abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63662869
quote:
Op maandag 1 december 2008 10:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
ff inlezen hoe alles werkt en wat er nodig is.... vriendinlief wil zo'n kaart om spellen uit te testen alvorens origineel te kopen
inlezen met al die moeilijk termen die zij gebruiken...ik ben maar een leek op dit gebied....heb dat alleen nodig om voor sinterklaas kadoo te doen...ik ben toch vrij duidelijk in wat ik zoek
pi_63662950
quote:
Op maandag 1 december 2008 10:56 schreef PushyGurl het volgende:

[..]

inlezen met al die moeilijk termen die zij gebruiken...ik ben maar een leek op dit gebied....heb dat alleen nodig om voor sinterklaas kadoo te doen...ik ben toch vrij duidelijk in wat ik zoek
What the fuck ga je zo doen tegen mij wie ben je en wat is onze relatie?
pi_63663013
quote:
Op maandag 1 december 2008 10:59 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

What the fuck ga je zo doen tegen mij wie ben je en wat is onze relatie?
hihihihihi ik bedoel maar
pi_63663301
quote:
Op maandag 1 december 2008 11:02 schreef PushyGurl het volgende:

[..]

hihihihihi ik bedoel maar
pi_63663741
Als jullie allebei dit topic van begin af aan hadden doorgelezen/gescand, dan hadden jullie snel enkele type flashcards kunnen vinden en ook wat de verschillen zijn tussen de kaartjes. Hoeveel geheugen je erbij wilt gebruiken hangt helemaal van jezelf af en wat je ermee wilt doen. Praten over het downloaden van games wordt hier overigens niet gewaardeerd.
pi_63664197
quote:
Op maandag 1 december 2008 11:31 schreef Misanthropist het volgende:
Als jullie allebei dit topic van begin af aan hadden doorgelezen/gescand, dan hadden jullie snel enkele type flashcards kunnen vinden en ook wat de verschillen zijn tussen de kaartjes. Hoeveel geheugen je erbij wilt gebruiken hangt helemaal van jezelf af en wat je ermee wilt doen. Praten over het downloaden van games wordt hier overigens niet gewaardeerd.
goed dan vraag ik het gewoon in de winkel...die doen vaak niet zo moeilijk
pi_63664246
quote:
Op maandag 1 december 2008 11:52 schreef PushyGurl het volgende:

[..]

Bij de Bart Smit kunnen ze je er inderdaad alles over vertellen.
Tap tap tap
  maandag 1 december 2008 @ 11:57:28 #208
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_63664333
quote:
Op maandag 1 december 2008 11:53 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Bij de Bart Smit kunnen ze je er inderdaad alles over vertellen.
Precies. Ik wil wel het YouTube filmpje zien met de complete afgang van degene die er naar vraagt.
pi_63664379
quote:
Op maandag 1 december 2008 11:52 schreef PushyGurl het volgende:

[..]

Ze worden niet verkocht in de winkel, want Nintendo is er niet zo blij mee.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_63664380
quote:
Op maandag 1 december 2008 11:31 schreef Misanthropist het volgende:
Mijn reactie was uiteraard als tvp bedoelt zodat ik het later kon teruglezen en wil de DS ook voor MP3 gebruiken maar das bijzaak....
pi_63664406
quote:
Op maandag 1 december 2008 11:57 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Precies. Ik wil wel het YouTube filmpje zien met de complete afgang van degene die er naar vraagt.
Ik ben er een keer live getuige van geweest bij de E-plaza .
Tap tap tap
  maandag 1 december 2008 @ 12:01:23 #212
13783 Anthraxx
pi_63664423
quote:
Op maandag 1 december 2008 12:00 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Dat is wel een EPIC FAIL waard voor diegene die er naar vroeg .
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 1 december 2008 @ 12:02:10 #213
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_63664454
quote:
Op maandag 1 december 2008 10:36 schreef PushyGurl het volgende:
ik wil graag zon stick of wat het ook is ...gaan halen zodat ik games van internet kan halen ...hoe heet dat ding die ik daarvoor nodig heb?

alvast bedankt...iemand ook enig idee waar ik dat online kan bestellen

ps is een sinterklaas kadootje,dus niet voor mezelf
quote:
Op maandag 1 december 2008 10:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
ff inlezen hoe alles werkt en wat er nodig is.... vriendinlief wil zo'n kaart om spellen uit te testen alvorens origineel te kopen
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 12:00 schreef __Saviour__ het volgende:
die ene is de SDHC uitvoering.
Echter, gedurende lange tijd was de R4 een van de beste keuze's, zo niet dé beste. Maar de support voor de kaart lijkt nu haast gestopt te zijn, er is al heel lang geen firmware update meer voor uitgekomen.
Ik denk dat je beter kunt kijken naar alternatieven, zoals de M3 Real, DSTT, Cyclo DS Evolution bijvoorbeeld
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_63664471
quote:
Op maandag 1 december 2008 12:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is dan eenmaal zo heerlijk kansloos. Navragen in een winkel hoe je hun sales tot 0 kan laten komen. He albert heijn, hoe kan ik jullie vrachtwagens leeg halen zodat ik niet meer in je winkel hoef terug te komen

Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_63664566
quote:
Op maandag 1 december 2008 11:59 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Mijn reactie was uiteraard als tvp bedoelt zodat ik het later kon teruglezen en wil de DS ook voor MP3 gebruiken maar das bijzaak....
MP3 kan volgens mij met elke flashcard
pi_63670611
nee maar heeft iemand nu enig idee welke kaart ik beedoel..kan anders ook via pm
  maandag 1 december 2008 @ 18:36:16 #217
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_63674685
quote:
Op maandag 1 december 2008 16:00 schreef PushyGurl het volgende:
nee maar heeft iemand nu enig idee welke kaart ik beedoel..kan anders ook via pm
Ja, die ene. je weet wel, waar je dat ding in kan klikken.. En waar je die spullen op kan zetten. Die. Oh. En hij moet ook in de DS passen. Kan dat ook? Stap gewoon bij een Bart Smit binnen en vraag het daar, kunnen ze je vast helpen.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_63741362
Heb DSTT kaart gekocht maar krijg m niet aan de praat. In eerste instantie kaartje in NDS gestopt en kreeg de melding "Menu?" te zien.
Toen toch maar eens op internet gezocht en kwam op http://www.ndss.nl/viewtopic.php?f=12&t=2442 een handleiding tegen. Maar hier kom ik toch ook niet uit.
Er staat beschreven wat er naar de flashcard moet worden gekopieerd, maar die bestand zijn na het downloaden niet terug te vinden. Welke bestanden moeten er nu op het kaartje worden gezet om de boel werkend te krijgen??? Moet ik t kaartje eerst formatteren? En hoe?
pi_63743856
Je moet gewoon op de website van DSTT de firmware 1.16 downloaden, uitpakken met winrar naar je SD kaartje en je bent klaar. Als je slim bent maak je een mapje GAMES aan op je SD kaar en stopt daar al je games in.
pi_63743899
Heb hier nog een DS -TT flashcard liggen, nieuw en sealed.
Was een kadeau maar ik heb al een R4
Op zondag 9 augustus 2009 00:52 schreef yvonne het volgende:
@remake zet je jezelf er even bij op je banlijstje?
Op zondag 9 augustus 2009 00:53 schreef Remake het volgende:
Nee.
  zondag 7 december 2008 @ 10:31:44 #221
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_63819729
Ik heb sinds kort ook een flashcard.
Weet iemand of het ook mogelijk is om naast DS spellen bijv. ook SNES en NES spellen via de card te kunnen spelen op de DSLite? Gaat dit op een vergelijkbare manier?
kloep kloep
  zondag 7 december 2008 @ 11:17:01 #222
13783 Anthraxx
pi_63820182
quote:
Op donderdag 4 december 2008 00:40 schreef Remake het volgende:
Heb hier nog een DS -TT flashcard liggen, nieuw en sealed.
Was een kadeau maar ik heb al een R4
Doe je hem weg en voor hoeveel? .
pi_63892152
Heb de boel aan de praat gekregen (DSTT card) en wat games en mp3'tjes erop gezet. Eerste paar keren ging het prima, maar nu weigert ie steeds zodra je de Nintendo aanzet!
Slechts een enkele keer pakt ie m na heel veel keer aan/uit zetten.
Waar zou dit aan kunnen liggen??
pi_63892207
misschien zijn de contacten vies of is de DSTT card stuk
pi_63892710
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 22:45 schreef Misanthropist het volgende:
misschien zijn de contacten vies of is de DSTT card stuk
Heb contacten schoongemaakt/geblazen. Geen verandering.
Hade 2 kaartjes gekocht en deze hebben allebei hetzelfde probleem...
pi_63892862
dan ligt het misschien wel aan je DS
pi_63893106
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 23:07 schreef Misanthropist het volgende:
dan ligt het misschien wel aan je DS
"Normale" games pakt ie wel...
Heb alles eraf gehaald, en weer opnieuw firmware er op gezet. Zodra je m nu aanzet krijg je alleen witte schrempjes te zien.
  FOK!fossiel woensdag 10 december 2008 @ 23:08:32 #228
1455 Keroppi
kool kikker
pi_63920018
Hallo,

Bij voorbaat mijn excuses omdat ik:
a) Deze topic reeks niet eerst heb doorgelezen
b) In al mijn vrouwelijke onwetendheid vast hele domme dingen vraag/doe/gedaan heb.

Situatieschets:
Zo'n DSlite dat leek me wel wat, en ik had ook nog eens zo'n handig broertje die liet zien dan je met zo'n flashkaartje een wereld voor je open kon gaan. Dus, ik ging naar een site en kocht daar een DSlite + kaartje + mirco SDkaartje.

Pakje was er binnen no-time. Ik blij. Maar het was me al opgevallen dat mijn donkerblauwe uitverkoren variant niet allom verkrijgbaar was. Alleen in andere gebieden uitgebracht. Nou geen probleem want bij de site hadden ze een mooie europese adapter erbij gedaan.

Ik aan de slag met dat flashkaartje. Hop, firmware erop (vond het al best stoer dat ik dat als meisje maar zo even unzipte etc ) spelletje op het kaartje gezet. Verwachtingsvol de DSlite aangezet en...

NIKS. "No DS card inserted"

Geen nood! Ik had een 'meest gestelde vragen" document van de verkopende website. Daar beweerden ze dat het aan het contact kon liggen. Ik moest het maar proberen met een stukje dubbelgevouwen papier om de boel wat aan te duwen. Vol verwachting klopte mijn hart...

Weer NIKS

Zou het kunnen liggen aan het feit dat ik zonodig een niet alledaagse, allom in Nederland verkrijgbare versie moest hebben. Alleen maar omdat donkerblauw me zo cool leek?

Mijn lieve broertje is nu ook voor me aan het trouble-shooting maar ik hoop dat jullie me ondertussen ook al kunnen helpen.
Chick on a mission
pi_63923182
Wat voor een kaartje heb je gekocht? En heb je er ook de meest recente firmware op gezet?
  FOK!fossiel donderdag 11 december 2008 @ 07:27:12 #230
1455 Keroppi
kool kikker
pi_63924555
Een DSTT kaartje (bij www.bigdennis.com) maar dat ding is denk ik zo fake als het zijn kan. Niet alleen ziet het er mega-gammel uit en moet je zelf nog het bijgeleverde stickertje erop plakken, ook als ik het zo op de DSTT site kijk hebben ze niet eens de moeite gedaan om een goede fake te maken

Wat betreft de firmware:
Gisteren heeft mijn broertje alle files van zijn (werkende) DSTT-kaartje stonden naar mij verstuurd. Deze heb ik toen op mijn (geformatteerde) kaartje gezet. Toen bleef het probleem aanwezig...
Dus daaran zou het niet moeten liggen.
Chick on a mission
  donderdag 11 december 2008 @ 07:29:56 #231
13783 Anthraxx
pi_63924569
1 van mijn M3 kaartjes was ook bij levering kapot. Misschien is je kaart gewoon kapot?
  FOK!fossiel donderdag 11 december 2008 @ 18:22:15 #232
1455 Keroppi
kool kikker
pi_63939337
Heel goed mogelijk, maar dat is dan wel slecht. Eigenlijk verwacht ik gewoon dat ik fatsoenlijke spullen krijg Maar vanavond ga ik het even op de DS van een vriendinnetje testen, dan weet ik al meer
Chick on a mission
  donderdag 11 december 2008 @ 18:34:38 #233
13783 Anthraxx
pi_63939588
quote:
Op donderdag 11 december 2008 18:22 schreef Keroppi het volgende:
Heel goed mogelijk, maar dat is dan wel slecht. Eigenlijk verwacht ik gewoon dat ik fatsoenlijke spullen krijg Maar vanavond ga ik het even op de DS van een vriendinnetje testen, dan weet ik al meer
De kwaliteitscontrole op dat spul bestaat amper. Het wordt el-cheapo in elkaar gezet door een chineesje en zo goedkoop mogelijk op de markt gezet .
pi_63940835
Dingen kosten ook godver 12 dollar op http://www.dealextreme.com, dan kan je gewoon niet teveel verwachten
Mijn DSOne kaartje werkt nog steeds naar behoren, met naast realtime saves ook lekker walkthroughs raadplegen tijdens het gamen
Xbox360 Gamertag / PSN Tag: GokuSFE
pi_63944111
ik heb een dstt kaartje , werkt super. Vraag me alleen af of je spellen inderdaad moet resetten door NDS aan en uit te zetten of kan je ook vanuit spel terugkeren naar het menu met alle spellen?
pi_63957857
quote:
Op donderdag 11 december 2008 21:27 schreef Bouncer2002 het volgende:
ik heb een dstt kaartje , werkt super. Vraag me alleen af of je spellen inderdaad moet resetten door NDS aan en uit te zetten of kan je ook vanuit spel terugkeren naar het menu met alle spellen?
Als je in het DSTT menu bent moet je even op options drukken, daar kan je soft reset aan zetten.
Vervolgens kan je ingame resetten door L+R+A+B+X+Y tegelijk in te drukken.
  FOK!fossiel zaterdag 13 december 2008 @ 15:54:46 #237
1455 Keroppi
kool kikker
pi_63986713
Nou pfieuw het was inderdaad een kapotte flashkaart wat de problemen gaf. Nu m'n geld of een werkend exemplaar terugkrijgen, maar ik heb het idee dat het bij die Bigdennis site nog lastig gaat worden...
Chick on a mission
pi_63986884
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 15:54 schreef Keroppi het volgende:
Nou pfieuw het was inderdaad een kapotte flashkaart wat de problemen gaf. Nu m'n geld of een werkend exemplaar terugkrijgen, maar ik heb het idee dat het bij die Bigdennis site nog lastig gaat worden...
Over het algemeen doen ze bij BigDennis niet moeilijk over hoor, alleen zijn ze helaas rond de feestdagen niet telefonisch berijkbaar.
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
pi_63989549
TVP!
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
  zaterdag 13 december 2008 @ 18:38:28 #240
108725 e-wok
niet mokken, lekker fokken
pi_63989948
He mensen, even een korte vraag:
Is die site van bigdennis een beetje te vertrouwen? Ik wil voor een familielid een r4ds-kaartje bestellen, alleen de site waar ik de mijne heb gekocht heeft em niet meer. Ik dacht aan deze:
http://www.bigdennis.com/(...)949.html?language=nl

Alvast bedankt voor jullie antwoord.
pi_63990004
hij heeft een thuiswinkel waarborg https://beheer.thuiswinke(...)enniscom070516104503 dus ik vermoed van wel
  zaterdag 13 december 2008 @ 18:54:11 #242
108725 e-wok
niet mokken, lekker fokken
pi_63990295
Die heb ik gelezen, ik heb het besteld...hopen dat ie snel binnen is zo met de kerstdrukte.
  FOK!fossiel zaterdag 13 december 2008 @ 23:43:44 #243
1455 Keroppi
kool kikker
pi_63996981
Mijn ervaring is dat ze snel leveren, alleen contact met ze opnemen gaat wat lastiger. Zo heb ik al een formulier ingevuld dat ik iets wil retouren vanwege gebreken maar daar heb ik geen reactie nog op gekregen, en zoals hierboven vermeldt zijn ze op het moment ook nog eens telefonisch niet bereikbaar.

(En na de feestdagen zit ik een maand in het buitenland, handig is anders...)
Chick on a mission
pi_64002603
Nu wil ik het toch weten. Die fake dstt van hierboven, is dat een uitzondering of gebeurt dit vaker bij bigdennis?
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
pi_64003008
quote:
Op zondag 14 december 2008 11:28 schreef EvilMarc het volgende:
Nu wil ik het toch weten. Die fake dstt van hierboven, is dat een uitzondering of gebeurt dit vaker bij bigdennis?
Vaker. Je betaalt minimaal 30 euro en krijgt nog een fake ook.
Bij Dealextreme.com heb je de orginele DSTT kaart voor 5 euro incl. verzending! Scheelt je nog 25 euro ook! En 2 of 4 GB kaartjes kosten daar ook niks
pi_64003432
http://www.fun2game.eu/re(...)f2d209326ed5145a4242
Is dit een goede deal? Geen neppe zooi en niet te duur en niet een verouderde kaart?

Edit:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.18311 die?
pi_64006941
Gewoon geen R4 (of een van de veeeeeeeeeele klonen) nemen, die worden niet meer geupdate. Zonde dus.

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15613 + 2 gig is minder als 10 euro bij elkaar. Die heb ik, en alles doet het gewoon goed.

of

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16142

zijn goede en goedkope.
pi_64007429
Ik zat zelf naar deze te kijken
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.10919
Met deze erbij:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11241

Alsnog heel goedkoop en lijkt me allemaal zeer degelijk
  Donald Duck held zondag 14 december 2008 @ 15:28:07 #249
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_64007482
Die prijzen worden steeds absurder zeg. Destijd betaalde ik voor mijn flashcard + 2GB, iets van 35 tot 40 in totaal ofzo en dat vond ik toen al een goede deal. Maar nu kost het echt helemaal geen drol meer.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_64007815
Hoe snel bezorgen ze ongeveer eigenlijk? DX
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')