inlezen met al die moeilijk termen die zij gebruiken...ik ben maar een leek op dit gebied....heb dat alleen nodig om voor sinterklaas kadoo te doen...ik ben toch vrij duidelijk in wat ik zoekquote:Op maandag 1 december 2008 10:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
ff inlezen hoe alles werkt en wat er nodig is.... vriendinlief wil zo'n kaart om spellen uit te testen alvorens origineel te kopen
What the fuck ga je zo doen tegen mijquote:Op maandag 1 december 2008 10:56 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
inlezen met al die moeilijk termen die zij gebruiken...ik ben maar een leek op dit gebied....heb dat alleen nodig om voor sinterklaas kadoo te doen...ik ben toch vrij duidelijk in wat ik zoek
hihihihihi ik bedoel maarquote:Op maandag 1 december 2008 10:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
What the fuck ga je zo doen tegen mijwie ben je en wat is onze relatie?
goed dan vraag ik het gewoon in de winkel...die doen vaak niet zo moeilijkquote:Op maandag 1 december 2008 11:31 schreef Misanthropist het volgende:
Als jullie allebei dit topic van begin af aan hadden doorgelezen/gescand, dan hadden jullie snel enkele type flashcards kunnen vinden en ook wat de verschillen zijn tussen de kaartjes. Hoeveel geheugen je erbij wilt gebruiken hangt helemaal van jezelf af en wat je ermee wilt doen. Praten over het downloaden van games wordt hier overigens niet gewaardeerd.
Bij de Bart Smit kunnen ze je er inderdaad alles over vertellen.quote:Op maandag 1 december 2008 11:52 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
goed dan vraag ik het gewoon in de winkel...die doen vaak niet zo moeilijk
Precies. Ik wil wel het YouTube filmpje zien met de complete afgang van degene die er naar vraagt.quote:Op maandag 1 december 2008 11:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij de Bart Smit kunnen ze je er inderdaad alles over vertellen.
Ze worden niet verkocht in de winkel, want Nintendo is er niet zo blij mee.quote:Op maandag 1 december 2008 11:52 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
goed dan vraag ik het gewoon in de winkel...die doen vaak niet zo moeilijk
Mijn reactie was uiteraard als tvp bedoeltquote:Op maandag 1 december 2008 11:31 schreef Misanthropist het volgende:
Als jullie allebei dit topic van begin af aan hadden doorgelezen/gescand, dan hadden jullie snel enkele type flashcards kunnen vinden en ook wat de verschillen zijn tussen de kaartjes. Hoeveel geheugen je erbij wilt gebruiken hangt helemaal van jezelf af en wat je ermee wilt doen. Praten over het downloaden van games wordt hier overigens niet gewaardeerd.
Ik ben er een keer live getuige van geweest bij de E-plazaquote:Op maandag 1 december 2008 11:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Precies. Ik wil wel het YouTube filmpje zien met de complete afgang van degene die er naar vraagt.
Dat is wel een EPIC FAIL waard voor diegene die er naar vroegquote:Op maandag 1 december 2008 12:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben er een keer live getuige van geweest bij de E-plaza.
quote:Op maandag 1 december 2008 10:36 schreef PushyGurl het volgende:
ik wil graag zon stick of wat het ook is ...gaan halen zodat ik games van internet kan halen ...hoe heet dat ding die ik daarvoor nodig heb?
alvast bedankt...iemand ook enig idee waar ik dat online kan bestellen
ps is een sinterklaas kadootje,dus niet voor mezelf
quote:Op maandag 1 december 2008 10:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
ff inlezen hoe alles werkt en wat er nodig is.... vriendinlief wil zo'n kaart om spellen uit te testen alvorens origineel te kopen
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:00 schreef __Saviour__ het volgende:
die ene is de SDHC uitvoering.
Echter, gedurende lange tijd was de R4 een van de beste keuze's, zo niet dé beste. Maar de support voor de kaart lijkt nu haast gestopt te zijn, er is al heel lang geen firmware update meer voor uitgekomen.
Ik denk dat je beter kunt kijken naar alternatieven, zoals de M3 Real, DSTT, Cyclo DS Evolution bijvoorbeeld
Het is dan eenmaal zo heerlijk kansloos. Navragen in een winkel hoe je hun sales tot 0 kan laten komen. He albert heijn, hoe kan ik jullie vrachtwagens leeg halen zodat ik niet meer in je winkel hoef terug te komenquote:Op maandag 1 december 2008 12:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben er een keer live getuige van geweest bij de E-plaza.
MP3 kan volgens mij met elke flashcardquote:Op maandag 1 december 2008 11:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Mijn reactie was uiteraard als tvp bedoeltzodat ik het later kon teruglezen
en wil de DS ook voor MP3 gebruiken maar das bijzaak....
Ja, die ene. je weet wel, waar je dat ding in kan klikken.. En waar je die spullen op kan zetten. Die. Oh. En hij moet ook in de DS passen. Kan dat ook? Stap gewoon bij een Bart Smit binnen en vraag het daar, kunnen ze je vast helpen.quote:Op maandag 1 december 2008 16:00 schreef PushyGurl het volgende:
nee maar heeft iemand nu enig idee welke kaart ik beedoel..kan anders ook via pm
Doe je hem weg en voor hoeveel?quote:Op donderdag 4 december 2008 00:40 schreef Remake het volgende:
Heb hier nog een DS -TT flashcard liggen, nieuw en sealed.
Was een kadeau maar ik heb al een R4
Heb contacten schoongemaakt/geblazen. Geen verandering.quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:45 schreef Misanthropist het volgende:
misschien zijn de contacten vies of is de DSTT card stuk
"Normale" games pakt ie wel...quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:07 schreef Misanthropist het volgende:
dan ligt het misschien wel aan je DS
De kwaliteitscontrole op dat spul bestaat amper. Het wordt el-cheapo in elkaar gezet door een chineesje en zo goedkoop mogelijk op de markt gezetquote:Op donderdag 11 december 2008 18:22 schreef Keroppi het volgende:
Heel goed mogelijk, maar dat is dan wel slecht. Eigenlijk verwacht ik gewoon dat ik fatsoenlijke spullen krijgMaar vanavond ga ik het even op de DS van een vriendinnetje testen, dan weet ik al meer
Als je in het DSTT menu bent moet je even op options drukken, daar kan je soft reset aan zetten.quote:Op donderdag 11 december 2008 21:27 schreef Bouncer2002 het volgende:
ik heb een dstt kaartje , werkt super. Vraag me alleen af of je spellen inderdaad moet resetten door NDS aan en uit te zetten of kan je ook vanuit spel terugkeren naar het menu met alle spellen?
Over het algemeen doen ze bij BigDennis niet moeilijk over hoor, alleen zijn ze helaas rond de feestdagen niet telefonisch berijkbaar.quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:54 schreef Keroppi het volgende:
Nou pfieuw het was inderdaad een kapotte flashkaart wat de problemen gaf. Nu m'n geld of een werkend exemplaar terugkrijgen, maar ik heb het idee dat het bij die Bigdennis site nog lastig gaat worden...
Vaker. Je betaalt minimaal 30 euro en krijgt nog een fake ook.quote:Op zondag 14 december 2008 11:28 schreef EvilMarc het volgende:
Nu wil ik het toch weten. Die fake dstt van hierboven, is dat een uitzondering of gebeurt dit vaker bij bigdennis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |