De opstelling hebben ze al zo goed als zeker in het hoofd denk ik, ze speelden die 11 tegen 11 op de training als alternatief voor een oefenwedstrijd. De opstelling zal niet veel verschillen met de opstelling die op de training te zien was. Vergeet niet dat ze al een hele voorbereiding langzaam toe werken naar de basis, grote veranderingen zullen er dus niet meer komen denk ik in de laatste week t.o.v. de training van gisteren, ze willen er nu nog zoveel mogelijk automatismes in zien te krijgen op de training.quote:Op zondag 24 augustus 2008 10:10 schreef Zapper het volgende:
Denk je dat ze nu al vast trainen met een opstelling zoals die tegen Feyenoord zou moeten zijn? Lijkt me toch dat er nu nog het één en ander wordt getest. In de loop van de week zal de opstelling wel voorzichtig duidelijk worden, met natuurlijk daarin onze Ricky.
Dramatisch inderdaad, die jongen komt gewoon veel en veel tekort. Ik vind een Rosink bijvoorbeeld dan veel beter en rustiger aan de bal, Breukers speelt nog altijd alsof hij vol spanning zijn debuut maakt, zo onrustig en paniekerig.quote:
quote:Analisten: Geen nacompetite of degradatie voor Heracles
De meeste analytici die door Voetbal International gevraagd zijn om hun eindstand van het seizoen 2008-2009 op papier te zetten plaatsen Heracles Almelo op veilige plek. Heracles supporters Tom Egberts spant de kroon door de club op een 12e plaats te laten eindigen. Humberto Tan ziet de club één plaats lager eindigden dan zijn collega Egberts.
Johan Derksen, één van de critici die Heracles jarenlang een plaats bij de degradanten had gezien, verbaasd dit keer met zijn voorspelling van een 15e plek. Kees Jansma en Nederlands elftal kenner Matty Verkammen denken dat de Almelose club het aankomende seizoen nacompetitie gaat spelen.
Bijna iedereen van 12 gevraagde analisten geven Volendam weinig kans. De club uit het palingdorp is in hun ogen de gedoodverfde degradatie kandidaat nummer 1. Kampioen wordt Ajax, tenminste als je de kenners mag geloven.
Deze voorspelingen zijn te lezen in de seizoensgids van Voetbal International.
Heb ik nooit wat gevonden, die was zo verschrikkelijk kwetsbaar op voorzetten van de zijkant en ook enorm onbesuisd. Wat ik tot nu toe van Maertens heb gezien stelt me veel meer gerust.quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:28 schreef Zapper het volgende:
Niemand die nog een woord over Rahim spreekt trouwens hè
idd kun je beter Rosink op rechtsback zetten die vult het toch wat beter in.quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:15 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dramatisch inderdaad, die jongen komt gewoon veel en veel tekort. Ik vind een Rosink bijvoorbeeld dan veel beter en rustiger aan de bal, Breukers speelt nog altijd alsof hij vol spanning zijn debuut maakt, zo onrustig en paniekerig.
[..]
Totaal niet, had veel liever die Braziliaan gezien die 2 weken stage liep voordat ze Rahim haalden, die was namelijk wél goed. Maar is afgeserveerd nadat Rahim in beeld kwam.quote:
Klopt, begrijp ook niet waarom ze voor Rahim kozen. Een reden op voetbalvlak zou ik niet kunnen verzinnen, misschien was het omdat Rahim Nederlands spreekt.quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:48 schreef Zapper het volgende:
Totaal niet, had veel liever die Braziliaan gezien die 2 weken stage liep voordat ze Rahim haalden, die was namelijk wél goed. Maar is afgeserveerd nadat Rahim in beeld kwam.
Klopt.quote:Maar vind het gewoon grappig dat ik werkelijk nog niemand over hem heb horen spreken, niemand schijnt hem te missen. Echt via de achterdeur én met stille trom vertrokken
Het zou maar zo kunnen, veel tijd om een andere club heeft hij niet en bij AZ weet hij zeker dat hij weinig aan de bak gaat komen.quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:29 schreef Apoc2003 het volgende:
Medunjanin toch niet naar spanje, dus wellicht alsnog naar Almelo? Misschien dat ze daarom ook twijfelen over Kopteff?
Ik laat me graag verrassen als hij komt, als hij het goed doet dan hebben we wel een luxe op het middenveld zeg!quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:24 schreef Charles.Darwin het volgende:
Jij hebt weinig vertouwen, maar ik zie het op zich wel in hem zitten
Volgens mij kan het geld nooit op zijn, er zat 1,6 miljoen in het spelersfonds en de salarissen worden betaald uit de begroting.quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:04 schreef Charles.Darwin het volgende:
Klopt, misschien pakt Bajer goed uit, maar wat extra concurrentie is natuurlijk nooit slecht.
Enige nadeel zal zijn salaris zijn, dat kan een duur grapje worden en ik wil best een leuke creatieve speler maar een onbewezen speler als Medunjanin mag natuurlijk niet teveel kosten.
Ik weet overigens niet of Jan Smit en co. uberhaupt nog geinteresseerd zijn.
Een beetje bier, komop zeg.quote:Dringend verzoek aan de supporters
In het afgelopen seizoen hebben zich wat incidenten in het stadion voorgedaan, er werd onder andere bier gegooid naar een speler en een assistent-scheidsrechter. Ook kwam het voor dat supporters zich tijdens de wedstrijd in de omloop van het stadion bevonden.
De KNVB heeft Heracles Almelo diverse keren schriftelijk gewaarschuwd. We lopen het risico dat we in het stadion hekken en/of grachten moeten plaatsen. Dan zou een belangrijk deel van de sfeer in het stadion wegvallen. Om dat te voorkomen doet Heracles Almelo een beroep op alle toeschouwers om van begin tot eind op de zit- of staanplaats te blijven. Supporters die toch voortijdig het stadion willen verlaten, moeten niet blijven staan en het uitzicht van andere supporters belemmeren. Bij voorbaat dank voor uw medewerking!
Dat wel, maar die doen geen vlieg kwaad joh. Om daar boetes (of verplichting tot gracht/ hekken) voor uit te delen gaat wel heel ver.quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:12 schreef Damzkieee het volgende:
Dat laatste ben ik het wel mee eens, al dat volk dat in de hoek gaat staan zodat ze als eerste bij hun auto zijn
2 seizoenen met een optie voor nog 2 seizoenen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:02 schreef Reddiablo het volgende:
voor hoe lang is die Schulmeister eigenijk vastgelegd?
Nee natuurlijk doen ze geen vlieg kwaad, dat is het probleem ook niet. Probleem is wel dat andere mensen geen klap kunnen zien. Sowieso, mensen die 5 of 10 minuten voor tijd weggaanquote:Op maandag 25 augustus 2008 12:16 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dat wel, maar die doen geen vlieg kwaad joh. Om daar boetes (of verplichting tot gracht/ hekken) voor uit te delen gaat wel heel ver.
True.quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:59 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nee natuurlijk doen ze geen vlieg kwaad, dat is het probleem ook niet. Probleem is wel dat andere mensen geen klap kunnen zien. Sowieso, mensen die 5 of 10 minuten voor tijd weggaan
Breukers dusquote:Heracles moet geduld hebben
ALMELO - De competitiestart van Heracles Almelo tegen Feyenoord komt voor verdediger Emmanuel Boakye en middenvelder Remon de Vries nog te vroeg. Beide spelers zullen morgen zo goed als zeker de groepstraining weer hervatten, maar volgens trainer Gert Heerkes missen zij nog wedstrijdritme.
"Ze hebben redelijk zware blessures gehad en hebben geruime tijd gerevalideerd. Om ze nu al meteen in te zetten, zou niet verstandig zijn."
Boakye kampte sinds het begin van de voorbereiding met een knieblessure en zijn plek werd ingenomen door Tim Breukers. De Vries was lang uit de roulatie met een spierscheuring. "Ze zullen deze week weer met de groep meetrainen en dan volgende week maandag speeltijd krijgen bij de Beloften. De week na Feyenoord zijn we vrij en spelen we een oefenduel tegen Rot Weiss Ahlen en dat is een mooi moment om weer in te stappen", aldus Heerkes.
Wie vandaag zeker weer op het trainingsveld verschijnt is Darl Douglas. De aanvaller was de afgelopen week op proef in Almelo en de club heeft inmiddels de onderhandelingen geopend. "Ik wacht rustig af of de club en de speler er uitkomen. Ik wil hem er graag bij hebben, dat is wel zeker."
Ook Denis Magnafic wacht nog steeds op uitsluitsel over zijn toekomst. De jongeling van Eintracht Frankfurt heeft de technische staf overtuigd, maar tot een deal met zijn club Eintracht Frankfurt is het nog niet gekomen. " Denis traint nog steeds volop bij ons en maakt gewoon deel uit van de groep. Ik verwacht ook over zijn positie de komende week duidelijkheid, maar het is in handen van de directie", aldus de oefenmeester die zaterdag de wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal bekeek. Heerkes werd niet veel wijzer van Feyenoord, aangezien de Rotterdammers kampen met een enorme waslijst aan blessures. "Daar houden wij ons niet mee bezig. Wij kijken naar onszelf en Feyenoord komt naar Almelo met dezelfde ambities als wij. Ook zij willen goed aan de competitie beginnen."
Dat klopt, achterin hebben we voor de basis goede spelers. Maar geloof me, die Wormgoor kan haast niet minder zijn dan Breukers. Breukers kwam bij zijn vorige (amateur)club niet eens aan de bak, die gaat echt vreselijk door de mand vallen. Hij heeft al een paar keer meegespeeld vorig seizoen, dat deed pijn aan mijn ogen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:20 schreef methodmich het volgende:
Wormgoor is geen eredivisiemateriaal joh. Die zal wel naar Telstar of Haarlem of iets schimmigs in België gaan. Zeker niet beter dan wat Heracles momenteel centraal achterin heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |