Doe je goed.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:57 schreef lkb9000 het volgende:
[ afbeelding ]
Groningen, bulb uit de losse hand
En op nu.nl.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:18 schreef bart13 het volgende:
Mijn foto staat nu ook op dumperten nu niet teveel aantrekken van de flames die gaan komen.
http://www.dumpert.nl/med(...)g_te_leeuwarden.html
Een kleine poging gedaan om wat bliksem te schieten. Kon geen droog plekje vinden, dus dan maar door 't raam.quote:Camera: Nikon D50
Exposure: 3
Aperture: f/22.0
Focal Length: 32 mm
ISO Speed: 450
Ik kan 'm zo niet meer terugvinden, maar ik geloof dat het op het laatste stond.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:29 schreef bart13 het volgende:
Zitten een paar vette tussen hoor!
@Iemand stond die op nu.nl pagina of op nufoto/gallery
Fijn beeld!quote:
Ha! Hele toffe locatie is dat ja! Gave foto's ook.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:08 schreef Ronalld het volgende:
Even crosspostje.Had erg geluk met de locatie, overdekt op de 10de verdieping, uitzicht over half zo'n beetje heel Haarlem.. Een degelijk statief ontbrak helaas wel..
Blijft prachtig om te zien.. Na een tijdje werd ons haar gewoon statisch. Zo vet.
Gaaf! Die heb je echt mooi gevangen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:38 schreef wendywendy het volgende:
Ook Haarlem. Wat later op de avond....
[ afbeelding ]
quote:
Dit is gewoon dezelfde inslag joh.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:38 schreef wendywendy het volgende:
[..]
Ha! Hele toffe locatie is dat ja! Gave foto's ook.
Ook Haarlem. Wat later op de avond....
Leuk projectje, moet ik ook eens mee aan de slag.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:01 schreef Omniej het volgende:
[..]
Gaaf! Die heb je echt mooi gevangen.Heerlijke vorm heeft die bliksem ook, heb je mazzel mee.
ik heb gisteravond eens zitten experimenteren met een timelapse. In eerste instantie alleen omdat ik de patronen in de wolken zo tof vond en ik wilde zien hoe ze bewogen, maar toen het wat heviger tekeer begon te gaan heb ik hem natuurlijk laten lopen. Totdat het water echt met stoten naar binnen kwam althans...
Ben er niet 100% tevreden over, maar heb wel weer wat dingetjes geleerd voor de volgende keer. (qua timing enzo, en ik moet iets verzinnen op dat abrupte einde)
[ afbeelding ]
Wauw. Prachtige foto man. Indrukwekkend.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:14 schreef Timmos het volgende:
Weer eens iets anders dan onweer..
[ afbeelding ]
Ik vond het er zelf niet eng uit zien, tot ik mijn foto's zag. Toen heb ik maar gemaakt dat ik weg kwam op een gegeven momentquote:Op zondag 11 september 2011 00:26 schreef Omniej het volgende:
Dat ziet er niet verkeerd uit Paula.Heel indrukwekkend!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |