Er kwamen twee mods bij: één gekozen door de crew (dat werd Juup), één gekozen via de verkiezing (dat werd de_boswachter).quote:Op zondag 27 juli 2008 02:14 schreef TheZapster het volgende:
[..]
OMG WTF ik ben een weekje weg![]()
Boswachter stond toch ver voor? Wat is er gebeurd
Ik schrok alquote:Op zondag 27 juli 2008 02:16 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Er kwamen twee mods bij: één gekozen door de crew (dat werd Juup), één gekozen via de verkiezing (dat werd de_boswachter).
De zomerkampen zijn ook nog steeds open.quote:Op zondag 27 juli 2008 02:12 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dan word het tijd dat ze teruggestuurd worden
Eens. Wij doen ons best, komt goedquote:Op zondag 27 juli 2008 02:21 schreef Koenholio het volgende:
Helemaal eens met TS. Als ik topics bekijk van "vroeger", dan vind ik die veel leuker dan de topics van nu. Komt eigenlijk door wat gebrokenglas zegt (prima verwoord), het zijn geen echte topics meer maar veelal bullshit.
Net als ONZ, 95% is tegenwoordig echt ontzettende poep. Erg jammer.
Saaie motten misschien?quote:Op zondag 27 juli 2008 02:21 schreef Koenholio het volgende:
Helemaal eens met TS. Als ik topics bekijk van "vroeger", dan vind ik die veel leuker dan de topics van nu. Komt eigenlijk door wat gebrokenglas zegt (prima verwoord), het zijn geen echte topics meer maar veelal bullshit.
Net als ONZ, 95% is tegenwoordig echt ontzettende poep. Erg jammer.
Kan het niet beter verwoordenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:15 schreef mooiboi89 het volgende:
Het is verkankerd door mensen met:
Klacht 1:
Subklacht:
Samenvatting:
etc etc. Die geforceerde structurering haalt ten eerste alle spontaniteit uit topics.
Daarnaast is juup mod geworden![]()
en tot slot veel mongolentopic van sukkels als dagdag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |