Ben je nu echt zo dom?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:18 schreef postmortum het volgende:
Ik ben gisteravond gezellig naar het terras geweest op de markt in Zitterd en op de bierkaart hadden ze ook Jupiler , voor intimi een Juupke. Dus ik bestel bij de ober een Juupke![]()
Zegt de ober : Is dat niet de mod van Fok![]()
Klacht : Fok! gaat mijn sociaal leven beheersen
Janetje goede kloonquote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:21 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ben je nu echt zo dom?
Wie associeert hier nou een Juupke met een mod op dit forum? Jij toch niet? Inderdaad. Die ober.
Wiens leven wordt er dan beheerst door FOK!...? Juist, dat van die ober.
Overigens is het natuurlijk net zo treurig dat jij het nodig vindt om dit hersenspinsel om te zetten in een topic, dat het presenteert als een non-fictieve situatie. Is natuurlijk niet zo.
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:24 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Wil je mij alsjeblieft niet verwarren met die vleermuis? Dank je.
Dat jij iets door denkt te hebben in je afgezonderde fantasiewereldje wil niet zeggen dat het ook klopt in de grote-mensen-wereld, simpele.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:29 schreef postmortum het volgende:
[..]
je kunt het niet hebben dat ik je door eb
Janetjequote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:32 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Dat jij iets door denkt te hebben in je afgezonderde fantasiewereldje wil niet zeggen dat het ook klopt in de grote-mensen-wereld, simpele.
Ga vooral serieus in op topics van postmortum!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:21 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ben je nu echt zo dom?
Wie associeert hier nou een Juupke met een mod op dit forum? Jij toch niet? Inderdaad. Die ober.
Wiens leven wordt er dan beheerst door FOK!...? Juist, dat van die ober.
Overigens is het natuurlijk net zo treurig dat jij het nodig vindt om dit hersenspinsel om te zetten in een topic, dat het presenteert als een non-fictieve situatie. Is natuurlijk niet zo.
daarom weet ik ook dat het janetje isquote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:35 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ga vooral serieus in op topics van postmortum!
Hoe harder mensen ontkennen...quote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:32 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Dat jij iets door denkt te hebben in je afgezonderde fantasiewereldje wil niet zeggen dat het ook klopt in de grote-mensen-wereld, simpele.
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:52 schreef RickoKun het volgende:
...Is dat niet die humorloze kankerpauper?
cafede buren , zitterdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |