abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 11:25:09 #126
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_61034057
Nice, Atlantis werd toch een stuk minder toen de Wraith zo bekend en niet meer mysterieus waren gemaakt. Hopelijk wordt Universe een frisse wind voor de Stargate Franchise.
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 11:46:35 #127
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_61034677
BSG wordt niet gecancelled maar gewoon geeindigd
When all else fails, you always have delusion.
  Donald Duck held vrijdag 22 augustus 2008 @ 11:54:29 #128
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_61034926
Goed om te weten dat de derde serie doorgaat. Maar de eerste berichten klinken wel apart. Het vind dus plaats op een schip en is gericht op een jonger publiek. Ik ben bang dat het totaal geen Stargate wordt zoals we dat kennen
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_61035289
Tjah wat moet je ervan zeggen, leuk dat die 3e show er komt, maar niet in plaats van Atlantis, een established show met grote fanbase. Veel mensen zullen nieteens intunen voor SG:U. Ik hoop dat het een leuke show word maar verw8 er niks van hoor. Grote risico wat ze hiermee nemen.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 12:32:23 #130
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_61035984
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 08:29 schreef Intrepidity het volgende:

[..]

Wellus, de film maakt een eind aan het verhaal van de laatste aflevering

Als troost nog wel een green light voor SGU http://www.gateworld.net/(...)s_istargate_un.shtml
Nietes. Op de blog van een van de schrijvers/producer

http://josephmallozzi.wor(...)008-all-good-things/

Episode 20, Enemy at the Gate, will mark our 100th episode and, contrary to online speculation, we will not be ending things with a cliffhanger. Regardless of whether we got the pick-up or not, we had always planned a clean conclusion to our 100th episode, one that would hopefully leave fans satisfied yet eager for more. And that “more” will come in the form of the Stargate Atlantis movie…
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
pi_61036800
Op dezelfde site die hierboven wordt genoemd, staat een mooi artikeltje over Babylon 5, m'n favoriete scifi serie alllertijden http://www.tvsquad.com/2008/08/05/tvs-starter-kit-babylon-5
Dus mocht je je wekelijkse fix Scifi missen, Babylon5 downloaden

[ Bericht 9% gewijzigd door STING op 22-08-2008 13:10:03 ]
pi_61038531
IK vond stargate SG1 toch beter.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 14:46:10 #133
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_61039724
Wat gaan we nu krijgen? Stargate Voyager?

Uss Daedalus
NCC-74656
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_61041342
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 14:46 schreef Prowl het volgende:
Wat gaan we nu krijgen? Stargate Voyager?

Uss Daedalus
NCC-74656
Een doctor hebben ze in ieder geval al, in de vorm van Woolsey

"State the nature of you're emergency"
Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
pi_61041477
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:32 schreef Foreverblue het volgende:

[..]

*PATS*

Het is "Please state the nature of the medical emergency."
pi_61041580
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:35 schreef Haijo het volgende:

[..]

*PATS*

Het is "Please state the nature of the medical emergency."
Hahaha auw

Is alweer een hele poos geleden dat ik Voyager heb gezien... en zat in de buurt

Maar het is afwachten wat ze er van gaan bakken. Een serie dat zich alleen op een spaceship afspeelt komt gevaarlijk op het terrein van Star Trek en BSG en heeft weinig meer met de Stargate te maken lijkt me.
pi_61041581
Edit: Dubbele post.
pi_61042861
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:32 schreef Foreverblue het volgende:

[..]

Zoveel mensen doen dat fout, ik zie het als mijn taak even een lesje Engels voor beginners te geven hier.

You're is een samenvoeging van 'you' en 'are', vertaalt dus naar 'je bent'.

Your is het bezittelijk voornaamwoord, 'jouw'.

Einde les
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 21:30:17 #139
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_61050751
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 12:08 schreef Jnk18 het volgende:
Tjah wat moet je ervan zeggen, leuk dat die 3e show er komt, maar niet in plaats van Atlantis, een established show met grote fanbase. Veel mensen zullen nieteens intunen voor SG:U. Ik hoop dat het een leuke show word maar verw8 er niks van hoor. Grote risico wat ze hiermee nemen.
Hoezo dat dan ? En als ik het goed begrijp, zal er een "bekende" de hoofdrol hebben.

Toen de geruchten gingen over de nieuwe serie, (2 jaar geleden ofzo) werd de naam van Michael Shanks genoemd.

Maar laten we het rijtje afgaan:

O' Neill = te oud, en wil niet meer fulltime acteren
Carter = heeft haar eigen show
Teal'c= is bezig met films
Vala = zie ik niet zo 1/2/3 de hoofdrol nemen
Mtichell = zie vala

Ronon = niet interesant genoeg lijkt me
Sheppard = zou kunnen
Mckay = zou kunnen.

Als ze inderdaad een bestaand karakter de hoofdrol zouden geven kom ik maar tot 3 namen:

- McKay, Sheppar en Daniel Jackson.

Me gevoel zegt Jackson.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_61051051
mja ik bedoel ze tunen niet in omdat het zo star trek voyager achtig gaat worden met een schip en whatnot, daar zitten vele echt niet op te wachten hoor.. (ik geef het natuurlijk wel een kans maar het is risky om opeens hele andere richting op te gaan)

ze hebben een actor nodig als RDA, grote naam zodat ze misschien wat extra viewers krijgen, denk ook niet dat er veel re accuring characters uit de vorige series zullen zijn , maar dat is afwachten he

dus die 3 wat jij noemt zullen geen kandidaat zijn voor deze rol, no offence ik vind ze allemaal super maar het zijn geen grote namen buiten het SG wereldje.
pi_61051223
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 21:30 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Hoezo dat dan ? En als ik het goed begrijp, zal er een "bekende" de hoofdrol hebben.

Toen de geruchten gingen over de nieuwe serie, (2 jaar geleden ofzo) werd de naam van Michael Shanks genoemd.

Maar laten we het rijtje afgaan:

O' Neill = te oud, en wil niet meer fulltime acteren
Carter = heeft haar eigen show
Teal'c= is bezig met films
Vala = zie ik niet zo 1/2/3 de hoofdrol nemen
Mtichell = zie vala

Ronon = niet interesant genoeg lijkt me
Sheppard = zou kunnen
Mckay = zou kunnen.

Als ze inderdaad een bestaand karakter de hoofdrol zouden geven kom ik maar tot 3 namen:

- McKay, Sheppar en Daniel Jackson.

Me gevoel zegt Jackson.
McKay mag van mij zeker mee verhuizen, leukste character in Atlantis wat mij betreft.

En Jnk18, RDA was alleen bekend van McGuyver, was nou ook geen A-list acteur toen ze hem aannamen (wat niet wegneemt dat hij geweldig was in SG1).
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 21:48:13 #142
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_61051331
McKay en Daniel lijkt me echt een toffe combinatie.

Ik verheug me dan ook op aflevering 10 en 11 waarin ze samen iets moeten oplossen
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 21:52:38 #143
163488 RubenSosa
pi_61051479
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 21:40 schreef Jnk18 het volgende:
mja ik bedoel ze tunen niet in omdat het zo star trek voyager achtig gaat worden met een schip en whatnot, daar zitten vele echt niet op te wachten hoor.. (ik geef het natuurlijk wel een kans maar het is risky om opeens hele andere richting op te gaan)

ze hebben een actor nodig als RDA, grote naam zodat ze misschien wat extra viewers krijgen, denk ook niet dat er veel re accuring characters uit de vorige series zullen zijn , maar dat is afwachten he

dus die 3 wat jij noemt zullen geen kandidaat zijn voor deze rol, no offence ik vind ze allemaal super maar het zijn geen grote namen buiten het SG wereldje.
Dat hele "schip" gebeuren is er natuurlijk wel ingeslopen de laatste jaren (zowel sg1 als atlantis). En vond dat op zich niet zo vervelend, want het paste bij het verhaallijn. SG1 die langzaam maar zeker een "fifth race" werd.

Maar je hebt gelijk dat het riskant is ja.

Denk ook niet dat de producers een grote naam willen, maar een bekende bij de fans.
Vond ik toen ook zo vreemd bij Atlantis. De enige die ooit in sg1 had gespeeld was mckay, en dat vond ik toch zo'n idioot. (en nu vind ik hem echt een grappig/leuke/interessant character, eigenlijk wel de beste van atlantis)
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 21:52:47 #144
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_61051482
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 13:05 schreef STING het volgende:
Op dezelfde site die hierboven wordt genoemd, staat een mooi artikeltje over Babylon 5, m'n favoriete scifi serie alllertijden http://www.tvsquad.com/2008/08/05/tvs-starter-kit-babylon-5
Dus mocht je je wekelijkse fix Scifi missen, Babylon5 downloaden
Babylon 5 is inderdaad de beste sci-fi ooit, daar kan stargate nog heel wat van leren.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 21:55:23 #145
163488 RubenSosa
pi_61051560
Maar als je het verhaal zo leest lijkt het een beetje op Farscape.
  Donald Duck held vrijdag 22 augustus 2008 @ 22:44:08 #146
46149 __Saviour__
pi_61053181
Als er een bekende mee gaat naar de nieuwe serie, hoop ik dat het Daniel is. Die is in SG-1 perfect gegroeid van stoffige archeoloog naar geloofwaardige actieheld, die zeker niet onderdoet voor O'Neill. Ook is de acteur nog jong genoeg om nog een hele nieuwe serie mee te kunnen draaien. En z'n acteertalent is gewoon ijzersterk. Afleveringen zoals Legacy en Lifeboat bijvoorbeeld, daarin laat Shanks echt een mooi staaltje acteren zien.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_61053483
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 22:44 schreef __Saviour__ het volgende:
Als er een bekende mee gaat naar de nieuwe serie, hoop ik dat het Daniel is. Die is in SG-1 perfect gegroeid van stoffige archeoloog naar geloofwaardige actieheld, die zeker niet onderdoet voor O'Neill. Ook is de acteur nog jong genoeg om nog een hele nieuwe serie mee te kunnen draaien. En z'n acteertalent is gewoon ijzersterk. Afleveringen zoals Legacy en Lifeboat bijvoorbeeld, daarin laat Shanks echt een mooi staaltje acteren zien.
Dat zou inderdaad een slimme zet zijn en ik hoop met je mee, hij zal in iedergeval veel fans trekken dat zeker. Ik vind hem ook geweldig.
  Donald Duck held vrijdag 22 augustus 2008 @ 23:06:57 #148
46149 __Saviour__
pi_61053755
Meer info over Universe:
quote:
Stargate Universe is set on board a massive Ancient ship called the Destiny, millions of years older than even the city of Atlantis (story). The Ancients launched the automated ship millions of years ago to seed Stargates throughout many galaxies, with a second ship planned to follow it up and explore those planets. But they got busy with ascension, and never followed through on the plan.
[..]
After unlocking the mystery of the Stargate's ninth chevron, a team of explorers travels to an unmanned starship called the Destiny, launched by The Ancients at the height of their civilization as a grand experiment set in motion, but never completed.

What starts as a simple reconnaissance turns into a never ending mission, as the Stargate Universe crew discovers the ship is unable to return to Earth, and they must now fend for themselves aboard the Destiny.

The crew will travel to the far reaches of the universe, connecting with each of the previously launched Stargates, thus fulfilling the Destiny's original mission. Challenges will arise though as the ship comes into range of Stargates placed centuries ahead of the Destiny and the crew is unable to control the ship's navigational schedule. If someone is left behind, there is no way to go back for them, adding to the drama of encountering new races, enemies and adventures.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_61054089
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 23:06 schreef __Saviour__ het volgende:
Meer info over Universe:
[..]

Klinkt wel goed eigenlijk
  Donald Duck held vrijdag 22 augustus 2008 @ 23:23:37 #150
46149 __Saviour__
pi_61054203
Op zich wel ja. Maar ze gaan ook een andere richting op qua stijl. Gericht op een jonger publiek en meer gericht op de karakters, en iets minder scifi
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')