http://pekingpoule.telesport.nl/quote:Welkom bij de
Telesport Peking Poule 2008!Het derde grote sportevenement van deze zomer staat alweer voor de deur! Na de successen van de EK2008poule en de Tourpoule presenteert Telesport Peking Poule 2008.
Schrijf je nu in!
Hoe werkt het? Heel eenvoudig: voorspel het winnende land in 40, door de Telesportredactie gekozen, evenementen. En verzamel zo jouw eigen medaillespiegel. De deelnemer met de beste medaillespiegel wint! En win fantastische prijzen!
Hoofdprijs: Reis naar Zuid-Afrika, aangeboden door Inpakkenenwegwezen.nl
2e prijs: Koga-Miyata Alliance NEWCOMFORT, aangeboden door Koga-Miyata
3e prijs: Garmin Nuvi 250 Navigatiesysteem
Suppouleprijs: kaartjes voor RacePlanet, aangeboden door Bleekemolen Raceplanet
Nodig ook weer familie, vrienden & collega´s uit en speel tegen elkaar in je eigen subpoule. Vergelijk vanaf 28 juli op Hyves jouw medaillespiegel met je vrienden via de speciale HyvesGadget!
Inschrijven kan tot donderdag 7 augustus 17:00!
Veel succes!
Redactie Telesport
Kun je er wel een beetje op letten dat er geen mensen om advies komen schooien in de verschillende topics, zoals dat in de tour wel het geval is met rondemasterquote:
quote:Op zondag 27 juli 2008 10:11 schreef Damzkieee het volgende:
tvp///
Discussieer er op los. Alleen dan wel in de juiste topics. Als je bijvoorbeeld wil weten wie je moet kiezen voor de 100 meter sprint moet je dat niet in het topic over de 100 meter zelf gaan vragen.quote:Op zondag 27 juli 2008 18:26 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik sta ingeschreven.
Moeilijk hoor... Voor veel dingen heb ik maar gewoon de wereldranglijst of seizoensranglijst opgezocht.
Opvallend weinig China ingevuld. Dat licht toch aan de gekozen sporten of ben ik nu dom.
(NB als he tniet de bedoeling is om hier over keuzes te discussiëren, gewoon ff zeggen, dan haal ik dit weg.)
4 wegwielrennenquote:Op zondag 27 juli 2008 20:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Discussieer er op los. Alleen dan wel in de juiste topics. Als je bijvoorbeeld wil weten wie je moet kiezen voor de 100 meter sprint moet je dat niet in het topic over de 100 meter zelf gaan vragen.
Wel jammer dat er maar 40 evenementen zijn. Ik neem aan dat dit dan vooral de bekendere nummers zijn. Op de minder bekende onderdelen komt dan juist de echte kennis bovendrijven denk ik dan...
quote:Op maandag 28 juli 2008 11:07 schreef rickhul het volgende:
Doe ook weer mee, net als met de Tourpoule.
Is wel vrij ingewikkeld, raad ook iedereen aan om na de puntentelling te kijken, en niet alleen voor Goud te gaan.
Gaat toch vooral om goud? Al heb je 100 zilver en 100 brons en geen goud, dan kom je nog achter iemand met 1 goud, 0 zilver en 0 brons, net als in het echte medailleklassement.quote:Op maandag 28 juli 2008 11:07 schreef rickhul het volgende:
Doe ook weer mee, net als met de Tourpoule.
Is wel vrij ingewikkeld, raad ook iedereen aan om na de puntentelling te kijken, en niet alleen voor Goud te gaan.
Die mis ik wel, maar daarvoor is een DVD recorder uitgevonden.quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:18 schreef ronvgarderen het volgende:
Heb me ook ingeschreven ,niet omdat ik er goed in ben al die vreemde sporten (alleen wielrennen volg ik) maar omdat ik net uit China kom en alles al gezien heb, de stadions enzo . Geloof me de wereld gaat wat zien. (positief gezien) MIS DE OPENING NIET!!!!!
Fok! meet.quote:De winnaars van de Subpouleprijs in de Telesport PekingPoule gaan plankgas naar een van de indoor kartbanen van Bleekemolens Race Planet.
In een heat van 12 minuten gaan zij elkaar ´alle hoeken van de racebaan´ laten zien. De karts bij Bleekemolens Race Planet zijn geschikt voor iedereen vanaf acht jaar en 1.40 meter. Alle karts zijn voorzien van een rollbar, antiwhiplashstoel en veiligheidsgordel.Ook helmen en beschermende ‘racekleding’ liggen klaar. Dus plankgas naar Bleekemolens Race Planet!
Wat hij zegtquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:45 schreef assie het volgende:
Zal ook eens inschrijven....
wel lastig hoor, van veel sporten geen flauw idee wie de kanshebbers zijn
Dat zijn dus gewoon de mensen met niet genoeg kennis, die dus midner kans op de overwinning zouden moeten kunnen maken... Een echte liefhebber kent meer sporten dan enkel wielrennen en tennis hoor.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:16 schreef andre77 het volgende:
Je ziet het aan judo en zeilen: daar nemen de meesten de voorspelling van Sports Illustrated over. Bij onderdelen van het wielrennen en bij tennis e.d. kennen de sportliefhebbers de deelnemers en gaan ze voor hun eigen keuze.
Nog een winnaar hierquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:26 schreef Yeahinho het volgende:
Ik had gegokt op Valverde of Freire, dus Spanje gekozen.
Maar Sanchez is ook prima hoor.
Hier sluit ik me bij aanquote:
same here, maar ik heb plekje 1 gekregen. Lieve mensen bij telesportquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:45 schreef -0- het volgende:
Jeej 4 goud, 1 brons nu en 2e in de fok poule
Site is wel irritant sloom vandaag.
Da's heel netjesquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:09 schreef sportfreak het volgende:
Ik heb het de afgelopen week niet bijgehouden, kijk ik zoujuist even sta ik gewoon eerste in de subleague. 9 keer goud al.![]()
Verder drie keer zilver en twee keer brons.
Overall sta ik op een 15e plek.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:41 schreef vaarsuvius het volgende:
er zitten flink wat bugs in.
Bv ik heb NL als winnaar bij mannen hockey. De semi is nog niet eens gespeeld, maar ik ben al een gouden med toebedeeld! En iemand anders die 1 plekje boven mijn stond, heeft daar goud gekregen voor australie!!!!!
en die jamiaciaanse sprintsters.. ik weet zeker dat ik iemand gezien heb die GSS kreeg voor en niet GSB zoals appelmoes aangeeft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |