Die koekjes, waar kwamen die vandaanquote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:36 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
En nog even in de herhaling van de Asielactie van vorig jaar, Bink tussen de te doneren koekjes![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij kunnen ze dat allemaal héél goed gebruikenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:54 schreef noekje het volgende:
Ben terug van mijn ouders.
Voor de lijst:
- grote bench (zouden ze die kunnen gebruiken?)
- grote plastic mand
- fleece deken
- voederbakken op een standaard
- ligkussen
hij was al jaren ziek (de bekende k) , maar had nog geen zin om op te geven, ze was nog ondanks alle pijntjes en ouderdomsverschijnselen lekker vrolijk en gezellig, maar werd wel al slechter ter been en de warmte was voor nu gewoon echt het eind, ze is vanmiddag nog gewoon uit geweest, bij thuiskomst nog lekker water gedronken is op een lekker koel plekkie gaan liggen slapen (wat ze de laatste maanden steeds deed na het wandelen) en gewoon heel vredig ingeslapen.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:32 schreef ChipsZak. het volgende:
Aww! wat een sneu bericht, was hij al ziek, of gewoon echt de warmte?
Sterkte aan je ouders (en jou natuurlijk!)
ja vind ik ook wel fijn dat ze zo rustig is gegaan, beter zo dan een slopende of zeer pijnlijke wegquote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:45 schreef Greys het volgende:
Knorretje, wat ontzettend sneu. Maar ook wel weer heel fijn - en dat bedoel ik op de allerbeste manier - dat het inslapen dan op zo'n 'normale' en rustige manier ging. Nou ja, je weet wel wat ik bedoel. Tukkie doen op een heerlijk koel plekje en niet meer wakker worden. Veel sterkte voor jullie
Ik zal Ingetje vragen of ze je naam en spulletjes in het lijstje wil zetten en onze grote dank dat je ondanks het trieste bericht aan onze actie dacht! Welke woonplaats mogen we er bij zetten? Dan weten we waar wát ligt enzo en wat er vervoerd/gehaald mag worden
ik hoor en zie het tegen die tijd dan evt. wel en als het echt nodig is en ik kan zelf niet dan kan misschien Danny wel. Komt vast goedquote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:56 schreef Greys het volgende:
Nou misschien vind je het dan leuk om daar ook te zijn als we de spullen en de centjes gaan overhandigen!
Kijk maar tegen die tijd wat het handigst voor je is, we houden je wel op de hoogte als je dat wilt
Aww yeh.quote:
Ik zag het ook jaquote:
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:11 schreef Morretje het volgende:
'Lieve poezel?'
[ afbeelding ]
Maarre, die van jullie zijn ook
Ik ben opslagpunt en mijn vriend werkt bij station Sloterdijk in de buurt, dus ik zie dat wel goedkomenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:38 schreef poohy het volgende:
Wat voor handdoeken zijn nodig? Ik heb hier namelijk nog een aantal handdoeken die ooit wit zijn geweestIk heb binnenkort ook nog een kittenbak en andere spulletjes.
Ik woon niet in de buurt van een opslagpunt, maar ik werk bij Amsterdam Sloterdijk. Is er een user in Amsterdam die daar in de buurt woont
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |