onder de tafel is een veiligere plekquote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt Disana, het gaat allemaal onder Groningen langs, hier gaat het weer beginnen. Gelukkig is Vic nu thuis, hoef ik me niet in het toilet te verstoppen.![]()
http://www6.buienradar.nl/h.aspx?
giddy giddy in de luchtquote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:32 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Vic vertelde als 'de perfecte leraar' over het hoe-en-wat over bijen en darren
en de giddygiddy-in-de-lucht !En dat met een mooie duidelijke rustige stem !
Ja dat is al gebeurd.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:34 schreef Sporti het volgende:
[..]
giddy giddy in de luchtmag deze ook worden opgenomen in het fok woordenboek
Het is ook niet te snappen dat dit kan.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:34 schreef rooie3 het volgende:
Nou leuk hoor nu krijgt Ruudje de volle laag,het is ook net de omgekeerde wereld.
Ik snap er niks meer van,maar kan het niet uitstaan.
Ja, kan er niks aan doen. Komt wrs door mijn lieve, inmiddels overledenquote:
Huh, waar?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:34 schreef rooie3 het volgende:
Nou leuk hoor nu krijgt Ruudje de volle laag,het is ook net de omgekeerde wereld.
Ik snap er niks meer van,maar kan het niet uitstaan.
ik vind het ook eng, we moesten vroeger altijd uit bed als het onweerde.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, kan er niks aan doen. Komt wrs door mijn lieve, inmiddels overledenomi, die was ook als de dood voor onweer.
Ik logeerde heel vaak bij haar en als het onweerde zaten we samen onder de tafel.![]()
Nou ja zeg je laat je toch niet wegjagen he Ruud?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
En de FB was ook gezellig. Misschien tot ooit![]()
In Feedback.Zelfs van de moderator krijgt hij op zijn lazer.Mooi voer voor de hyena,squote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Huh, waar?
Maar weer dicht dan, ff kijken..
Ruud ik vind dit niet leuk,weer een leuke poster die weggaat.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zwemmen in de Vecht, hoe en waar dan?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:30 schreef noekje het volgende:
We wilden de Vecht in en toen betrok het daar. Je moet nogal wat weilanden door om weer bij de boerderij te komen dus ik durfde het niet. Wel lekker onder de bomen gezeten en zitten bbq-en.
Vic is eenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:32 schreef PeterNB het volgende:
Vic vertelde als 'de perfecte leraar' over het hoe-en-wat van bijen en darren
en de giddygiddy-in-de-lucht !En dat met een mooie duidelijke rustige stem !
Wat nou dan, je laat je toch niet wegjagen?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
Oh FB.... en door een mod... ja dan gaat-ie niet dicht.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:38 schreef rooie3 het volgende:
[..]
In Feedback.Zelfs van de moderator krijgt hij op zijn lazer.Mooi voer voor de hyena,s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |