quote:“Zien we deze man binnenkort in het Polman?”
Naar verluidt schijnt zoon van topvoetballer en trainer Klaus Toppmöller binnenkort aanstalten te gaan maken om in het Polman zijn best te gaan doen. Dino Topmoller, geboren op 23 november 1980, middenvelder, speelde het afgelopen seizoen voor Kickers Offenbach. De 28-jarige kwam onder andere ook uit voor Jahn Regensburg, Eintracht Frankfurt, Vfl Bochum en Manchester City.
Als betrokkene de kwaliteiten van zijn ouwe heer heeft overgenomen, kan dit wel eens een aangenamen versterking zijn voor de Almelose club.
www.wijzijnheracles.nl
Ja. Redelijk lange vent. Zal wel eventueel de 3e spits worden, zoveel heeft hij niet gepresteerd de laatste jaren.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:13 schreef Damzkieee het volgende:
[quote]Op zaterdag 26 juli 2008 21:10 schreef Blawh het volgende:
[..]
[/quote
Euh? Waar speelt die gast? Aanvallert?
lijkt op Van Bommelquote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:15 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ja. Redelijk lange vent.
http://www.transfermarkt.(...)llerdino/profil.html
Zou wel multifunctioneel zijn. Die Bajer staat ook overal als middenvelder weergegeven en Heracles heeft hem als rechtsbuiten gehaald.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:56 schreef Damzkieee het volgende:
In jouw bericht staat dat het een middenvelder is trouwens
Heb je de OP voor komend seizoen al af Inco?
nee denk dat ik deze week wel effe wat tijd heb er voorquote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:44 schreef Blawh het volgende:
[..]
Zou wel multifunctioneel zijn. Die Bajer staat ook overal als middenvelder weergegeven en Heracles heeft hem als rechtsbuiten gehaald.
quote:Dino Toppmüller op proef
HERACLES.NL - Heracles Almelo heeft vandaag en morgen de Duitse speler Dino Toppmüller op proef. De 27-jarige spits speelde afgelopen seizoen voor Kickers Offenbach dat uitkomt in de 2de Bundesliga. Dino Toppmüller heeft onder anderen gespeeld voor Eintracht Frankfurt, VFL Bochum en Manchester City.
Hij is in eerste instantie gehaald voor het 2e elftal, daar zal hij zich dus eerst moeten bewijzen.quote:Op maandag 28 juli 2008 12:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Wel opvallende move van die Overtoom.
Eerstedivisie > Amateurs > Eredivisie
Ben benieuwd of hij het niveau aan kan.
Hij kan wel voetballen, dat is tijdens de training wel duidelijk geworden. Ook zag hij er fit uit, hij viel in ieder geval niet buiten de boot bij het conditionele gedeelte van de training.quote:Op maandag 28 juli 2008 16:26 schreef Charles.Darwin het volgende:
Btw, die Toppmuller heeft bij mij in FM08 de bundesliga (en europees) gehaald met Kickers Offenbach. Maar de dag dat ik spelers ga scouten middels FM is de dag dat Blawh me mag bannen
Ik dacht dat hij transfervrij was.quote:Lukas Bajer naar Heracles Almelo
HERACLES.NL - Lukas Bajer (23) zal het komende jaar voor Heracles Almelo spelen. De Tsjech wordt voor een seizoen gehuurd van SK Sigma Olomouc. Na de huurperiode heeft Heracles Almelo het eerste recht op koop. “Wanneer we de koopoptie lichten dan hebben we daarna een contract met Lukas voor een jaar met een optie voor nog een jaar”, legt Algemeen Directeur Nico-Jan Hoogma uit. “Hij is gehaald voor de rechterkant. Lukas is zeer getalenteerd, technisch goed, snel, beweeglijk en op meerdere posities inzetbaar.”
De speler zelf is verguld met de overgang naar Almelo. “Ik ben blij met Heracles Almelo. Ik ben zeer goed opgevangen en de club heeft een goede selectie. Daarnaast vind ik Almelo een mooie stad. Ik wil me graag in de Nederlandse competitie bewijzen om eventueel in de toekomst een stap hogerop te maken. Maar eerst telt Heracles Almelo.”
quote:Op maandag 28 juli 2008 22:50 schreef Incolumis het volgende:
lol op de twente site staat een filmpje van het nieuwe stadion. op een van die borden "dont tots this" rofl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |