nee serieus wat een stoer antwoordquote:Op zaterdag 26 juli 2008 11:37 schreef Gellius het volgende:
Ik zou eenmaal thuisgekomen mijn taalregels nakijken en vervolgens, na een koel glas bier om bij te komen van de schrik, mezelf ernstig afvragen waar die raciale stereotypen in mijn hoofd ineens vandaan gekomen zijn.
Negers zijn van nature snellere renners dan blanken.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 11:37 schreef Gellius het volgende:
Ik zou eenmaal thuisgekomen mijn taalregels nakijken en vervolgens, na een koel glas bier om bij te komen van de schrik, mezelf ernstig afvragen waar die raciale stereotypen in mijn hoofd ineens vandaan gekomen zijn.
Negers zijn ook altijd boos.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 11:41 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Negers zijn van nature snellere renners dan blanken.
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 11:44 schreef Ultralaser het volgende:
Ik zou mijn Clock pakken en dat op hem richten.
je horloge?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 11:44 schreef Ultralaser het volgende:
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 11:44 schreef Ultralaser het volgende:
Inderdaad, had alleen mijn mp3 speler bij me. Nou heb ik wel eens in het nieuws gelezen dat er mensen voor zo'n 30 euri ding werden neergestoken, dus alles is mogelijk. Ik had mijn mp3 speler zo afgegeven, liever dat dan mijn leven op het spel zetten.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 11:47 schreef Naamah het volgende:
Het is trouwens ook best wel stom om een hardloper te 'overvallen', wat heeft zo iemand nou bij zich?!
sloeber.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 11:50 schreef DanOam het volgende:
[..]
Inderdaad, had alleen mijn mp3 speler bij me. Nou heb ik wel eens in het nieuws gelezen dat er mensen voor zo'n 30 euri ding werden neergestoken, dus alles is mogelijk. Ik had mijn mp3 speler zo afgegeven, liever dat dan mijn leven op het spel zetten.
Op de plek waar ik op dat moment was, waren er ook mensen, het gebeurde allemaal bij Gaasperplas (Amsterdam Zuidoost) vlak bij de buurt waar ik zelf ook woon. En ik bleef ook kalm, en liet hem mijn mp3 speler zien, maar daar was hij niet geintresseerd in, vage gast dus.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 11:44 schreef Naamah het volgende:
Wel een interessante vraag.. Ik ben ooit een keer bedreigd (maar niet direct met een mes onder m'n neus zoals bij jou, hij liet 't me alleen zien), maar dat ging nergens over, hij wilde ook niks van me, was echt supervaag en gewoon op een plek waar mensen waren, dus heel anders.
In jouw situatie had ik 'm gegeven wat hij had willen hebben (misschien stom, maar ik ga geen steken en verwondingen riskeren).
Dat moet ook wel als je portemonnee's steelt!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 11:41 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Negers zijn van nature snellere renners dan blanken.
Ik liet hem m'n mp3 speler zien, en m'n broek had geen zakken. Dus had eigenlijk niks interessants bij me nee, maar ik heb het idee dat hij hier ook in de buurt woont, en waarschijnlijk weet hij dat ook...anders zou ik daar niet hardlopen. Maar stel nou, dat ik hem een tweede keer zie... dan zet ik het meteen op een sprinten. Maar op het moment dat je dat wapen ziet, denk je al van ...Oh shit en giert de adrenaline door je heen en kan je niet helder nadenken. Dus dat is gewoon heel lastig. Ik heb weer eens geluk gehad.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:06 schreef het_fokschaap het volgende:
maar eh...hoe ben je van hem afgekomen ? toch rennen of geloofde hij dat je niks interessants bij je had ?
als hij dat gaat doen maar ik hem doodquote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:17 schreef Naamah het volgende:
Ga je hier nog melding van doen ergens? Aangifte?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |