De foto van vorig topic staat er.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:49 schreef MacorgaZ het volgende:
Weer geen foto's! Dan moet ik nog zelf foto's gaan opzoeken ook!
Mag niet, mogen alleen vrouwenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:46 schreef mooiboi89 het volgende:
Ik lees dat je regelmatig mooie dames op je werkplek hebt, belangrijkste is echter of je via die hoedanigheid wel een bitch heb kunnen fixen.
Zo niet, je bent van de security boi, je kunt ze altijd aanspreken en fouilleren
Succes Ananas!
Neuckenquote:
Ben je van me onder de indruk, je mag wel de Argentijnse schone spelen hoorquote:Op zondag 27 juli 2008 00:10 schreef Avani het volgende:
Appetijtelijke jonkheer... jij stalt je paard zeker naast het van Gogh museum, waarna je het liefste je Argentijnse schone zo naar het vondelpark meeneemt
Van een appetijtelijke jonkheer? Maar natuurlijk. Helaas hou ik niet van paarden en ook niet van synthetische pruiken, dus helaas, daar houdt het op.quote:Op zondag 27 juli 2008 00:13 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ben je van me onder de indruk, je mag wel de Argentijnse schone spelen hoor
Ik houd ook niet van paarden dus dat komt goedquote:Op zondag 27 juli 2008 00:22 schreef Avani het volgende:
[..]
Van een appetijtelijke jonkheer? Maar natuurlijk. Helaas hou ik niet van paarden en ook niet van synthetische pruiken, dus helaas, daar houdt het op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |