quote:Heracles tevreden over Douglas
ALMELO – Heracles Almelo wil op korte termijn Darl Douglas aan de selectie toevoegen. Voorzitter Jan Smit bevestigde dat gisteravond. „Darl heeft naar behoren gepresteerd en we zien in hem een versterking voor de huidige selectie”, aldus Smit.
De technisch begaafde vleugelspits, die in het seizoen 2003/2004 al voor Heracles uitkwam, kende een volgens eigen zeggen sterke stageperiode bij zijn voormalige club. „ Hiermee bewijs ik dat ik me nergens te groot voor voel”, zegt Douglas. „ Ik snap heel goed dat Heracles me eerst aan het werk wil zien en ik ben de club dankbaar voor de kans die het me heeft geboden. Daaruit spreekt respect.”
Of het tot een hernieuwde entree in het Polman Stadion leidt, is nog afwachten. „We gaan met elkaar om de tafel en dan is het altijd afwachten of we er uitkomen”, aldus Smit. „Darl kennen we uit zijn eerste periode bij de club. Hij heeft ervaring in de eredivisie en zit mentaal goed in elkaar. Hij past bij de club, zoveel is wel zeker.”
Douglas zit dus nog even in de wachtkamer. „ Ik heb mijn best gedaan en meer kan ik niet doen. De mensen bij de club weten wat ik kan en hebben ook dezer dagen kunnen zien op welk niveau ik kan spelen. Of het daadwerkelijk tot een overgang komt, is afwachten. Ik wil in elk geval rust hebben en me kunnen focussen op het voetbal. Als dat bij Heracles kan, zou dat prachtig zijn”, aldus Douglas.
Trainer Gert Heerkes heeft in de voorbije week een goed beeld gekregen van de 29-jarige aanvaller. „Ik kende Douglas nog uit het verleden en ik moet zeggen dat hij het naar behoren heeft gedaan. We zullen zo snel mogelijk om de tafel gaan zitten met de staf om knopen door te hakken”, zei Heerkes.
Zegt weinig, toch leuk voor zijn vertrouwen dat hij in 2 oefenwedstrijden op rij weet te scoren.quote:De Beloften van Heracles Almelo verslaan HSC ‘21
Jong Heracles Almelo heeft gisteravond met 0-2 gewonnen bij HSC ’21. In een aardig duel hielden de hoofdklasser en de Beloften elkaar nog in evenwicht: 0-0. Halverwege de tweede helft stelden de bezoekers uit Almelo binnen de minuut orde op zaken. Nino Beukert en de nieuwe aanvaller Vojtech Schulmeister tekenden voor de treffers.
Opstelling Jong Heracles Almelo: Van Nieuwenhuyzen, Mangafic, Rosink, Smit, Meinderink, Bridji, Bajer, Van den Bergh, Overtoom, Everton, Schulmeister.
Invallers: Beukert, Lubbers, Shayesteh en Gökkaya.
| 1 2 3 4 5 6 7 | Breukers Ricky Quansah Klavan Bajer Dost Steur |
Eerste helft speelde Bajer rechtsbuiten bij de basis, 2e helft Overtoom. Dat was ook gelijk de enige wissel tijdens de training.quote:
Wegtrappen die kerel.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:56 schreef Blawh het volgende:
Opstelling tegen Feyenoord, zoals het er momenteel voor staat. Zo werd er vanmiddag tenminste getraind, Ricky en Fledderus hadden ook nog een beetje mot. Ricky leek Fledderus een elleboog te geven.
Whehe, zijn contract zal niet verlengd worden denk ik na dit seizoen.quote:
Volgens mij zijn er geen uitsupporters die hem wel mogen, in Almelo was hij ook nooit zo populair toen hij nog voor Sparta speelde. Middelvingers en sneeuwballen richting P,Q,R van hem destijds, ook het sms'en naar tegenstanders van Heracles om ze op te roepen tot extra inzet werd niet echt gewaardeerd.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:24 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Mooie opmerking van Jan.
Ik heb het nooit een goede voetballer gevonden en daarbij heb ik een grafhekel aan die kut-hagenees. Maar ik ben dan ook niet helemaal objectief.
Volgens mij zijn er geen uitsupporters die hem wel mogen, in Almelo was hij ook nooit zo populair toen hij nog voor Sparta speelde. Middelvingers en sneeuwballen richting P,Q,R van hem destijds, ook het sms'en naar tegenstanders van Heracles om ze op te roepen tot extra inzet werd niet echt gewaardeerd.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:24 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Mooie opmerking van Jan.
Ik heb het nooit een goede voetballer gevonden en daarbij heb ik een grafhekel aan die kut-hagenees. Maar ik ben dan ook niet helemaal objectief.
Je bedoelt de gelijkmaker tegen Roda JC of de 2-0 tegen Sparta (de wedstrijd die voor de ommekeer zorgde)?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:09 schreef Zapper het volgende:
Toch leverde die geweldige goal van Ricky wel hét moment op van seizoen 2007-2008
Hagenees of niet, Ricky is een absolute held, een typische Heracles Almelo-speler.
Afgaande op de training heeft hij zeker een plek in de basis ja, en als ik de training van afgelopen vrijdag zag dan kan je er haast wel vanuit gaan dat die partij de basis weergaf. De enige wijziging is misschien dat vd Bergh of Bajer eruit gaan wanneer Douglas komt, voor de rest lijkt de basis te zijn zoals ik hier al eerder gepost heb.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:29 schreef pekel het volgende:
Dost in de basis wellicht? Dat zou wel erg leuk zijn zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |