quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:23 schreef __Saviour__ het volgende:
Op zich wel ja. Maar ze gaan ook een andere richting op qua stijl. Gericht op een jonger publiek en meer gericht op de karakters, en iets minder scifi
Als ze het maar niet teveel verpesten voor de huidige fansquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:23 schreef __Saviour__ het volgende:
Op zich wel ja. Maar ze gaan ook een andere richting op qua stijl. Gericht op een jonger publiek en meer gericht op de karakters, en iets minder scifi
Net gekeken, en die twee dragen toch echt wel deze serie. Zijn echt briljante acteurs.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:10 schreef Jnk18 het volgende:
Was inderdaad een leuke episode.
Die McKay en Sheppard hebben me toch een goede chemistry.. altijd genieten die 2 in een scene!
Voor de rest kon me dat hele verhaal niet zoveel boeien...
Wat precies?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:52 schreef Ulreazj het volgende:
Beste ep tot nu toe dit seizoen. En wordt Sheppard z'n toekomst toch gedeeltelijk waar.
Que?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:52 schreef Ulreazj het volgende:
Beste ep tot nu toe dit seizoen. En wordt Sheppard z'n toekomst toch gedeeltelijk waar.
quote:
In de toekomst zouden mckay en keller wat krijgen, in die ene aflevering dat Sheppard in de toekomst komt. Nu begint dat weer te gebeuren.quote:
weet je nog welke EP dat was?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:04 schreef Ulreazj het volgende:
In de toekomst zouden mckay en keller wat krijgen, in die ene aflevering dat Sheppard in de toekomst komt. Nu begint dat weer te gebeuren.
Iedereen loopt te bleren over jongere acteurs, maar dat is nergens gemeld.. Er is gezegd dat de serie meer op personages dan op de mythologie gebaseerd word dan SG1 en SGA, en dat ze een breder publiek willen aanspreken. Dat betekent per definitie niet dat de acteurs daarom ook jonger zouden moeten wezen..quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:31 schreef Gamer_V het volgende:
Universe wordt op een 'jonger' publiek gericht met jongere acteurs en dergelijke onzin. Dus dit soort eps lijken me dan weinig waarschijnlijk.
Maar goed, geen zin om het te overdramatiseren zoals sommige stargatefans nu doen.
quote:The producers are reportedly looking to cast a known actor for one of the leading roles, and fresh faces to round out the cast. This would follow the pattern of SG-1, which earned a lot of marketability from leading man Richard Dean Anderson when it premiered in 1997, rather than the largely unknown cast of Atlantis.
Mee eens, ik vind hem echt geniaal, en je hebt in dit soort series toch altijd een 'senior engineer'-karakter nodig zoals Carter in SG-1 en McKay in Atlantis. Hij is echt iemand die een verhaal grappig en levendig kan houden met z'n sarcastische opmerkingen en eigenwijze acties die niet altijd goed aflopen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:45 schreef Richardfun het volgende:
[..]
McKay mag van mij zeker mee verhuizen, leukste character in Atlantis wat mij betreft.
Het samenspel tussen die twee is inderdaad erg goed, het zijn tegenpolen die elkaar perfect aanvullen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:13 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Net gekeken, en die twee dragen toch echt wel deze serie. Zijn echt briljante acteurs.
Sowieso dat hele Wraith gedoe moet eens afgelopen zijn vind ik... en beter ontmoeten ze ook eens een nieuwe vriendelijke geavanceerde 'non-human' beschaving, te vergelijken met bv. de Asgard in SG-1, met wie ze ook daadwerkelijk gaan samenwerken... En dan wat episodes zoals de SG-1 episodes waar wij soms ook de Asgard uit de shit moesten helpen met vage ideëen waar ze zelf nooit op zouden komen, dat vond ik wel leuk.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:40 schreef Richardfun het volgende:
"Easy Chewie"
Verder een toffe ep. Het lijkt me toch dat deze baddies wel terug moeten komen, er werd zo uitdrukkelijk 2x dat logo in beeld genomen, en er is gewoon een nieuwe main line nodig. En Michael, blaeh, hoop dat ze dat in 1 of 2 eps eindelijk eens afronden. Die storyline is gewoon 'op' wmb.
Die vond ik beter dan The Ark of Truth. Die hele Ori verhaallijn werd me iets te snel afgeraffeld. Ik hoop dan ook dat ze (als het er eindelijk eens van komt) een sterker einde verzinnen voor de Wraith.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:46 schreef Ulreazj het volgende:
Continuum is niks aan btw.
Oh die episode was geniaalquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:38 schreef __Saviour__ het volgende:
wellicht is dit een goed voorproefje van wat we kunnen verwachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Fleischmeister op 24-08-2008 06:01:57 ]
Ja precies, maar igg dus, dat Sheppard in de toekomst komt. En hologram Rodney Mckay alles vertelt wat er gebeurt is.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:52 schreef Gamer_V het volgende:
The last man.
Mensen hier begrepen het denk ik vooral niet omdat je hij over "Speppard zijn toekomst" had. Ik in ieder geval niet. (Huh? Wat? Heb ik iets gemist in "The Seer")
Hmm.. SG-1 is puik, BSG is puik.. maar ik weet niet of die combinatie me direct aanspreekt.. We zullen zienquote:Op zondag 24 augustus 2008 11:00 schreef Mirel het volgende:
Op gateworld staat iets dat ze Universe willen hebben als een serie die een beetje tussen SG-1 en Battlestar Galactica ligt
Veronica heeft in ieder geval seizoen 1 uitgezonden. Misschien ook seizoen 2, maar daarna niets meer van vernomen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:32 schreef Jordy-B het volgende:
Is Stargate Atlantis eigenlijk al uitgezonden in Nederland (en dan heb ik het over de reguliere tv-stations)?
(beetje onenigheid bij de wat-is-dit op de weblog, vandaar m'n vraag)
US Open tennis 2008.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:38 schreef Queen_Bee het volgende:
Wat is dit nu steeds voor stom gedoe
Vond het wel een leuke afwisseling maar het was inderdaad duidelijk dat McKay niet doodging. Maarja is dat niet elke episode?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:39 schreef Queen_Bee het volgende:
En doen alsof Rodney dood gaat))))))))))0
Nou! Ik zat de hele epi op het puntje van mijn stoelZou ie doodgaan?! Nee toch! Ooooohh wat een spaaaaaanning
Twee weken terug was het er ook al nietquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:06 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
US Open tennis 2008.
Elk jaar is dat hoor. Zelfde met baseball etc. Zenden ze het niet uit omdat het teveel met de ratings kloot.
Ja, t was wel aardig maar je weet dat ie niet dood gaat en dus werd de epi gelijk minderquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:19 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Vond het wel een leuke afwisseling maar het was inderdaad duidelijk dat McKay niet doodging. Maarja is dat niet elke episode?
Wat een kutschema, iedere week aan het einde van een maand geen ep.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:33 schreef Asgard het volgende:
81. 5- 1 501 11 Jul 08 Search and Rescue (2)
82. 5- 2 502 18 Jul 08 The Seed
83. 5- 3 503 25 Jul 08 Broken Ties
84. 5- 4 504 1 Aug 08 The Daedalus Variations
85. 5- 5 505 15 Aug 08 Ghost in the Machine
86. 5- 6 506 22 Aug 08 The Shrine
87. 5- 7 507 5 Sep 08 Whispers
88. 5- 8 508 12 Sep 08 The Queen
89. 5- 9 509 19 Sep 08 Tracker
90. 5-10 510 26 Sep 08 First Contact (1)
91. 5-11 511 10 Oct 08 The Lost Tribe (2)
92. 5-12 512 17 Oct 08 Inquisition
93. 5-13 513 24 Oct 08 Outsiders
94. 5-14 514 7 Nov 08 The Prodigal
95. 5-15 515 14 Nov 08 Remnants
96. 5-16 516 21 Nov 08 Brain Storm
97. 5-17 5 Dec 08 Infection
98. 5-18 12 Dec 08 Identity
99. 5-19 19 Dec 08 Vegas
Volgende week pas
Dat soort rollen moedig ik alleen maar aan!quote:Op maandag 1 september 2008 14:15 schreef Mirel het volgende:
Ik keek net de laatste ep van het eerste seizoen van Dead Like Me, en daar had Jewel Staite (Dr Keller) een apart rolletje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Hey, Whispers finally airs tonight (10:00 p.m. on Sci Fi)! If you enjoy thoughtful, character-driven stories that explore the themes of trust, friendship, and the indomitability of the human spirit, then you should definitely check out our last episode, The Shrine. If, on the other hand, you’re in the mood for some good creepy fun, then tonight’s episode is for you. Sit back, break out the popcorn, and enjoy.
Wat dacht je van Beckett die de stoere gast wou spelen en een weerloos meisje alleen achterliet?quote:Op maandag 8 september 2008 09:41 schreef Pek het volgende:
Ik vond 'm wel grappig eigenlijk, weer eens wat anders![]()
Echt elk horror-cliché werd uit de kast getrokken: lekkere chicks, blinde zombies, mist, schokkerige beelden, zelfs dat krakende keelgeluid uit The Grudge![]()
Moet een feest geweest zijn op de set
dit dus voor de rest een waardeloze aflevering alleen de vrouwen maakten nog iets goedquote:Op zaterdag 6 september 2008 21:13 schreef WammesWaggel het volgende:
Eigenlijk hoopte ik dat die vier chicks in de nieuwe SG zouden gaan spelen
Om vervolgens een Silence of the Lambje te toen, zwaar hijgend met een wapen wapperen terwijl je niets kunt zien, briljantquote:Op maandag 8 september 2008 12:57 schreef Asgard het volgende:
[..]
Wat dacht je van Beckett die de stoere gast wou spelen en een weerloos meisje alleen achterliet?Dat zie je ook altijd terug
hmmz, k vond ze geen van allen watquote:Op maandag 8 september 2008 15:29 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
dit dus voor de rest een waardeloze aflevering alleen de vrouwen maakten nog iets goed
Het is net als in de supermarkt, als het er niet is dan is het er niet. Misschien komt het vanmiddagquote:Op zaterdag 13 september 2008 01:31 schreef Xaobotnik het volgende:
Maar vooralsnog is s05e08 nog niet beschikbaar om te een of andere reden. Normaal gesproken kun je hem downen rond middennacht, maar nu......
raar, zelfs op de EZTV site staat hij niet.quote:Op zaterdag 13 september 2008 08:40 schreef Jnk18 het volgende:
Wel hoor. Heb net de episode gezien. Was wel leuk.. altijd met de wraith.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |