niet echt freaky of toch wel?
Volgens mij is die zwangerquote:Op zondag 27 juli 2008 14:08 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
tuurlijk dacht jij dat ook al! zijn niet anders van je gewend, niets ontgaat jou ook,
nee, Jaap gaat niet richting de 200 kilo, hij is rond de 180
maar wie heeft nou zn usb-stick?quote:Op zondag 27 juli 2008 14:21 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
hysterisch echt waar, wat heb ik met die gast gelachen zeg
Je moest eens weten hoe boos iedereen op Mikey en Brian wasquote:Op zondag 27 juli 2008 14:26 schreef Huubdgk het volgende:
hahaha wat een verhaal was dat die usb stick heb pas paar dagen geleden het hele verhaal gehoord, gekkenhuis
Het ging ook zo geniepig hè en maar Papiamento lullen.quote:Op zondag 27 juli 2008 14:27 schreef mazaru het volgende:
Je moest eens weten hoe boos iedereen op Mikey en Brian was![]()
En toen Jaap het te horen kreeg, interesseerde het hem geen ene bal
ja en dan zogenaamd met Mikey naar de bios.. en ondertussen naar Almere financiele zaken van Kenneth regelen enzo..quote:Op zondag 27 juli 2008 14:34 schreef Huubdgk het volgende:
Brian had toch altijd wel leuke truukjes om informatie binnen te krijgen, daarom luisterde hij ook zoveel af, kon hij rechtvaardigen wat hij allemaal wist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |