Het is dan ook niet warm.quote:Hij was er nog niet
Neem je dan meteen een koud biertje mee?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 14:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Nee het is helemaal niet te warm. Diegene die klaagt dat het te warm is kom ik persoonlijk opzoeken.
Ik ga zo hardlopen. Op het warmst van de dag. Dan fris douchen en even boodschapjes doenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 14:09 schreef Electrocute het volgende:
Ik had vanmorgen het briljante idee om toch maar te gaan hardlopen. FAIL!
Voor de rest vind ik het geen probleem.
Doe jouw raam dan dicht, hoor je niks en scheelt ook nog eens in de warmte.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 14:29 schreef Lkw het volgende:
Terechte klacht, veel te warm! En het blijft voorlopig ook zo. En mijn buurman is een sukkel die constant erg veel sukkels op bezoek krijgt en hij heeft nu de godganse dag het raam open, dus hoor ik alles.Grmbl.
Hoe laat kom je langs dan?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 14:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Nee het is helemaal niet te warm. Diegene die klaagt dat het te warm is kom ik persoonlijk opzoeken.
Dit dus....quote:Op zaterdag 26 juli 2008 14:33 schreef Juup© het volgende:
De warmte op zich vind ik niet erg, de benauwdheid door vochtigere lucht vind ik wel balen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |