Van de NOS.quote:Geen beslissing
De keuze voor de startplaats in 2010, Utrecht of Rotterdam, is uitgesteld tot december. Beide plaatsen maken kans op de Grand Depárt nadat Düsseldorf zijn kandidatuur had ingetrokken.
Mwah, bergop is voor andere renners weer minder. Voor ieder wat wils.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:53 schreef franklop het volgende:
Vind zo weinig aankomsten bergop zo'n gemiste kans, laat ze lekker 6 keer bergop aankomen, in afdalingen is voor sommige alleen maar tijd te verlezen
Mwah, als Armstrong meedoet én op z'n oude niveau zit, is hij ook de sterkste bergop.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:09 schreef Ereinion het volgende:
Ze willen er blijkbaar alles aan doen om te voorkomen dat, mocht hij starten, Armstrong wint. Maar 55 tijdrit kilometers, terwijl die eerst tijdrit nog behoorlijk lastig is ook. Contador mag in zijn handen knijpen, hoewel de bergen ook niet super lastig zijn.
Ja, als hij op zijn oude niveau zit wint hij met twee vingers in zijn neus. Maar als hij daar onder zit, zal hij in de tijdritten nog wel behoorlijk wat tijd kunnen pakken (minimaal 2 minuten per 50 kilometer lijkt me zelfs bij een minder niveau haalbaar), maar in de bergen gaat hij het dan toch lastig krijgen, in zijn laatste twee Tours had hij al bergop niet meer de dominantie van '99 tot 2002. In de Tours voor 2004 had je regelmatig meer dan 100 individuele tijdritkilometers, dat zou het voor Armstrong toch een stuk makkelijker gemaakt hebben nu.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Mwah, als Armstrong meedoet én op z'n oude niveau zit, is hij ook de sterkste bergop.
Leipheimer is zeker niet kansloos neequote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
Volgens mij is Armstrong dan ook gestopt in 2005 omdat hij besefte/voelde dat 2006 wel eens erg moeilijk zou kunnen gaan worden en dat hij zonder nederlaag wilde stoppen. 2009 gaat dan nog veel moeilijker worden.
Ik ga er nog altijd vanuit dat hij terugkeert uit verveling en omdat hij aandacht wil (je kan dan nog twijfelen of die aandacht voor zijn goede doel is of gewoon omdat hij zelf mediageil is), niet zozeer omdat hij denkt dat hij nog steeds de beste is of zelfs maar een kans zou maken.
beetje matig allemaalquote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:38 schreef franklop het volgende:
De Bergrit profielen:
*eens is*quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
Volgens mij is Armstrong dan ook gestopt in 2005 omdat hij besefte/voelde dat 2006 wel eens erg moeilijk zou kunnen gaan worden en dat hij zonder nederlaag wilde stoppen. 2009 gaat dan nog veel moeilijker worden.
Ik ga er nog altijd vanuit dat hij terugkeert uit verveling en omdat hij aandacht wil (je kan dan nog twijfelen of die aandacht voor zijn goede doel is of gewoon omdat hij zelf mediageil is), niet zozeer omdat hij denkt dat hij nog steeds de beste is of zelfs maar een kans zou maken.
Malaucene is in mijn ervaring zwaarder hoorquote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:28 schreef marcodej het volgende:
Ventoux dus vanuit Bedoin. De goeie kant dus.
Totaal drie aankomsten bergop.
Ik vind het ook een twijfelgeval welke kant zwaarder is. Vanaf Bedoin is door het bos lastig, maar vanaf Malaucene zit er een flink stuk van 12% in (wel lekker snel afdalen daarquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:01 schreef thettes het volgende:
[..]
Malaucene is in mijn ervaring zwaarder hoor
(overigens volgens die "neutrale" formule die steilheid, lengte en hoogte en onregelmatigheid meeneemt ook)
Alleen niet de meestal in de tour gebruikte kant inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |