toepasselijke plaat.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:33 schreef BigKahuna het volgende:
AND NOTHING ELSE MATTEEEEEEEEEEEERS

SBS, do the math... Alles voor kijkcijfers.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:34 schreef Ambrosius het volgende:
Dik 3 uur live op tv, met alle respect voor Jaap, maar is dit niet zwaar overdreven?

Liever Hart van Nederland en Shownieuws?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:34 schreef Ambrosius het volgende:
Dik 3 uur live op tv, met alle respect voor Jaap, maar is dit niet zwaar overdreven?

Opbrengsten gaan naar een goed doel.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:34 schreef Ambrosius het volgende:

jawel maar dit is sbs he, die blazen het op alsof het iets fenominaals geweldigs allemachtis is, zoals ze met alles doet wat ze uitzenden.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:34 schreef Ambrosius het volgende:

De wedstrijd viel wat tegen, maar het is toch mooi om al die oud-spelers te zien ballen. Gaat maar deels om Stam he? Bergkamp weer op een veld zien voetballen is natuurlijk al geweldig. En Overmars nog zo fit zien....quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:34 schreef Ambrosius het volgende:

Hij voetbalt dan ook nog.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:36 schreef denthemen het volgende:
Cocu baalt dat hij nooit zoiets gedaan heeft

Dat komt omdat Ronaldo niet is uitgenodigd.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:35 schreef BigKahuna het volgende:
De enige die vanavond gaat huilen is Leonardo

idd , defenitief afscheid van Stam terwijl die eigenlijk al voor de winterstop was gestopt met voetballen.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:35 schreef koemleit het volgende:
[..]
jawel maar dit is sbs he, die blazen het op alsof het iets fenominaals geweldigs allemachtis is, zoals ze met alles doet wat ze uitzenden.

quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat komt omdat Ronaldo niet is uitgenodigd.

Hij is nu gestopt dacht ikquote:

Ik zie hem nog die fout maken tegen de Mexicanenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:36 schreef tong80 het volgende:
Jaap Stam was een geweldige vferdediger.
Die boezemde zijn tegenstanders angst in. Verlegen uitstraling maar een beest in het veld.
WK-98 Was ie op zijn hoogttepunt.
Niemanjd kwam er aan en we waren er dicht bij.

In de VAE toch? of is ie daar al mee gekapt?quote:

Dennis weer gezienquote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:35 schreef twi het volgende:
[..]
De wedstrijd viel wat tegen, maar het is toch mooi om al die oud-spelers te zien ballen. Gaat maar deels om Stam he? Bergkamp weer op een veld zien voetballen is natuurlijk al geweldig. En Overmars nog zo fit zien....

Die maken nog live tv van het afscheid van Den Oudenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:35 schreef koemleit het volgende:
[..]
jawel maar dit is sbs he, die blazen het op alsof het iets fenominaals geweldigs allemachtis is, zoals ze met alles doet wat ze uitzenden.

Jaap Stam is iemand die je zoiets gunt..quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:34 schreef Ambrosius het volgende:

Doet nu iets bij psvquote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:37 schreef WeebI het volgende:
[..]
In de VAE toch? of is ie daar al mee gekapt?

Seizoen is afgelopen en is nu assistent van van marwijkquote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:37 schreef WeebI het volgende:
[..]

Australië toch?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:37 schreef WeebI het volgende:
[..]

Wat een onzin..Ogararu probeerde duidelijk door de grond te zakken van schaamte voor zijn prestatie..quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:37 schreef marcb1974 het volgende:
Wat kan een beeld veel zeggen. Overmars die staat te genieten van de ronde van Stam met zijn gezin en Ogeraru die zich aan het vervelen is blijkbaar

Weten jullie dat dan echt niet?quote:

Gellukkig speelt ie nog bij De Graafschapquote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:38 schreef Longmen het volgende:
[..]
Die maken nog live tv van het afscheid van Den Ouden

Nee eerst reclamequote:

Nee. Hij speelde bij Al-Jazira in de VAE.quote:

En SBS kan ook al niet rekenen op een afscheidsduel van Henk Vosquote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:40 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Gellukkig speelt ie nog bij De Graafschap

Niks tegen Henk Vos.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:41 schreef Longmen het volgende:
[..]
En SBS kan ook al niet rekenen op een afscheidsduel van Henk Vos![]()

Op het veld van Cluzonaquote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:41 schreef Longmen het volgende:
[..]
En SBS kan ook al niet rekenen op een afscheidsduel van Henk Vos![]()

Die steekt er nog aardig wat geld in daar.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:44 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Aankomend seizoen te bewonderen bij GAE

Hij heeft ook aardig wat.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:45 schreef Longmen het volgende:
[..]
Die steekt er nog aardig wat geld in daar.

quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:50 schreef tong80 het volgende:
Ik wilde slapen maar heb eerst nog even gebeld

En met reclamequote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:50 schreef Longmen het volgende:
Gaan we nu nog 1,5 uur nabeschouwen met de coaches en een analyse van Kraaij?![]()

+ Extra uitzending Hart van Nederland, over hoe het volk deze avond heeft beleefd.quote:

En Beckham?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:24 schreef Duiveltja het volgende:
Maldini, Gattuso, Romario, Inzaghi, Nesta, Giggs, Keane hadden zeker een ander feestje.

Ik heb de 2e helft gemist, maar waren ze niet ingevallen ?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:24 schreef Duiveltja het volgende:
Maldini, Gattuso, Romario, Inzaghi, Nesta, Giggs, Keane hadden zeker een ander feestje.

die zit midden in de MLS competitie volgens mij. Eergister nog een MLS allstargame gespeeld tegen West Ham als oefenpotquote:

Als je erbij was heb je het toch niet goed gevolgd. Toen hij bij Ajax meedeed stond het 1-0.quote:Op zondag 27 juli 2008 00:24 schreef Dos37 het volgende:
Stam gewoon met 6-0 verloren. 3 tegen toen ie bij Ajax deed en 3 tegen toen ie met het wereld elftal meedeed

Ik heb niet alles gezien, maar vond de aanloop leuk, aan het weer konden ze niets doen. (materiaal raakt een keer op dus even wat anders), daarna een goed vervolg. De nasleep heb ik niet meegekregen. Wat ging er mis?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:02 schreef Trancelocator het volgende:
Nou SBS6 heeft er weer een gedenkwaardige uitzending van gemaakt.
SMS 'Compliment' naar 4545.

Cocuquote:Op zondag 27 juli 2008 00:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Welke oud PSV´ers waren er?

Kluivert, Numan, Reiziger, Eijkelkamp, Jonk ook nog als ik niet nog meer vergeetquote:

In welk stadion heb jij gezeten?quote:Op zondag 27 juli 2008 00:24 schreef Dos37 het volgende:
Ik ben er geweest was een leuke wedstrijd, dat stadion is wel leuker als op de foto alleen die deuren slaan echt nergens op.
Stam gewoon met 6-0 verloren. 3 tegen toen ie bij Ajax deed en 3 tegen toen ie met het wereld elftal meedeed

in een stadion waar ze bier schonkenquote:

quote:Op zondag 27 juli 2008 12:54 schreef Symer het volgende:
Leuke wedstrijd, mooi en uniek afscheid![]()
Maar wat een kutpubliek, die ajax-supporters
We zaten er vlak naast en vroegen ons voor de wedstrijd af waarom amsterdammers in een afgeschermd vak met allemaal beveiliging eromheen moesten zitten. Dit is toch een vriendelijk potje voetbal? Willen ze hier gaan rellen ofzo![]()
En ja hoor, 90 amsterdammers aangehouden. Onze auto stond ook bij dat volk, maar gelukkig zijn ze daar van af gebleven. Het gedeelte dat wel zonder kleerscheuren het stadion in is gekomen had ook geen enkel respect voor niets of niemand, zelfs niet voor Stam. Als Stam te lang aan het woord was gingen ze fluiten en zingen![]()
Van te voren zaten ze de optredende artiesten uit te joelen en als er een wave begon bleven ze demonstratief zitten. En als zijzelf met een wave begonnen was de wereld te klein als ander publiek niet meedeed.
Conclusie: leuke wedstrijd en mooi om al die bekende namen zo te zien voetballen, maar geen aparte ajaxvakken meer graag. Niemand die behoefte heeft aan dat soort volk.
Oh, en het stadion is lelijk met die rare glazen deuren, maar dat was op tv vast ook wel te zien.

Weet je zeker dat je er gisteravond was?quote:Op zondag 27 juli 2008 12:54 schreef Symer het volgende:
Leuke wedstrijd, mooi en uniek afscheid![]()
Maar wat een kutpubliek, die ajax-supporters
We zaten er vlak naast en vroegen ons voor de wedstrijd af waarom amsterdammers in een afgeschermd vak met allemaal beveiliging eromheen moesten zitten. Dit is toch een vriendelijk potje voetbal? Willen ze hier gaan rellen ofzo![]()
En ja hoor, 90 amsterdammers aangehouden. Onze auto stond ook bij dat volk, maar gelukkig zijn ze daar van af gebleven. Het gedeelte dat wel zonder kleerscheuren het stadion in is gekomen had ook geen enkel respect voor niets of niemand, zelfs niet voor Stam. Als Stam te lang aan het woord was gingen ze fluiten en zingen![]()
Van te voren zaten ze de optredende artiesten uit te joelen en als er een wave begon bleven ze demonstratief zitten. En als zijzelf met een wave begonnen was de wereld te klein als ander publiek niet meedeed.
Conclusie: leuke wedstrijd en mooi om al die bekende namen zo te zien voetballen, maar geen aparte ajaxvakken meer graag. Niemand die behoefte heeft aan dat soort volk.
Oh, en het stadion is lelijk met die rare glazen deuren, maar dat was op tv vast ook wel te zien.

Ze waren geblesseerd.quote:Op zondag 27 juli 2008 13:47 schreef MaxC het volgende:
Wel slecht dat Nesta, Maldini en Inzaghi er niet waren

Voor Berge trad Opgezwolle op. Ook absoluut niet mijn muziek, maar die floot ik toch ook niet uit? Niemand in het stadion trouwens, terwijl ik durf te wedden dat het percentage in het stadion dat daar wel van houdt verrekte klein is. Normale mensen gaan dan wat met elkaar lullen of dat Stam-boekje lezen. En als je geen zin hebt in het voorprogramma ga je daar niet al om half 7 zitten ipv als een stel zwakzinnigen in een hoekje van het stadion staan fluiten en tieren als je niet op je wenken bediend wordt.quote:Op zondag 27 juli 2008 14:16 schreef MaxC het volgende:
Van tevoren trad Thomas Berger opDat jij nou zo'n afschuwelijk smaak hebt, zeer terecht dat hij werd uitgefloten en het liedje: 'Thomas Berger is homo' vond ik wel leuk.

Was het je eerste voetbalwedstrijd of ga je normaal alleen naar het Nederlands elftal?quote:Op zondag 27 juli 2008 15:05 schreef Symer het volgende:
[..]
Voor Berge trad Opgezwolle op. Ook absoluut niet mijn muziek, maar die floot ik toch ook niet uit? Niemand in het stadion trouwens, terwijl ik durf te wedden dat het percentage in het stadion dat daar wel van houdt verrekte klein is. Normale mensen gaan dan wat met elkaar lullen of dat Stam-boekje lezen. En als je geen zin hebt in het voorprogramma ga je daar niet al om half 7 zitten ipv als een stel zwakzinnigen in een hoekje van het stadion staan fluiten en tieren als je niet op je wenken bediend wordt.
Dat ze het respect niet op konden brengen om even stil te zijn tijdens Stams bedankspeech vond ik nog wel het minste. Je hoorde ze bijna denken "Niet interessant! Doe je rondje!"

Ik ga regelmatig kijken, maar dit was m'n eerste keer met ajax-publiek erbij iddquote:Op zondag 27 juli 2008 15:09 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Was het je eerste voetbalwedstrijd of ga je normaal alleen naar het Nederlands elftal?

quote:Op zondag 27 juli 2008 15:05 schreef Symer het volgende:
[..]
Voor Berge trad Opgezwolle op. Ook absoluut niet mijn muziek, maar die floot ik toch ook niet uit? Niemand in het stadion trouwens, terwijl ik durf te wedden dat het percentage in het stadion dat daar wel van houdt verrekte klein is. Normale mensen gaan dan wat met elkaar lullen of dat Stam-boekje lezen. En als je geen zin hebt in het voorprogramma ga je daar niet al om half 7 zitten ipv als een stel zwakzinnigen in een hoekje van het stadion staan fluiten en tieren als je niet op je wenken bediend wordt.
Dat ze het respect niet op konden brengen om even stil te zijn tijdens Stams bedankspeech vond ik nog wel het minste. Je hoorde ze bijna denken "Niet interessant! Doe je rondje!"

Kijk is op Youtubequote:Op zondag 27 juli 2008 16:12 schreef Jimmeh het volgende:
Is die wedstrijd nog ergens terug te kijken? Of misschien iemand die het op usenet / torrent wil gooien?
Ik wil m'n jeugdhelden zien en wist niet dat dit uitgezonden werd

Hij wordt op dit moment op usenet geupload in de groep a.b.bonelessquote:Op zondag 27 juli 2008 16:12 schreef Jimmeh het volgende:
Is die wedstrijd nog ergens terug te kijken? Of misschien iemand die het op usenet / torrent wil gooien?
Ik wil m'n jeugdhelden zien en wist niet dat dit uitgezonden werd

Dus dan is al het voetbal volk dat in het stadion komt tuig van de richel?quote:Op zondag 27 juli 2008 19:16 schreef shroomer het volgende:
Ik heb respect voor heelveel mensen maar dus niet voor die voetbal fans die daar zijn aangehouden. Op een afscheidswedstrijd notabene! Hoe kansloos ben je zeg.

Had wel paar minuutjes gevonden, maar in zo'n kwaliteit valt er amper wat van te zienquote:
quote:Op zondag 27 juli 2008 16:28 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Hij wordt op dit moment op usenet geupload in de groep a.b.boneless

Die W klopt, maar er moet -edstrijdvreemd achter, m.i.quote:Op zondag 27 juli 2008 15:13 schreef Silenus het volgende:
Haha inderdaad zeg, jezus. Wereldvreemd met een hoofdletter W dit.

Geef het maar toe, je miste je klapper uit Alkmaar.quote:Op zondag 27 juli 2008 15:05 schreef Symer het volgende:
[..]

Vorig jaar rellen in Deventer, nu in Zwolle. Ajax maakt zich echt populair in Overijssel.quote:Op zondag 27 juli 2008 19:16 schreef shroomer het volgende:
Ik heb respect voor heelveel mensen maar dus niet voor die voetbal fans die daar zijn aangehouden. Op een afscheidswedstrijd notabene! Hoe kansloos ben je zeg.

Een half uur moeten luisteren naar de bagger van Opgezwolle (die in een galmbak NOG slechter klinkt dan op cd) was een grotere kwelling dan het gedrag van Ajax-supporters in het stadion. Fluiten doet iedereen wel eens. Er waren ook mensen aanwezig die de grootste schik hadden als Ajax een kans miste; alsof die wedstrijd er echt toe deed ofzoquote:Op zondag 27 juli 2008 15:05 schreef Symer het volgende:

quote:Op maandag 28 juli 2008 03:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een half uur moeten luisteren naar de bagger van Opgezwolle (die in een galmbak NOG slechter klinkt dan op cd)

quote:

Nee: het volk wat daar dus is aangehouden. ('harde kernen enzo')quote:Op zondag 27 juli 2008 19:27 schreef Riro het volgende:
[..]
Dus dan is al het voetbal volk dat in het stadion komt tuig van de richel?![]()
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |