Ik ben zeker zo. Want Huub weet dat ik hem alleen maar loop uit te dagen. Dat zou ik IRL ook doen en hem geen klap op zijn ogen geven. Dat vond ik zo'n lage streek. Wat de aanleiding ook is.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:16 schreef Juud79 het volgende:
Ik denk dat de meeste mensen hier net zo´n grote mond hebben in het echt. Ik vraag me alleen af of de mensen die negatief praten over Huub, dat ook doen als ze voor hem staan, of dat ze dan net doen alsof ze hem ok vinden. Want zo gaat het volgens mij dan wel, makkelijk om annoniem negatief over iemand te schrijven...
Huub, ik ben blij dat je er weer bent, ik hoop dat je gewoon hier blijft posten... Ik hoop dat alles goed gaat met jou en Claire, maar dat horen we later vandaag wel.... X
Ik weet heel goed dat Huub hier komt voor discussie, dat is ook het leuke van hier, dat gekwijl alleen maar kan ik ook niet zo goed tegen. Het gaat alleen zo nu en dan een beetje het discussie niveau voorbij. Ik zeg ook zeer zeker niet dat tegenstanders van Huub hier niet mogen komen, alleen gaan soms iets te ver in hun uitingen, dat vind ik nergens voor nodig. Dan is er ook geen discussie meer mogelijk... Zonde dus...quote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik ben zeker zo. Want Huub weet dat ik hem alleen maar loop uit te dagen. Dat zou ik IRL ook doen en hem geen klap op zijn ogen geven. Dat vond ik zo'n lage streek. Wat de aanleiding ook is.
Huub, Jaap, Eric en Sjoerd weten hoe ik ben. En het is altijd weer zoeken naar commotie![]()
Dat houdt een topic levend, door telkens weer mensen op de kast te jagen.
Ik snap niet dat sommige Huubsoppers dat niet hebben begrepen, dat Huub liever een discussie heeft dan dat geslijm.
hoi noekiequote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:19 schreef noekje het volgende:
Ik ga niet naar een concert van Bonnie st Claire want:
a. het is gewoon een armoedig wijf
b. de muziek is ruk
Hier blijven komen terwijl je er geen fuck mee hebt maar wel een reactie van the one and only willen is een beetje als het bezoeken van een concert van Bonnie.
Ja ja, natuurlijk heb je geen leven als je een mening hebt die voor Huub pleit. Oh en hypocriet, dat zijn ze ook.
Oh, ik ook! Zij die geen leven heeft en ontzettend hypocriet is, wenst jullie allemaal een enerverend en oprecht leven toe. Niet dat jullie het nodig hebben natuurlijk. Jullie hebben de gave!![]()
Nou, Huub. Ik wil niet met je neuken maar ik ben wel benieuwd naar het verhaal. Spill it!
Jij ziet het als geslijm maar ik zie meningen die het met Huub eens zijn. Dus dan heeft Huub gewoon pech als die schijnbaar liever alleen maar tegengas heeft. Die ik trouwens zeer betwijfel. Ik geloof nl niet dat Huub het liefst de dag doorbrengt met alleen maar mensen die lopen te zeiken op hem. Neem Claire,' is ook, is ook.'quote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik snap niet dat sommige Huubsoppers dat niet hebben begrepen, dat Huub liever een discussie heeft dan dat geslijm.
Ik geloof ook idd dat het de afwisseling is wat maakt dat hij hier graag komt...quote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:34 schreef noekje het volgende:
[..]
Jij ziet het als geslijm maar ik zie meningen die het met Huub eens zijn. Dus dan heeft Huub gewoon pech als die schijnbaar liever alleen maar tegengas heeft. Die ik trouwens zeer betwijfel. Ik geloof nl niet dat Huub het liefst de dag doorbrengt met alleen maar mensen die lopen te zeiken op hem. Neem Claire,' is ook, is ook.'![]()
Hell, hij is er zelfs mee getrouwd. En iedereen vindt het af en toe prettig om gesteund te worden of te worden bevestigd in zijn of haar meningen.
Maf! Veel zwemplezier!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:34 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi noekie![]()
ik ga op vakantie naar oostenrijk omdat:
a. ik niet bij de vakantiebestemmingskeuze mocht/kon zijn
b. ik het al op voorhand een klote land vond![]()
verder heb je natuurlijk een beetje gelijk..
ik ga lekker zwemmennnnnnn. mzzl
Zelfs zijn grootste fan geeft toe dat hij liegt.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:43 schreef rooie3 het volgende:
Wat zijn jullie toch een stel zeikerds met je zelfkennis. Net alsof jullie alles wel eerlijk opschrijven.
Lezen is nog steeds moeillijk voor jequote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:43 schreef APK het volgende:
[..]
Zelfs zijn grootste fan geeft toe dat hij liegt.
Nee 95% van de mensen die doen dat niet als ze voor hem staan. Net als de mensen die niet voor Brian of iemand anders waren. Waarom niet? Omdat er een verschil zit tussen de werkelijkheid en het spel. Waarom zou je de rellen zoeken in het echt, terwijl die persoon jou nog niks heeft misdaan? Op een forum is het puur amusement maar als je in het echt triest zou gaan doen zit je gewoon naar mijn mening raar in elkaar.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:16 schreef Juud79 het volgende:
Ik denk dat de meeste mensen hier net zo´n grote mond hebben in het echt. Ik vraag me alleen af of de mensen die negatief praten over Huub, dat ook doen als ze voor hem staan, of dat ze dan net doen alsof ze hem ok vinden. Want zo gaat het volgens mij dan wel, makkelijk om annoniem negatief over iemand te schrijven...
Huub, ik ben blij dat je er weer bent, ik hoop dat je gewoon hier blijft posten... Ik hoop dat alles goed gaat met jou en Claire, maar dat horen we later vandaag wel.... X
Jij als mod zou het verschil moeten weten tussen uitdagen of beledigen. En volgens mij heeft nog nooit iemand Huub hier beledigd.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:34 schreef noekje het volgende:
[..]
Jij ziet het als geslijm maar ik zie meningen die het met Huub eens zijn. Dus dan heeft Huub gewoon pech als die schijnbaar liever alleen maar tegengas heeft. Die ik trouwens zeer betwijfel. Ik geloof nl niet dat Huub het liefst de dag doorbrengt met alleen maar mensen die lopen te zeiken op hem. Neem Claire,' is ook, is ook.'![]()
Hell, hij is er zelfs mee getrouwd. En iedereen vindt het af en toe prettig om gesteund te worden of te worden bevestigd in zijn of haar meningen.
Ik moet eigenlijk vaak wel lachen om die bezopen trienquote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:19 schreef noekje het volgende:
Ik ga niet naar een concert van Bonnie st Claire want:
a. het is gewoon een armoedig wijf
b. de muziek is ruk
Hier blijven komen terwijl je er geen fuck mee hebt maar wel een reactie van the one and only willen is een beetje als het bezoeken van een concert van Bonnie.
Ik als mod ga gewoon lekker met WJ mee. Zwemmen!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij als mod zou het verschil moeten weten tussen uitdagen of beledigen. En volgens mij heeft nog nooit iemand Huub hier beledigd.
Ze heeft ook wel een cutefactor. Ik ben gewoon een softie. Wil ik alleen maar naar doen, ga ik dat weer onmiddelijk onderuit schoffelen. Kutzooi!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk vaak wel lachen om die bezopen trien
Spatterse... En niet verzuipen he?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik als mod ga gewoon lekker met WJ mee. Zwemmen!
je bent ook niet naar.....quote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:52 schreef noekje het volgende:
[..]
Ze heeft ook wel een cutefactor. Ik ben gewoon een softie. Wil ik alleen maar naar doen, ga ik dat weer onmiddelijk onderuit schoffelen. Kutzooi!
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:19 schreef noekje het volgende:
Ik zie een gat in de markt als tekstschrijver...quote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:54 schreef PC eend het volgende:
Een duet van huub met bonnie zou eigenlijk niet eens zo een gek idee zijn
Met een blauw oog als kroon op het werkquote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:58 schreef sunny16947 het volgende:
Ik verdenk Huub ervan dat hij zijn grote mond en zijn drankverbruik nog steeds uitvergroot, alleen maar om reacties uit te lokken.
zoiets?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:54 schreef PC eend het volgende:
Een duet van huub met bonnie zou eigenlijk niet eens zo een gek idee zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |