hoe dan ik snap het nietquote:
Dat is twee mooie puntjes gegroeid zeg...quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:48 schreef Samcali het volgende:
Misschien een ideetje voor TS?
[..]
[ afbeelding ]
Geen probleem, het groeit vanzelf wel weer aan hoorquote:Op donderdag 31 juli 2008 18:36 schreef 2609 het volgende:
hoe kan ik het verzekeren als ik het vanmorgen weg heb geschoren shit echt dom
Ow, sorry hoor...quote:Op woensdag 30 juli 2008 00:56 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Lamlul, was ie eindelijk afgezakt
Ik ben ze nog niet tegen gekomen, jij dus wel?quote:
Newsflash, heel je lichaam is een broeinest aan bacteriën.quote:Op donderdag 31 juli 2008 08:55 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Omdat het een broeinest van bacterien is. Je haar vaak wassen doet daar niet zoveel aan af.
Dit is basis jongens, kom op hee.
Jep, maar daar waar de haren zitten....quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 08:45 schreef Silk_dude het volgende:
[..]
Newsflash, heel je lichaam is een broeinest aan bacteriën.
Precies, scheren dus die handel...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 08:59 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Jep, maar daar waar de haren zitten....
Gefeliciteerd, nu mag je het dus de rest van je leven gaan bijhouden. Terwijl als je het had laten zitten het nooit (veel) langer was geworden. Nu moet je wel, anders krijg je haren van 8 cm op je borst.quote:
Van nature.. dat klopt.quote:
En echte mannen houden ook wat ze krijgen. Zak en piemelgebied natuurlijk netjes bijhouden. Zelfde geldt voor het gezicht. De rest gewoon laten zitten. Genoeg vrouwen die wel weten wat mannelijik is.quote:
Ja, dat denk ik ook...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, nu mag je het dus de rest van je leven gaan bijhouden. Terwijl als je het had laten zitten het nooit (veel) langer was geworden. Nu moet je wel, anders krijg je haren van 8 cm op je borst.
Echte mannen hebben borsthaar
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:14 schreef stbabylon het volgende:
Het werkt net zoals bij planten, haal een takje weg en de plant heeft meer energie om in de rest te stoppen, eerlijk
Meldt zich afquote:Op zaterdag 26 juli 2008 11:21 schreef Electrocute het volgende:
Ik hou wel van mannen met borsthaar
Niet te verwarren met jongetjes met een paar plukjes dons op hun tietjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |