quote:Darl Douglas terug bij Heracles Almelo
Darl Douglas (28) zal de komende twee seizoenen voor Heracles Almelo spelen. De aanvaller uit Paramaribo is een oude bekende in het Polman Stadion. In het seizoen 2003-2004 speelde hij ook al in Almelo. Hij kwam tot 33 wedstrijden en scoorde daarin 9 keer. De behendige rechtsbuiten speelde vervolgens voor FC Utrecht, CS Marítimo Funchal (POR) en Willem II. Algemeen directeur Nico-Jan Hoogma: “Met Darl hebben we de rechtsbuiten gevonden waar we naar op zoek waren. We weten wat hij kan en zijn er van overtuigd dat hij een grote toegevoegde waarde is voor ons team.” Ook Douglas zelf is verguld. “Heracles Almelo is een mooie club waar ik eerder een prachtige tijd heb beleefd. Ik verwacht dat ik hier het plezier in het voetbal terug zal vinden en hoop veel mooie dingen te laten zien voor onze fanatieke supporters.”
Luinge zag wel meer niet. Zo verdiende Feyenoord ook een penalty in de laatste 10 minuten (Janota).quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:30 schreef Blawh het volgende:
Luinge die de handsbal met 2 handen niet zag in het 16-metergebied.
haha, die Douglas, wat een praterquote:Op zondag 31 augustus 2008 18:40 schreef Blawh het volgende:
Interview met Bijlmer.
Interview met Heerkes.
Inderdaad, ik had mijn twijfels ondanks dat hij vanwege zijn 1e jaartje alleen al een held was. Mooi dat hij in zijn eerste wedstrijd direct zo'n pot speelt.quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:50 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
haha, die Douglas, wat een prater
Inderdaad, ik zou daar ook voor geen goud willen zittenquote:Op zondag 31 augustus 2008 18:17 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Luinge zag wel meer niet. Zo verdiende Feyenoord ook een penalty in de laatste 10 minuten (Janota).
Verder een meer dan verdiende overwinning voor jullie, gefeliciteerd.
Wat ik me wel zat af te vragen tijdens de wedstrijd is of de mensen die aan de lange zijde zitten op de onderste rij wel iets van de wedstrijd meekrijgen? Er lopen daar de hele wedstrijd door mensen
quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:19 schreef Blawh het volgende:
Wat me overigens wel zorgen baart is dat Klavan transfervrij is.
Ik was ook wat sceptisch, maar het lijkt er op dat jullie twee aardige buitenspelers hebben met Steur en Douglas.quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:00 schreef Blawh het volgende:
[..]
Inderdaad, ik had mijn twijfels ondanks dat hij vanwege zijn 1e jaartje alleen al een held was. Mooi dat hij in zijn eerste wedstrijd direct zo'n pot speelt.
quote:Quansah verlengt contract bij Heracles!
Heel veel supporters waren er een beetje bang voor. Het zal toch niet dat Quansah op het laatste moment richting Engeland vertrekt? Die kleine man is steeds belangrijker geworden voor Heracles en ook bij de supporters steeds geliefder.
Maar nee, vanochtend kwam via de krant het belangrijke nieuws naar buiten dat Quansah vandaag zijn contract met Heracles verlengt tot juli 2011. Heracles was al enkele weken in gesprek met de Ghanees. Er bestond serieuze belangstelling vanuit het buitenland voor hem.
Intussen is Quansah begonnen aan zijn vijfde seizoen voor Heracles Almelo. Hij speelde 128 wedstrijden en scoorde daarin 21 keer.
www.svheracles.nl
Dan is het ook nog maar de vraag of Klavan daarheen had gewild.quote:Eenmaal in de kleedkamer hoorde de oefenmeester van Sparta ongetwijfeld dat uitgerekend Ragnar Klavan namens Heracles Almelo een belangrijke treffer had gemaakt tegen Feyenoord.
Klavan, die door Booy torenhoog op zijn verlanglijstje was gekalkt voor dit seizoen. Sparta twijfelde echter te lang, hikte tegen de transfersom van iets minder dan een miljoen euro aan en liet de Est lopen. Juist een dergelijke fysiek sterke verdediger had Sparta gisteren veel ellende kunnen besparen.
AD
En, op de centraal achterin posities en doelman na, kan hij overal goed uit de voeten. Die man geef je een taak en hij voert hem uit.quote:Op maandag 1 september 2008 10:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Quansah speelde gisteren weer erg goed. Mooi voor jullie dat hij heeft bijgetekend, maar eigenlijk kan hij makkelijk in de subtop van de Eredivisie spelen. Ik ben erg gecharmeerd van hem.
Dat je het over je lippen krijgt.quote:Op maandag 1 september 2008 11:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Eerlijk is eerlijk, ik vond vd Bergh heel aardig spelen. Bijna alles wat hij deed was goed. Alleen zijn omschakeling moet hij aan werken inderdaad. Verder een prima wedstrijd van hem. Dat zegt toch wel wat, als zelfs ik dat zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |