Rabo ook niet echt slecht met mensen als Menchov en evt. Dekker, Clement, Gesink, Boomquote:Op woensdag 30 juli 2008 15:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
Silence zou ook niet slecht voor de dag komen denk ik met Evans, Popo en Cioni (in normale doen), Hoste, Vandenbroeck en de nieuw aan te trekken meesterknecht.
Dekker en Boom 99% zeker niet, Clement moet ook nog maar komen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:09 schreef Blik het volgende:
[..]
Rabo ook niet echt slecht met mensen als Menchov en evt. Dekker, Clement, Gesink, Boom
Berichten van Dekker zijn anders al flink ontkracht door Dekker zelf. Clement zie ik wel bij Rabo fietsen, heeft aangegeven dat hij wel graag bij een Nederlandse ploeg wil fietsen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dekker en Boom 99% zeker niet, Clement moet ook nog maar komen.
Ik denk dat Evans wel zal vertrekken en dan gaat de rest er ook niet meer van wakker liggen of ze nu eerste of laatste worden in een ploegentijdrit.quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:43 schreef wimderon het volgende:
Silence zou ook niet slecht voor de dag komen denk ik met Evans, Popo en Cioni (in normale doen), Hoste, Vandenbroeck en de nieuw aan te trekken meesterknecht.
Tuurlijk gaat Dekker ontkennen, die zou wel gek zijn. Nu krijgt hij wellicht nog wat centen mee voor z'n resterende contractperiode. Dat Dekker weggaat lijkt me toch wel vrij zeker. Clement heeft een aanbieding van Rabo, maar die zijn niet de enige en als hij dan al komt moet hij ook nog geselecteerd worden voor de Tour. Clement, Posthuma, Menchov is al een aardige basis, maar het komt toch niet in de buurt bij ploegen als Garmin, CSC en Astana.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:21 schreef Blik het volgende:
[..]
Berichten van Dekker zijn anders al flink ontkracht door Dekker zelf. Clement zie ik wel bij Rabo fietsen, heeft aangegeven dat hij wel graag bij een Nederlandse ploeg wil fietsen.
Is sowieso allemaal nog gespeculeer, niemand weet hoe de teams er volgend jaar uitzien
Maar Evans heeft in principe niks te willen. Hij mag alleen weg als hij een salaris aangeboden krijgt dat Silence niet wil matchen. Nu bestaat die kans natuurlijk wel, maar ik denk dat ze bij Silence ook wel ver willen gaan om Evans te houden. BIj Katyusha treft hij naar alle waarschijnlijkheid natuurlijk wel een betere ploeg aan.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik denk dat Evans wel zal vertrekken en dan gaat de rest er ook niet meer van wakker liggen of ze nu eerste of laatste worden in een ploegentijdrit.
ze wouden rasmussen vroeger al niet omwille van te verdachte bloedwaarden.... Waarom zouden ze die nu wel willen...quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:33 schreef RubenSosa het volgende:
Ben benieuwd of Rasmussen dan een ploeg heeft, misschien wel CSC??
Ik ben benieuwd of ze dan meteen de Alpen in duiken.quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:39 schreef du_ke het volgende:
Starten in Monaco is wle leuk inderdaad.
Als Schumacher dan nog wint zou dat ook vrij uniek zijn natuurlijk.quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:39 schreef du_ke het volgende:
Starten in Monaco is wle leuk inderdaad.
Als hij dan een ploeg heeft weet ik zeker dat die ploeg niet zal starten in de Tour ...quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:33 schreef RubenSosa het volgende:
Ben benieuwd of Rasmussen dan een ploeg heeft, misschien wel CSC??
Klimtijdrit in het laatste weekend op de Ventoux? Dat klinkt bijna te mooi om waar te zijn..quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:13 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
Sterk ontkende gerucht gaat dat de Mont Ventoux opgenomen wordt komend jaar, zou de voorlaatste etappe worden en dan in de vorm van een individuele tijdrit.........als Gesink dan rijdt zoals nu geef ik hem kansen.
Valt nog wel mee hoor, uurtje of 3 met de TGV.quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dat wordt dan een heel verre slotverplaatsing om nog in Parijs te raken.
Kansen op?quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:13 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
Sterk ontkende gerucht gaat dat de Mont Ventoux opgenomen wordt komend jaar, zou de voorlaatste etappe worden en dan in de vorm van een individuele tijdrit.........als Gesink dan rijdt zoals nu geef ik hem kansen.
Dat zou wel leuk zijnquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:57 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ze dan meteen de Alpen in duiken.
Is nu bevestigt,quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:13 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
Dat kan natuurlijk ook heel goed want in 2010 starten ze in Nederland en dat ze dan wat extra ritten in het noorden maken.quote:Op zaterdag 27 september 2008 15:56 schreef Chielus het volgende:
Ik zit ook al een beetje te puzzelen, lijkt wel of ze geheel niet naar het noorden gaan ofzo.
De Puy-de-Domequote:Op zaterdag 27 september 2008 18:25 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En toch blijf ik al jaren snakken achter nog eens de Puy-de-dome ...
Je vergeet er een: Rabobank.quote:Op zondag 28 september 2008 11:26 schreef Stansfield het volgende:
Lotto wordt anders ookeen erg sterk team dus ik denk wel dat het een groot gevecht gaat worden tussen astana, csc en lotte.
Die sla ik toch iets lager in de die andere 3.quote:Op maandag 29 september 2008 09:14 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Je vergeet er een: Rabobank.
Zeer vet ja!quote:Op zondag 28 september 2008 22:11 schreef knep het volgende:
Eindelijk gaat de tour ook afwijken van hetzelfde liedje.
De Ventoux op de een-na-laatste dag.
Gaat een vreemd rondje worden als ik dat zo in GoogleMaps zet:quote:Volgens de geruchten:
1e Monaco - Monaco (individuele tijdrit)
2e Monaco - ??
3e ?? - Montpellier/ la grand Motte
4e Montpellier - Sete (ploegentijdrit) ????
5e Montepellier - Perpignan
6e Girona - Barcelona
7e Barcelona - Andorra (aankomst op ordino-arcalis, enige beklimming)
8e Andorra - St. Girons (Envalira - Lers - Agnes - la Trappe - Core)
9e St. Girons - Tarbes
repos
10e Limoges?? - Issoundun
11e Vatan - Auxerre
12e Auxerre - Vittel
13e Vittel - Colmar (vogezenbeklimmingen??)
14e Colmar - Besancon
15e Pontarlier - Verbier (aankomst Verbier, onderweg la planches??)
16e Martigny - les Arc (Grand San Bernard, Petit San Bernard, les Arcs, ook San Carlo????)
17e Bourg st. Maurice - le Grand Bornand (beklimmingen ??)
18e Annecy - Annecy (individuele tijdrit)
19e ?? - Aubenas
20e Montelimar - Mont Ventoux (2x Ventoux??)
21e ?? - Parijs
Girona-Tarbes is iets van 500 km ofzo dus dat lijkt me niet. En de Ventoux op dag drie al lijkt me evenmin een succes maar zou wel al leuk zijnquote:Vandaag genoemd in de regionale krant La Nouvelle Republique de etappes op 14 juli van Limoges naar Issoudun, en op 15 juli van Vatan naar Saint-Fargeau (Yonne). Erop gelet dat deze etappes in de regio van de krant worden verreden lijken ze mij zeer betrouwbaar.
De krant publiceert vandaag ook het volledige etappeschema. Hoe betrouwbaar deze is weet ik niet.
Samedi 4 juillet : Monaco - Monaco.
Dimanche 5 : Monaco - Digne-les-Bains.
Lundi 6 : Sisteron - Carpentras par le mont-Ventoux.
Mardi 7 : Carpentras - Aubenas.
Mercredi 8 : Aubenas- Montpellier.
Jeudi 9 : Montpellier - Sète (clm).
Vendredi 10 : Montpellier - Perpignan.
Samedi 11 : Amélie-les-Bains - Barcelone (Esp.).
Dimanche 12 : Gerone (Esp.) - Tarbes par Andorre.
Lundi 13 : repos à Limoges.
Mardi 14 : Limoges - Issoudun.
Mercredi 15 : Vatan - Saint-Fargeau.
Jeudi 16 : Auxerre - Vittel.
Vendredi 17 : Vittel - Colmar.
Samedi 18 : Colmar - Besançon.
Dimanche 19 : Pontarlier - Verbier (Sui.).
Lundi 20 : repos.
Mardi 21 : Martigny (Sui.) - Morzine.
Mercredi 22 : Sallanches - La Toussuire.
Jeudi 23 : Saint-Jean-de-Maurienne - Le Grand-Bornand.
Vendredi 24 : Annecy - Lyon.
Samedi 25 : Saint-Priest (clm).
Dimanche 26 : Joigny - aris-Champs-Élysées.
http://www.lanouvellerepublique.fr/...po=A&num=945215
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |