Gewoon bij Dealextreme.com bestellen.quote:Op maandag 15 december 2008 11:38 schreef lennartb.nl het volgende:
Wat zijn een paar goede goedkope en betrouwbare nederlandse webwinkels die deze dingen hebben?
Er zijn 3rd-party updates te vinden voor de r4DSquote:Op woensdag 17 december 2008 19:37 schreef __Saviour__ het volgende:
Het product op zich is prima, maar de softwareondersteuning van de R4 is helemaal gestopt.
Heb ook de EDGE kaart,. erg goed ding, voor een goede prijs!quote:Op maandag 15 december 2008 18:26 schreef lennartb.nl het volgende:
Edge DS Card for NDS and NDS Lite (Supports SDHC)
$16,60 USD
Kingston 4GB TF TransFlash MicroSD SDHC Memory Card (Class 4)
$8,04 USD
$24,65 USD
¤18,81
quote:Op woensdag 17 december 2008 20:42 schreef J.A.N.A. het volgende:
[..]
Heb ook de EDGE kaart,. erg goed ding, voor een goede prijs!
ScummVM DS.quote:Op donderdag 18 december 2008 22:38 schreef lennartb.nl het volgende:
Wat voor leuke homebrew is er trouwens allemaal te krijgen voor de nds?
Nog leuke dingen die niet games zijn? Want aan games heb ik nu wel ff genoeg met alle NDS games waar ik nog niks van heb gespeeldquote:Op donderdag 18 december 2008 22:40 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
ScummVM DS.
Kan je je oude lucasarts-adventures op de DS spelen.
tv kijken?quote:Op zondag 21 december 2008 21:22 schreef Clyde_Frog het volgende:
Moonshell is een heel mooi programma. Hiermee kun je films (*.dpg), audiobestanden en ebooks mee openen.
Verder heb je vele kleine programma's om notities te maken, berekeningen uit te voeren. Het is ook mogelijk om tv te kijken of telefoongesprekken te voeren via je DS.
Nope, ik weet 100% zeker dat het R4 was, ik vond het ook al raar, ze hadden er stuk of 7 geloof ik liggen.quote:Op maandag 22 december 2008 00:03 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat zou raar zijn. Was het niet gewoon de mediaspeler van Nintendo zelf? Die lijkt ook op zo'n kaartje
Ik vond v1.25 van de software, maar weet niet zeker of dit wel 'officieel' is, weet jij daar meer van?quote:Op woensdag 17 december 2008 19:49 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Er zijn 3rd-party updates te vinden voor de r4DS
heb je de originele r4ds kaart of de gekloonde sdhc versie?quote:Op maandag 22 december 2008 13:19 schreef Game_Error het volgende:
Weet iemand waar ik de laatste updates van de r4ds kaart vandaan haal? ik heb namelijk begrepen dat de huidige support er door de uitgever afgekapt is, dus waar zou ik eventuele 3th party updates kunnen halen?
het orgineelquote:Op maandag 22 december 2008 14:17 schreef e-wok het volgende:
[..]
Ik vond v1.25 van de software, maar weet niet zeker of dit wel 'officieel' is, weet jij daar meer van?
[..]
heb je de originele r4ds kaart of de gekloonde sdhc versie?
Kan ik je over een weekje vertellenquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is dit een goed kaartje waarmee ik de nieuwste homebrew kan spelen? Mijn R4 is niet langer compatible met de nieuwste homebrew namelijk.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.10919
Is hij dan voor de 16de uit China vertrokken? Anders kan het wel begin/midden januari worden hequote:Op dinsdag 23 december 2008 17:34 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Kan ik je over een weekje vertellen
Crapquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:40 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Is hij dan voor de 16de uit China vertrokken? Anders kan het wel begin/midden januari worden he.
voor zover ik van andere gebruikers in dit topic begrepen heb is er voor de originele r4ds-kaart géén nieuwe software meer te verkrijgen.quote:Op maandag 22 december 2008 15:15 schreef Game_Error het volgende:
het orgineel
Vergeet mijn PM nietquote:Op dinsdag 30 december 2008 12:57 schreef lennartb.nl het volgende:
M'n Edge kaartje is binnen! Nu is het nog wachten op het SD kaartje
Dat hoor je zodra mn sdhc ook binnen isquote:
Pff, ik zal je nog een keer om dingen vragen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:32 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Dat hoor je zodra mn sdhc ook binnen isover 3a4 dagen gok ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |