Ik zit ook helemaal zuidelijk tegen de hoornseplas aan, komt zo, echt waar.quote:

Jij moet echt als weervrouw in de show van Peter hoor!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
* kahaarin wordt altijd een beetje hyper van onweer*

Hoe ziet er momenteel in Zuid Limburg uit?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:29 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik zit ook helemaal zuidelijk tegen de hoornseplas aan, komt zo, echt waar.

Zit dan toch eens een beetje stil!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zwetende bedoeling hier. Benauwd & vochtig

http://www6.buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=loop1uur1x1_bliksemquote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:32 schreef Sporti het volgende:
[..]
Hoe ziet er momenteel in Zuid Limburg uit?

"En dan nu het weer met Kahaarin....."quote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:31 schreef Sporti het volgende:
[..]
Jij moet echt als weervrouw in de show van Peter hoor!
quote:Naam Station (Tijd) Temp Vocht% Wind (bft) Stoten km/u Luchtdruk
De Bilt-------- (18:20) 19.1-95 NNW-2-17.6 1015.1
Den Helder---(18:20) 22.5-83 NNO-2-16.2 1015.0
Eindhoven----(18:20) 21.8-89 NW--3-25.6 1014.4
Groningen----(18:20) 28.3-65 O----2-19.0 1013.9
Hoorn---------(18:20) 21.6-81 NNO-3-16.5 1015.2
Leeuwarden-(18:20) 24.6-83 NNO-2-18.5 1015.2
Lelystad------(18:20) 22.0-90 WNW-3-24.2 1014.3
Maastricht----(18:20) 21.9-91 ZW--2-17.4 1014.5
Rotterdam----(18:20) 23.3-65 NNW-2-15.7 1015.3
Schiphol------(18:20) 19.4-92 W----2-12.7 1015.4
Twente-------(18:20) 20.9-92 ZO---1-6.8 1013.7
Vlissingen----(18:20) 23.1-75 NW--2-19.0 1015.9

heerlijkquote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:37 schreef kahaarin het volgende:
[..]
http://www6.buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=loop1uur1x1_bliksem
Er is een best schip met zure appels bijna bij jullie!![]()

aha ik tip Peterquote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:38 schreef kahaarin het volgende:
[..]
"En dan nu het weer met Kahaarin....."![]()
Prima, leuk!![]()
![]()

Kijk maar eens met bliksem, nog veel coolerder.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
Trekt van Z.O naar N.W![]()
[ afbeelding ]

De humor is wel leuk op zich, maar de verhaallijnen zijn niet echt pakkend vind ikquote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:53 schreef Dementor het volgende:
Blijven kijken Piet.
Maar het kan zijn dat de stijl je niet aanspreekt natuurlijk.

Oh?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De humor is wel leuk op zich, maar de verhaallijnen zijn niet echt pakkend vind ik. Je wordt te weinig getriggerd om meer te willen kijken.

DAn zou ik eerst bier gaan halen, kijk maar eens in mijn vorige link.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:55 schreef PeterNB het volgende:
Eet smakelijk ! Komt er nou straks ook regen over Rdam ????
(Ik ben namelijk het bier vergeten moet zo weer terug de fiets op)

Ik heb nog tot 20.30 volgens die buienradarquote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:56 schreef kahaarin het volgende:
[..]
DAn zou ik eerst bier gaan halen, kijk maar eens in mijn vorige link.

Deze pluk trekt onder ons langs he? Ik hoorde zo'n 10 minuten één keer gerommel in de verte, maar sindsdien niets meer. Al voelt het nu wel aan als stilte voor de storm.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:54 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Kijk maar eens met bliksem, nog veel coolerder.![]()

Als het zo blijft ja, dat gebied bij de Duitse grens is aan het activeren en samenklonteren, als het ding het op zijn heupen krijgt dan kon het nog wel eens een beetje minder lang gaan duren, we zullen zien iig.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:58 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik heb nog tot 20.30 volgens die buienradar

Ja hoor, hier begint het nu ook te vallenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:54 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Kijk maar eens met bliksem, nog veel coolerder.![]()

Het is zo heet en vochtig dat er overal plaatselijke buien aan het ontwikkelen zijn, daar is geen pijl op te trekken, grote kans dat er nog wel wat komt in elk geval, de lucht is heel onstabiel.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Deze pluk trekt onder ons langs he? Ik hoorde zo'n 10 minuten één keer gerommel in de verte, maar sindsdien niets meer. Al voelt het nu wel aan als stilte voor de storm.

Dat mag best op een zaterdagmiddag na zo'n enerverende vrijdagnacht !quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:20 schreef Dementor het volgende:
Ja hoor, even op de bank die serie verder kijken en binnen een minuut viel ik in slaap.

Ik wil eens geen nachtelijke taferelen erop na houden voor een dag.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:21 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dat mag best op een zaterdagmiddag na zo'n enerverende vrijdagnacht !

Óf je neemt gewoon genoegen met een glaasje prikquote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:05 schreef PeterNB het volgende:
Ja ik kan nu wel gaan, maar dat carnaval verstopt de hele stad. Wacht liever
tot 21h dan hoef je geen mensenmassa's te ontwijken![]()

Ik laat straks pizza's brengen... voor mij een fruitti di marequote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:24 schreef Dementor het volgende:
En dit ding begint ook iedere zaterdag en zondag mijn naam te roepen, got to resist!
[ afbeelding ]

He jammer, ik had speciaal voor vanacht het huis gestofzogen ....quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:22 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik wil eens geen nachtelijke taferelen erop na houden voor een dag.

TWEEHONDERDDUIZEND CALORIEEN..........PER 100G !!!!!!!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:24 schreef Dementor het volgende:
En dit ding begint ook iedere zaterdag en zondag mijn naam te roepen, got to resist!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Maandag doen we weer prik en jusquote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Óf je neemt gewoon genoegen met een glaasje prik![]()

Daar kun je een behoorlijke giddy giddy in de lucht mee uitvoeren.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:28 schreef PeterNB het volgende:
[..]
TWEEHONDERDDUIZEND CALORIEEN..........PER 100G !!!!!!!

Dan moet je je zowat door tweehonderd darren laten nemenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:29 schreef Dementor het volgende:
[..]
Daar kun je een behoorlijke giddy giddy in de lucht mee uitvoeren.

Daarom een appeltjequote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:31 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dan moet je je zowat door tweehonderd darren laten nemen
wil je dat eraf krijgen

Oh daar zit ook ecgecgcgcc in ?? Dus dan neem je zo'n shoarmapizza enquote:

Ha ik eet die pizza toch niet joh.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:39 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Oh daar zit ook ecgecgcgcc in ?? Dus dan neem je zo'n shoarmapizza en
een appeltje er na, en dan is alles goed ???
*appels op boodschappenlijst zet*

Stel je niet aan. Bestel dat ding gewoon als je d'r trek in hebt !quote:

Wat dan?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:46 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Stel je niet aan. Bestel dat ding gewoon als je d'r trek in hebt !
Als je jezelf niet kietelt...........
Ik ben toch maar effe nu weer terug de stad in, laterzzzzzz

You tell me!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tis ff rustig op de commode. Ja wat dan Dementor?

Vraag ik me ook afquote:

In heerenveen dus nog erger als hier, hier klaart de lucht al weer een beetje.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:14 schreef akveor het volgende:
Tering wat een bui zeg.... net een boom voor mijn huis afgeknakt....

Als ik de buienradar bekijk kan ik morgenvroeg al mijn klokken opnieuw gaan instellen.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:21 schreef blomst het volgende:
[..]
In heerenveen dus nog erger als hier, hier klaart de lucht al weer een beetje.

quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:25 schreef Dementor het volgende:
Nena is leuk als je er een mute knop bij krijgt.

Ach Dementor, potje zout staat hier op tafel hoorquote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Gast, daar kwamen toch af en toe vuile dingen uit....

Potje zout nog wel!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ach Dementor, potje zout staat hier op tafel hoor![]()
Zoals er Huubsoppers zijn is er ook een Nenasoppertje![]()

Het kwam met bakken uit de lucht... bijna 10 cm diepe waterplassen hier.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:21 schreef blomst het volgende:
[..]
In heerenveen dus nog erger als hier, hier klaart de lucht al weer een beetje.

LOL. Het is in zijn buurprovincie ook donker, maar toch bij lange na niet zó donker. En het lijkt erop dat wij de buien allemaal gaan mislopen, morgen wordt het in Groningen zelfs het warmst.quote:

quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:43 schreef Disana het volgende:
[..]
LOL. Het is in zijn buurprovincie ook donker, maar toch bij lange na niet zó donker. En het lijkt erop dat wij de buien allemaal gaan mislopen, morgen wordt het in Groningen zelfs het warmst.

Zin in? Het heeft er meer de schijn van dat sommige mensen het gelieg en gestook zat zijn.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:05 schreef beequeen het volgende:
Jemig, wat een commotie in het Commotie topique, Noekje heeft het zelfs dichtgegooid.
Er werden ook wel heel persoonlijke dingen gezegd, waar heeft iemand zin in zeg.

Ik zag de aankondiging... Zit hier achter de computer met zometeen een bestelde pizza toch veel beterquote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:05 schreef Sporti het volgende:
[..]
Alles beter dan Claudia de Breij op Ned. 1

Heb jij maar één net dan?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:05 schreef Sporti het volgende:
Alles beter dan Claudia de Breij op Ned. 1

Ik neem niet eens de moeite het te lezenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:05 schreef beequeen het volgende:
Jemig, wat een commotie in het Commotie topique, Noekje heeft het zelfs dichtgegooid.
Er werden ook wel heel persoonlijke dingen gezegd, waar heeft iemand zin in zeg.

Maar ja ze hebben het wel weer voor elkaar.Heb maar niks meer geschreven,ze pakken je zelfs al waar je op vakantie heen gaatquote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Zin in? Het heeft er meer de schijn van dat sommige mensen het gelieg en gestook zat zijn.

Sorry Disana, ik begrijp er helemaal niks van en dat hou ik graag zo. Duikerspakken, SM en wat al niet meer, ze zoeken het maar uit, ik hou me er verre van.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:06 schreef Disana het volgende:
Zin in? Het heeft er meer de schijn van dat sommige mensen het gelieg en gestook zat zijn.

Tja, ze gaan tot het gaatje en dan heeft iedereen het kennelijk gedaan. En zo suddert het voort achter de schermen en tot de volgende keer. Ik geef akveor geen ongelijk in zijn observaties.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:08 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Maar ja ze hebben het wel weer voor elkaar.Heb maar niks meer geschreven,ze pakken je zelfs al waar je op vakantie heen gaat![]()

Nou, dat was toch echt Vic's verhaal hoor maar ik vind het altijd leuk om met Peet te babbelen.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:07 schreef Sporti het volgende:
Ik neem niet eens de moeite het te lezen![]()
Jou verhaal over honing.........dat was pas leuk

Je denkt toch niet dat ik het wel begrijp? Ik wil alleen maar pizza en een verlossende regenbui.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sorry Disana, ik begrijp er helemaal niks van en dat hou ik graag zo. Duikerspakken, SM en wat al niet meer, ze zoeken het maar uit, ik hou me er verre van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |