abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60978985
De eerste wedstrijd van de competitie maar meteen dik winnen .
  woensdag 20 augustus 2008 @ 13:09:58 #152
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_60979073
Feyenoord verliest zelfs al van amateurs, wij weten het nog op een gelijkspelletje te houden tegen de onbetaalde cafevoetballers
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  woensdag 20 augustus 2008 @ 13:12:05 #153
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_60979128
ergo: we winnen van Feyenoord
451 °F
pi_60979963
Ik hoop het, ik zie er wel heel veel onnodig gezeik/onrust komen onder de supporters na de eerste weken van de competitie als we niet zoveel punten pakken. Met zo'n programma is het helemaal niet raar als we weinig punten pakken in het begin.

Vanaf oktober verwacht ik ongeveer dat we de punten gaan sprokkelen, dan komen er wat mindere tegenstanders en zijn ook de nieuwe spelers wat beter ingepast. Over een heel seizoen gezien zie ik het daarom ook positief in.
pi_60986145
Nieuwe site ziet er goed uit vind ik.

Shirts zijn goedkoper dan vorig seizoen zie ik.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 08:47:13 #156
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_61001099
Leuke site inderdaad. Alleen de foto's zijn nog niet echt optimaal. Hopelijk komt er ook wat meer nieuws op te staan dan vorig jaar, vond het altijd een beetje karig.
29.10 Novastar HMH
pi_61010798
Boakye is in ieder geval nog niet helemaal van de aardbol verdwenen. Vannochtend was hij wel op de training te vinden, hij trainde even apart in het stadion met van Putten en later bij LAP.
quote:
Heracles tevreden over Douglas

ALMELO – Heracles Almelo wil op korte termijn Darl Douglas aan de selectie toevoegen. Voorzitter Jan Smit bevestigde dat gisteravond. „Darl heeft naar behoren gepres­teerd en we zien in hem een ver­sterking voor de huidige selectie”, aldus Smit.

De technisch begaafde vleu­gelspits, die in het seizoen 2003/2004 al voor Heracles uit­kwam, kende een volgens eigen zeggen sterke stageperiode bij zijn voormalige club. „ Hiermee bewijs ik dat ik me nergens te groot voor voel”, zegt Douglas. „ Ik snap heel goed dat Heracles me eerst aan het werk wil zien en ik ben de club dankbaar voor de kans die het me heeft geboden. Daaruit spreekt res­pect.”

Of het tot een hernieuwde entree in het Polman Stadion leidt, is nog afwachten. „We gaan met elkaar om de tafel en dan is het altijd af­wachten of we er uitkomen”, al­dus Smit. „Darl kennen we uit zijn eerste periode bij de club. Hij heeft ervaring in de eredivisie en zit mentaal goed in elkaar. Hij past bij de club, zoveel is wel zeker.”

Douglas zit dus nog even in de wachtkamer. „ Ik heb mijn best ge­daan en meer kan ik niet doen. De mensen bij de club weten wat ik kan en hebben ook dezer dagen kunnen zien op welk niveau ik kan spelen. Of het daadwerkelijk tot een overgang komt, is afwach­ten. Ik wil in elk geval rust hebben en me kunnen focussen op het voetbal. Als dat bij Heracles kan, zou dat prachtig zijn”, aldus Doug­las.

Trainer Gert Heerkes heeft in de voorbije week een goed beeld ge­kregen van de 29-jarige aanvaller. „Ik kende Douglas nog uit het ver­leden en ik moet zeggen dat hij het naar behoren heeft gedaan. We zullen zo snel mogelijk om de tafel gaan zitten met de staf om knopen door te hakken”, zei Heer­kes.

[ Bericht 83% gewijzigd door Blawh op 21-08-2008 14:58:24 ]
  donderdag 21 augustus 2008 @ 15:05:52 #158
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_61011271
Toch vreemd verhaal Boakye. Douglas ben ik wel blij mee.
29.10 Novastar HMH
pi_61034282
quote:
De Beloften van Heracles Almelo verslaan HSC ‘21

Jong Heracles Almelo heeft gisteravond met 0-2 gewonnen bij HSC ’21. In een aardig duel hielden de hoofdklasser en de Beloften elkaar nog in evenwicht: 0-0. Halverwege de tweede helft stelden de bezoekers uit Almelo binnen de minuut orde op zaken. Nino Beukert en de nieuwe aanvaller Vojtech Schulmeister tekenden voor de treffers.

Opstelling Jong Heracles Almelo: Van Nieuwenhuyzen, Mangafic, Rosink, Smit, Meinderink, Bridji, Bajer, Van den Bergh, Overtoom, Everton, Schulmeister.

Invallers: Beukert, Lubbers, Shayesteh en Gökkaya.
Zegt weinig, toch leuk voor zijn vertrouwen dat hij in 2 oefenwedstrijden op rij weet te scoren.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 11:39:46 #160
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_61034464
Denis Magnafic loopt nog steeds rond... niets van Heracles gehoord overigens.
Bridji kon trouwens mooi ervaring opdoen bij zijn nieuwe team
29.10 Novastar HMH
pi_61045646
Opstelling tegen Feyenoord, zoals het er momenteel voor staat. Zo werd er vanmiddag tenminste getraind, Ricky en Fledderus hadden ook nog een beetje mot. Ricky leek Fledderus een elleboog te geven.

1
2
3
4
5
6
7
                                     Piecke

Breukers                   Maertens            Wuytens                    Looms

Ricky              Quansah              Klavan

Bajer                                   Dost                              Steur

Hopelijk komt er nog een rechtsbuiten bij, dan kan Bajer op de plek van Ricky. Zou me overigens ook niet verbazen wanneer Klavan er een aantal wedstrijden lang in slaagt om een basisplaats te veroveren ten koste van Fledderus (die is de eerste 2 wedstrijden geschorst).

Ook nog even een schietgebedje doen dat Boakye op tijd fit wordt en niet alsnog weggaat, Breukers kan echt niet op eredivisie niveau.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 18:12:45 #162
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_61045911
Hmm Everton niet op rechtsbuiten?
29.10 Novastar HMH
pi_61046370
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 18:12 schreef Damzkieee het volgende:
Hmm Everton niet op rechtsbuiten?
Eerste helft speelde Bajer rechtsbuiten bij de basis, 2e helft Overtoom. Dat was ook gelijk de enige wissel tijdens de training.

Beide helften stond Everton bij de wisselspelers, de eerste als spits en de 2e als linksbuiten. Schulmeister stond de eerste helft linksbuiten en de 2e helft spits.
pi_61047161
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 17:56 schreef Blawh het volgende:
Opstelling tegen Feyenoord, zoals het er momenteel voor staat. Zo werd er vanmiddag tenminste getraind, Ricky en Fledderus hadden ook nog een beetje mot. Ricky leek Fledderus een elleboog te geven.
Wegtrappen die kerel.
pi_61047309
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 19:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Wegtrappen die kerel.
Whehe, zijn contract zal niet verlengd worden denk ik na dit seizoen.

Vorige week op de training nog wel een aardige woordenwisseling van Jan Smit.

Paar oude fans: 'Je mag wel een boeing huren Jan, al die nieuwe spelers tijdens de open dag.'
Smit: 'Als ze spectaculair gepresenteerd worden, dan spelen ze (heel) slecht.'

Doelend op Ricky, uiteraard met een lach op zijn gezicht.

Vandaag was hij tijdens de partij aardig gefrustreerd, echt in vorm is hij niet in de voorbereiding. Toch schrijf ik hem nog niet af. Ik zou hem niet in de basis zetten, maar (als invaller) kan hij wel wat gif toevoegen aan het spel.

[ Bericht 0% gewijzigd door Blawh op 22-08-2008 19:53:51 ]
pi_61047453
Mooie opmerking van Jan .
Ik heb het nooit een goede voetballer gevonden en daarbij heb ik een grafhekel aan die kut-hagenees. Maar ik ben dan ook niet helemaal objectief .
pi_61047646
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 19:24 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik heb het nooit een goede voetballer gevonden en daarbij heb ik een grafhekel aan die kut-hagenees. Maar ik ben dan ook niet helemaal objectief .
Volgens mij zijn er geen uitsupporters die hem wel mogen, in Almelo was hij ook nooit zo populair toen hij nog voor Sparta speelde. Middelvingers en sneeuwballen richting P,Q,R van hem destijds, ook het sms'en naar tegenstanders van Heracles om ze op te roepen tot extra inzet werd niet echt gewaardeerd.

Tot nu toe houdt hij zich nog redelijk rustig in Almelo, ik waardeer zijn fanatisme in het veld altijd wel, zolang het geen onnodige rode kaart oplevert.
pi_61047654
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 19:24 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Volgens mij zijn er geen uitsupporters die hem wel mogen, in Almelo was hij ook nooit zo populair toen hij nog voor Sparta speelde. Middelvingers en sneeuwballen richting P,Q,R van hem destijds, ook het sms'en naar tegenstanders van Heracles om ze op te roepen tot extra inzet werd niet echt gewaardeerd.

Tot nu toe houdt hij zich nog redelijk rustig in Almelo, ik waardeer zijn fanatisme in het veld altijd wel, zolang het geen onnodige rode kaart oplevert.
pi_61047706
Ze waren ook tot 2x toe bijna rond met buitenlandse clubs om alsnog een oefenwedstrijd in te plannen, er werd alleen 2x op het laatste moment afgebeld.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 17:09:09 #170
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_61066898
Toch leverde die geweldige goal van Ricky wel hét moment op van seizoen 2007-2008

Hagenees of niet, Ricky is een absolute held, een typische Heracles Almelo-speler.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_61067099
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 17:09 schreef Zapper het volgende:
Toch leverde die geweldige goal van Ricky wel hét moment op van seizoen 2007-2008

Hagenees of niet, Ricky is een absolute held, een typische Heracles Almelo-speler.
Je bedoelt de gelijkmaker tegen Roda JC of de 2-0 tegen Sparta (de wedstrijd die voor de ommekeer zorgde)?

Wel kippenvel moment hoe hij daar na zijn doelpunt met tranen in de ogen op het veld stond van ontlading, blijdschap.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 17:28:26 #172
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_61067243
De goal tegen Sparta, echt een onvergetelijk moment
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 22:24:00 #173
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_61074363
Beide momenten.
29.10 Novastar HMH
pi_61074486
Dost in de basis wellicht? Dat zou wel erg leuk zijn zeg.
Hoi.
pi_61075659
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 22:29 schreef pekel het volgende:
Dost in de basis wellicht? Dat zou wel erg leuk zijn zeg.
Afgaande op de training heeft hij zeker een plek in de basis ja, en als ik de training van afgelopen vrijdag zag dan kan je er haast wel vanuit gaan dat die partij de basis weergaf. De enige wijziging is misschien dat vd Bergh of Bajer eruit gaan wanneer Douglas komt, voor de rest lijkt de basis te zijn zoals ik hier al eerder gepost heb.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')