Hij kent ze ook, maar hij provoceert nu naar al die azijnreacties en persiflages.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:33 schreef Longmen het volgende:
[..]
Mart kende hem echt wel, maar hij denkt dat dit leuke tv is, door dat zo te roepen
Wat wil je met een jury die volledig uit Fransen bestaat.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:36 schreef Ciolekfan het volgende:
He, die malle Schumi waant zich de strijdlustigste van de tour. Terwijl die ultra-chauvinistische Fransen Chavanel de super-combi gegeven hebben.
Nee ik kan me ook aan hem irriteren maar Mart weet echt heel veel van wielrennen ik geloof echt wel dat hij hem kent. Maakt zn uitspraak juist zo irritant.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik geloof er echt geen flikker van. Hij kende z'n naam misschien, maar meer niet.
Dit is de grootste fout die ik ooit gehoord hebt. Mart WIST heel veel van wielrennen. Vanaf 1990 is dat zo erg naar beneden gegaan en de laatste jaren is het op een historisch dieptepunt. Mart kent amper iemand en dat is de enige echte waarheid.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:40 schreef Longmen het volgende:
[..]
Nee ik kan me ook aan hem irriteren maar Mart weet echt heel veel van wielrennen ik geloof echt wel dat hij hem kent. Maakt zn uitspraak juist zo irritant.
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:41 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dit is de grootste fout die ik ooit gehoord hebt. Mart WIST heel veel van wielrennen. Vanaf 1990 is dat zo erg naar beneden gegaan en de laatste jaren is het op een historisch dieptepunt. Mart kent amper iemand en dat is de enige echte waarheid.
Als je het op deze manier doet levert het volgens mij veel meer stress op.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:40 schreef TheArt het volgende:
Moet dat nou. Ik snap het niet bij Evans. De rest kan normaal praten. Hij moet weer eens apart doen.
Ik weet zeker van niet, de gemiddelde Nederlander weet er net zoveel of meer van.quote:
Dat is het helaas niet. Ik heb Mart in het verleden vaak verdedigd, maar de laatste jaren kan ik dat echt niet meer. Uitslagen kent hij niet en renners kent en herkent hij niet.quote:
Ik ben daarom blij dat hij verloren heeft. Anders had je komend seizoen alleen maar toppers gehad die een huis bij de start van de tijdrit afhuren om warm te rijden. En je dus onzichtbare favorieten hebt. Nu heeft de openheid, de aanvalslust en wat mij betreft het wielrennen gewonnenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:39 schreef 456 het volgende:
Evans. Wat is het ook een loser. Bah.
Goed filmpje wel
die zal in de criteriums in belgie ook niet slecht boerenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:51 schreef 456 het volgende:
Hahaha ik vind die vansevenant een prachtvent hoor. Moet familie van Kamagurka zijn
Idd is het fanclub item het enige wat daadwerkelijk over Sastre ging.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:50 schreef Ambrosius het volgende:
Klassement aantal items:
1. Evans
2. Van Sevenant
--
42. Sastre
Leuke woordspelingquote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:52 schreef Bartoli het volgende:
[..]
die zal in de criteriums in belgie ook niet slecht boeren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |