abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 oktober 2008 @ 12:51:54 #176
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_62579635
quote:
Geen beslissing
De keuze voor de startplaats in 2010, Utrecht of Rotterdam, is uitgesteld tot december. Beide plaatsen maken kans op de Grand Depárt nadat Düsseldorf zijn kandidatuur had ingetrokken.
Van de NOS.
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
pi_62579683
Vind zo weinig aankomsten bergop zo'n gemiste kans, laat ze lekker 6 keer bergop aankomen, in afdalingen is voor sommige alleen maar tijd te verlezen
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_62579800
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 12:53 schreef franklop het volgende:
Vind zo weinig aankomsten bergop zo'n gemiste kans, laat ze lekker 6 keer bergop aankomen, in afdalingen is voor sommige alleen maar tijd te verlezen
Mwah, bergop is voor andere renners weer minder. Voor ieder wat wils.
sig verwijderd door FA
pi_62580143
Ze willen er blijkbaar alles aan doen om te voorkomen dat, mocht hij starten, Armstrong wint. Maar 55 tijdrit kilometers, terwijl die eerst tijdrit nog behoorlijk lastig is ook. Contador mag in zijn handen knijpen, hoewel de bergen ook niet super lastig zijn.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 13:11:09 #180
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_62580196
Straks wint Leipheimer 'm.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_62580200
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 13:09 schreef Ereinion het volgende:
Ze willen er blijkbaar alles aan doen om te voorkomen dat, mocht hij starten, Armstrong wint. Maar 55 tijdrit kilometers, terwijl die eerst tijdrit nog behoorlijk lastig is ook. Contador mag in zijn handen knijpen, hoewel de bergen ook niet super lastig zijn.
Mwah, als Armstrong meedoet én op z'n oude niveau zit, is hij ook de sterkste bergop.
pi_62580287
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 13:11 schreef wimderon het volgende:

[..]

Mwah, als Armstrong meedoet én op z'n oude niveau zit, is hij ook de sterkste bergop.
Ja, als hij op zijn oude niveau zit wint hij met twee vingers in zijn neus. Maar als hij daar onder zit, zal hij in de tijdritten nog wel behoorlijk wat tijd kunnen pakken (minimaal 2 minuten per 50 kilometer lijkt me zelfs bij een minder niveau haalbaar), maar in de bergen gaat hij het dan toch lastig krijgen, in zijn laatste twee Tours had hij al bergop niet meer de dominantie van '99 tot 2002. In de Tours voor 2004 had je regelmatig meer dan 100 individuele tijdritkilometers, dat zou het voor Armstrong toch een stuk makkelijker gemaakt hebben nu.
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 13:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
Straks wint Leipheimer 'm.
Leipheimer is zeker niet kansloos nee Als hij weinig verliest in de eerste bergetappes kan hij een lekkere bonus op Contador pakken in die laatste tijdrit, en dan moet hij op de Ventoux gewoon in het wiel gaan zitten. Hopelijk wordt hij dit keer dan niet door ploegorders van zijn winstkansen berooft.
pi_62580406
Op letour.fr staat nu ook alles hè.

Of Armstrong wint, hangt er vooral van af of zijn dokters ervoor kunnen zorgen dat hij door de controles komt.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 13:20:15 #184
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_62580450
Volgens mij is Armstrong dan ook gestopt in 2005 omdat hij besefte/voelde dat 2006 wel eens erg moeilijk zou kunnen gaan worden en dat hij zonder nederlaag wilde stoppen. 2009 gaat dan nog veel moeilijker worden.

Ik ga er nog altijd vanuit dat hij terugkeert uit verveling en omdat hij aandacht wil (je kan dan nog twijfelen of die aandacht voor zijn goede doel is of gewoon omdat hij zelf mediageil is), niet zozeer omdat hij denkt dat hij nog steeds de beste is of zelfs maar een kans zou maken.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_62580731
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 13:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
Volgens mij is Armstrong dan ook gestopt in 2005 omdat hij besefte/voelde dat 2006 wel eens erg moeilijk zou kunnen gaan worden en dat hij zonder nederlaag wilde stoppen. 2009 gaat dan nog veel moeilijker worden.

Ik ga er nog altijd vanuit dat hij terugkeert uit verveling en omdat hij aandacht wil (je kan dan nog twijfelen of die aandacht voor zijn goede doel is of gewoon omdat hij zelf mediageil is), niet zozeer omdat hij denkt dat hij nog steeds de beste is of zelfs maar een kans zou maken.

Tour 2009:
1. Armstrong
2. Leipheimer
3. Contador
4. Klöden
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_62580985
De Bergrit profielen:

pi_62581031
Ik vind het maar een zeer matig parcours.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 13:50:33 #188
67174 Dos37
Come on Twente
pi_62581291
Maar een paar keer bovenop finishen
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  woensdag 22 oktober 2008 @ 13:54:18 #189
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_62581412
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 13:38 schreef franklop het volgende:
De Bergrit profielen:
beetje matig allemaal
pi_62581703
Vooral die etappe met de Tourmalet.

Serieus, echt 80 kilometer voor de finish is de top...nou, no-way dat daar vuurwerk gaat komen van de klassement mannen...echt zonde...
Jack does it in real time...
pi_62581933
De etappe naar le grand bornand ziet er wel veelbelovend uit, alleen toch jammer dat het niet bergop finished.
pi_62581977
Zul je zien dat ze allemaal tot de ventoux wachten met echt aanvallen.

Ach, de renners maken de koers, maar het had leuk geweest als er iets meer bergop gefinished zou worden. Of een tijdrit bergop ofzo.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  woensdag 22 oktober 2008 @ 14:16:10 #193
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_62582016
en de ritten met aankomst bergop hebben dan nog allemaal voor de rest een saai profiel.
pi_62582450
Nee, over de eerste week ben ik positief en ook de Ventoux is leuk, maar die bergetappes zijn tegenvallend.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_62583026
Die bergritten vallen inderdaad wat tegen, zeker de pyreneën met twee lange vlakke aankomsten
(op zich niets tegen een dalaankomst maar dan wel net na een afdaling zoals na de Bonette dit jaar en niet een lange weg door vallei).
Maar toch hulde voor de Mont Ventoux op de voorlaatste dag!
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_62583325
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 13:20 schreef SaintOfKillers het volgende:

*eens is*

Wat het parkoers betreft: in de Vogezen over de Platzerwasel, en zo te zien vanaf de lastige kant . Da's echt een zware kutberg (heb 'm een paar jaar geleden eens opgereden, en er zit een flink stuk aan 10% in).
De alpenritten zijn wel zwaar trouwens
pi_62583355
De col de Romme, die pakken ze ook van de lastige kant zo te zien. Vanaf Cluses zijn de eerste kilometers net een muur
(Ook twee jaar geleden opgefietst en daar werd ik echt niet vrolijk).
Edit: eerste 5 km is gemiddeld 9,4%, daarna een kilometer van 5,8%, en dan weer 4 km aan 8,9% (gemiddeld). De eerste kilometer is zelfs 10,8%!

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 22-10-2008 15:08:10 ]
pi_62583385
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 12:28 schreef marcodej het volgende:
Ventoux dus vanuit Bedoin. De goeie kant dus.

Totaal drie aankomsten bergop.
Malaucene is in mijn ervaring zwaarder hoor

(overigens volgens die "neutrale" formule die steilheid, lengte en hoogte en onregelmatigheid meeneemt ook)

Alleen niet de meestal in de tour gebruikte kant inderdaad.
pi_62583439
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 15:01 schreef thettes het volgende:

[..]

Malaucene is in mijn ervaring zwaarder hoor

(overigens volgens die "neutrale" formule die steilheid, lengte en hoogte en onregelmatigheid meeneemt ook)

Alleen niet de meestal in de tour gebruikte kant inderdaad.
Ik vind het ook een twijfelgeval welke kant zwaarder is. Vanaf Bedoin is door het bos lastig, maar vanaf Malaucene zit er een flink stuk van 12% in (wel lekker snel afdalen daar ).
pi_62583578
Mooi dat de Ventoux er in de laatste zaterdag inzit. Verder vind ik het maar een matig parcours. veel bergritten waar verschil gemaakt kan worden eindigen 40 km bergaf. Ik wil vuurwerk zien, dat krijgen we nu dus niet.
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')