Nee, gezelligheid niet, maar carnaval is voor paupers.quote:
Niet zo zeiken. Zomercarnaval is één keer in het jaar. Laat die mensen gewoon hun lolletje hebben. Veel mensen vinden het prachtig om het zomercarnaval te zien...quote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:41 schreef BabblingBrook het volgende:
Ik baal al van het feit dat ik vandaag moest werken in Rotterdam, aangezien de meeste winkels al dicht zijn i.v.m. het Zomercarnaval. Uiteindelijk wilde ik van de Lijnbaan teruglopen naar het station om de trein naar Den Haag te pakken.
Ik kon nergens oversteken!![]()
![]()
Uiteindelijk ben ik tussen de stoet door gelopen en heb ik vriendelijk gevraagd aan een aantal bezoekers of ik er langs mocht. Ik kreeg geen antwoord, ik keek ze nog even aan en uiteindelijk heb ik maar wat ellebogen gebruikt, waarna ik een snoeiharde tik tegen mn rug kreeg van een van de vriendjes van die chickies
![]()
Klacht: feestvierende aapjes die vergeten dat ze niet alleen op de wereld zijn.
Goddank is het één keer per jaar. Één keer per jaar negerinnen van 140 kg in maatje small vind ik meer dan genoeg.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:02 schreef bondgirl007 het volgende:
[..]
Niet zo zeiken. Zomercarnaval is één keer in het jaar. Laat die mensen gewoon hun lolletje hebben. Veel mensen vinden het prachtig om het zomercarnaval te zien...
Klacht: zeikende Hollander die last heeft van de hitte
Je moet gewoon ophouden met zeuren. Je bevestigt het stereotyp van zeikende Hollandse vrouw.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:03 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Goddank is het één keer per jaar. Één keer per jaar negerinnen van 140 kg in maatje small vind ik meer dan genoeg.
Jij bent dan de negerin van 140 kg in maatje small ?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:07 schreef bondgirl007 het volgende:
[..]
Je moet gewoon ophouden met zeuren. Je bevestigt het stereotyp van zeikende Hollandse vrouw.
Het is gezellig en hoort bij Rotterdam. Het is leuk om te zien hoe alle mensen feesten met elkaar.
En eerlijk is eerlijk: je wist dat het Zomercarnaval vandaag werd gehouden... Dit had je kunnen verwachten
nee. waarom vraag je dat?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:35 schreef Poeke het volgende:
[..]
Jij bent dan de negerin van 140 kg in maatje small ?
9-9-08 DanceParade. Hoewel veel paupers (BKJN, Partysquadquote:Op zondag 27 juli 2008 00:41 schreef BigKahuna het volgende:
[..]Zomercarnaval is zo'n beetje het enige goede aan Rotterdam.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |